Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 36 av 40
Side 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Men nå må du legge deg Gry, du har lang dag bade i morra og på søndag! :zz:
Hehe jeg har en fetter "overthere". Hadde han ikke hatt så mange unger hadde jeg reist på besøk... Er allergisk for mer enn 4 barn på engang. Utdanna barnevernspedagog... Og jeg bare tuller! Hadde reist dit om det hadde vært billigre
Oj, har du Elin!? Så stilig! Men han bor vel ikke to steder? Det er to forskjellige "united states-folk" her, se på karta! Elelr det er kanskje en av ungene hans? Hehe...
Gratulerer med veloverstått vintertreff!
Jeg ble heime og pleide kinken i nakken, ikke veldig morro så jeg håper dere som dro hadde det minst 4 ganger så gøy!
Ps. Var det Blå hval som er gjett fisken? hehehe
Jeg ble heime og pleide kinken i nakken, ikke veldig morro så jeg håper dere som dro hadde det minst 4 ganger så gøy!
Ps. Var det Blå hval som er gjett fisken? hehehe
Hehe, ja, blåhval. Glemte helt å legge inn svaret i går...
Takk for gratulasjonene. Ja, helgen var utrolig vellykket! Jeg er kjempe fornøyd!!
Takk for gratulasjonene. Ja, helgen var utrolig vellykket! Jeg er kjempe fornøyd!!
Nå forsto jeg hva Espen mente. Du må huske bindestrek Hehe. Lille-Gry, altså Jeanette har bursdag i dag ja. Hun måtte vente helt til kvelden før jeg rakk å ringe å gratulere. Dårlig mor, ja jeg vet det...
Det var godt du klaret opp i for jeg skjønte ikke hvem det var..
Gratulerer på etterskudd Jeanette
Gratulerer på etterskudd Jeanette
ja, hun kunne nok fort ha valgt et som var verre, så jeg får ikke klage.
Hehe, hvorfor skulle jeg plutselig kalle deg lille Gry da?Gry skrev:Nå forsto jeg hva Espen mente. Du må huske bindestrek Hehe. Lille-Gry, altså Jeanette har bursdag i dag ja. Hun måtte vente helt til kvelden før jeg rakk å ringe å gratulere. Dårlig mor, ja jeg vet det...
Det var bra helga ble fin Også så mange folk som var på auksjonen da! Ser hvertfall sånn ut på bildene?
Spesielt likte jeg at de ikke brukte gullfisk i artiklen
Herregud, jeg har gymprøve i morra, og jeg tror ikke det finnes noe mindre interessant å lese om! Jeg sitter og leser, og det eneste jeg får meg meg er;
"Koordinasjon... Bla bla bla, blabla, bla..."
ZzZzZzZz :zz:
"Koordinasjon... Bla bla bla, blabla, bla..."
ZzZzZzZz :zz:
Ja det var bra oppmøte- Vi måtte finne frem mange ekstra stoler så vi var nok en rundt 90 stk i alle fall.
Gry jeg syntes den komentaren på Af var unødvendig
Gjett hvilken sang jeg har på hjernen nå da? hehe... Men hørte dere på den på lørdag? Får jeg spørre hvorfor?
(Gummybear)
Gjett hvilken sang jeg har på hjernen nå da? hehe... Men hørte dere på den på lørdag? Får jeg spørre hvorfor?
(Gummybear)
Gummibjørn kommentaren?
Ja, vi hørte på den, og da sa vi først at vi skulle høre sangen og tenke på Espen, siden du hadde så dilla på den for en stund siden. Det verste var jo at vi var dønn seriøse, for vi vet jo at du gjerne ville vært der sammen med oss. Dette var mens bare vi i klubben var samlet, før de andre dukket opp.
Ja, vi hørte på den, og da sa vi først at vi skulle høre sangen og tenke på Espen, siden du hadde så dilla på den for en stund siden. Det verste var jo at vi var dønn seriøse, for vi vet jo at du gjerne ville vært der sammen med oss. Dette var mens bare vi i klubben var samlet, før de andre dukket opp.
Jøss, er det derfor det ser så fremmed ut rundt meg? Hehe, nei vet à søren hvorfor jeg er plassert der jeg.
Nå har Pjatten 10102 innlegg! Det er ikke værst på litt over et år!
Side 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Side 36 av 40