Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 33 av 40
Side 33 av 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Helt perfekt - helt enkelt
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Nå kom jeg hjem fra Aqua Ark sin auksjon i Eidanger hallen. Skulle egentlig bare bort og ordne en foredragsholder til Vintertreffet, men kom hjem med to kasser fisk. En haug L-maller og Corydoras, samt discus, apistogramma, killi, ermittkreps og mye mer. Hmm og jeg som skulle kvitte meg med all fisken i småkarene mine. Vant og diverse ting på loddsalg, inkludert en baugfil....
Men fikk vite at det kommer mye spennende til Vintertreffet og. Masse L-maller inkludert L-46, masse sjeldne Corydoras som er nye på markede. Kommer og discus, sjeldne labyrintfisk og apistogrammaer.
Så nå håper jeg dere hjelper til med og få folk til treffet, slik at det blir like vellykket som i fjor.
Men fikk vite at det kommer mye spennende til Vintertreffet og. Masse L-maller inkludert L-46, masse sjeldne Corydoras som er nye på markede. Kommer og discus, sjeldne labyrintfisk og apistogrammaer.
Så nå håper jeg dere hjelper til med og få folk til treffet, slik at det blir like vellykket som i fjor.
Hvis noen har lyst på Spotify, så har jeg 8 invitasjoner igjen. Bare send meg en PM eller mail
Takk som byr, men har programmet. Har versjonen uten invitasjoner, men jeg har ikke noen å invitere heller tror jeg... i bestemor-generasjonen brukes det vist ikke så mye data og slike nymotens programmer....
he-he
Gry, jeg har et oppdrag til deg på vintertreffet. Du må ta masse bilder for meg! Ikke bare av folka og sånn, men av tinga, auksjon, stander(var det ikke sånn at det skulle være noen bord med diverse?), kiosk osv Jeg vil å se litt! haha
Gry, jeg har et oppdrag til deg på vintertreffet. Du må ta masse bilder for meg! Ikke bare av folka og sånn, men av tinga, auksjon, stander(var det ikke sånn at det skulle være noen bord med diverse?), kiosk osv Jeg vil å se litt! haha
Gratulerer så mye med barnebarnet Gry!
Vi sees vel på vintertreff auksjonen, jeg kommer med litt småfisk. Tenkte tjene noen små kroner på det, men det ender vel opp med at jeg handler for mer enn jeg selger for, som vanlig..
Vi sees vel på vintertreff auksjonen, jeg kommer med litt småfisk. Tenkte tjene noen små kroner på det, men det ender vel opp med at jeg handler for mer enn jeg selger for, som vanlig..
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 29
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008
Odd Espen: Ja, jeg skal forsøke å huske/rekke å ta noen bilder.
Nina: Kjempe gøy at dere kommer! Ja, planen er som oftest å komme hjem med noen kroner, men det går rett i dass hver gang......
Nina: Kjempe gøy at dere kommer! Ja, planen er som oftest å komme hjem med noen kroner, men det går rett i dass hver gang......
Å nei, jeg har blitt småhekta på enda ett data fiskespill: http://www.popcap.com/gamepopup.php?theGame=insaniquarium utrolig teit, men guri så morro hehe
Hihi, hadde popgame-dilla for en stund siden jeg også. Mange gode spill, men så synd at de fleste må betales for etter en stund....
Ååh, det spilte jeg og for lenge siden! Ble kjempe hekta, men utrolig så kjedelig det egentlig var!
Tror det er bra jeg "stuck" her nede, jeg blir syk bare av å lese trådene om vintertreffet! Jeg har nå starta litt å "planlegge" akvariene mine! Jeg syns det er kjempe morsomt å planlegge sånt! Bare mitt lille problem er at det ikke alltid blir som jeg planlegger, men altså jeg skal prøve.
Jeg har litt lyst å prøve på et lite asia-prosjekt i 180-literen. Gry sendte jo link til kjempedanio, jeg jeg bare "sånn vil jeg ha!". Jeg har noen Indiske Glassmaller hjemme nå, så jeg tenkte jeg kanskje ville ha en stim med indiske glassmaller(dvs kjøpe noen flere). Da blir det kanskje teit med enda en stim danio, så tror kanskje jeg dropper de.
Planter blir vanskelig. Jeg har masse planter der allerede, og jeg syns akvariet er ganske fint sånn det er, men jeg vil endre det! Jeg vil ha det litt mer ryddig! Hehe. Min familie kommer til å klage på meg, og si at det bare er teit å bare ha noen få fisker der og noen få her, men nå har jeg egentlig bare lært å drite i hva de sier Jeg skal sjekke ut de plantene jeg husker at jeg har, så skal jeg sjekke hva jeg kan beholde. Jeg har en god del Cryptocoryne, de er jo fra Asia, så de beholder jeg
Hvis dere har noen tips til fisker/planter som er fine til et asia-kar på 180liter, så rop ut!
Oooj! Jeg skulle bare skrive en kort melding til dere!
Jeg har litt lyst å prøve på et lite asia-prosjekt i 180-literen. Gry sendte jo link til kjempedanio, jeg jeg bare "sånn vil jeg ha!". Jeg har noen Indiske Glassmaller hjemme nå, så jeg tenkte jeg kanskje ville ha en stim med indiske glassmaller(dvs kjøpe noen flere). Da blir det kanskje teit med enda en stim danio, så tror kanskje jeg dropper de.
Planter blir vanskelig. Jeg har masse planter der allerede, og jeg syns akvariet er ganske fint sånn det er, men jeg vil endre det! Jeg vil ha det litt mer ryddig! Hehe. Min familie kommer til å klage på meg, og si at det bare er teit å bare ha noen få fisker der og noen få her, men nå har jeg egentlig bare lært å drite i hva de sier Jeg skal sjekke ut de plantene jeg husker at jeg har, så skal jeg sjekke hva jeg kan beholde. Jeg har en god del Cryptocoryne, de er jo fra Asia, så de beholder jeg
Hvis dere har noen tips til fisker/planter som er fine til et asia-kar på 180liter, så rop ut!
Oooj! Jeg skulle bare skrive en kort melding til dere!
Mye fine fisk i Asia. Jeg vurderer og og lage ett Asia kar.
Off jeg får nå litt lyst på plantekar igjen når jeg ser slike bilder. Ett med masse flotte planter, noen dragefinner og L144 pluss Sae hehe. Kanskje noen kardinaler. Noen som har lyst på alle mine svære fisker i bytte mot planter?
Nei takk, men var jeg deg, med det nydelige, store karet, ja da hadde de store fiskene vært ute for lengst, og jeg hadde hatt masse, nydelige, små fisk der i stede.
Herregud, det var da en voldsomt lang setning og så mange komma jeg klarte å sette inn da..
Herregud, det var da en voldsomt lang setning og så mange komma jeg klarte å sette inn da..
Komma er gøy! Men det er oscar, panaque og heros og....
ANNE; velkommen hit! Nå må du snart legge ut bilder av undulatene dine
Elin skrev:Komma er gøy! Men det er oscar, panaque og heros og....
Selg de på vintertreffet.
Æsj, penger er no skit egentlig! Jeg vet egentlig ikke om jeg har råd til undulat til sommern Jeg vil jeg vil jeg vil! Jeg kan(eller heller må) jo jobbe på Rema i sommer da, det skal jeg spør mamma om, men alikavel, hvis jeg skal fikse med fisk og fugl kan det kanskje bli dyrt?
Hva koster det egentlig med en undulat? Kommer jeg til å havne på gata hvis jeg skaffer meg en, eller overlever jeg? Det er vel egentlig bare buret som er ganske dyrt? Jeg har lest om at man kan finne masse god mat til fuglene ute om sommern, som man og kan fryse ned om vintern, det kan jeg jo kanskje spare litt på
Hva koster det egentlig med en undulat? Kommer jeg til å havne på gata hvis jeg skaffer meg en, eller overlever jeg? Det er vel egentlig bare buret som er ganske dyrt? Jeg har lest om at man kan finne masse god mat til fuglene ute om sommern, som man og kan fryse ned om vintern, det kan jeg jo kanskje spare litt på
Tror nok ikke du havner på gaten altså.... hihi.
Buret koster litt, alt fra 700 og oppover, men der kan vi vel ordne noe skal du se. Frø og hirsekolber koster ikke mye det heller. En kalkblokk, litt eggefor og frukt/grønnsaker må de ha, men det er heller ikke den helt store summene. Fuglen behøver heller ikke koste "full pris" vet du. Vennepriser finnes jo
Buret koster litt, alt fra 700 og oppover, men der kan vi vel ordne noe skal du se. Frø og hirsekolber koster ikke mye det heller. En kalkblokk, litt eggefor og frukt/grønnsaker må de ha, men det er heller ikke den helt store summene. Fuglen behøver heller ikke koste "full pris" vet du. Vennepriser finnes jo
Vennepris i Gry og Elins undulatoppdrett ligger på rundt 2000 kr for en skikkelig støgg fugl. En fin en .. nei de selger vi ikke
Mer seriøst: bur og utstyr koser ca 1000 kr og en undulat koster fra 300 til 500 i en butikk. Jeg var heldig og kjøpte bur til 250 kr (takk igjen Maria) på Lidl og det er hele tiden noen som selger billig. Du som har litt tid kan jo gjøre ett røverkjøp Odd Espen. Å holde disse vakre små er ikke en stor utgift. Ei avis i mnd pluss mat ikke dyrt hehe.
Mer seriøst: bur og utstyr koser ca 1000 kr og en undulat koster fra 300 til 500 i en butikk. Jeg var heldig og kjøpte bur til 250 kr (takk igjen Maria) på Lidl og det er hele tiden noen som selger billig. Du som har litt tid kan jo gjøre ett røverkjøp Odd Espen. Å holde disse vakre små er ikke en stor utgift. Ei avis i mnd pluss mat ikke dyrt hehe.
Hehe, det var bra Da fortsetter jeg å lese, og skal ikke gi helt opp!
Og avisa betaler pappa til å med! DA overlever jeg gitt!Elin skrev:Vennepris i Gry og Elins undulatoppdrett ligger på rundt 2000 kr for en skikkelig støgg fugl. En fin en .. nei de selger vi ikke
Side 33 av 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Side 33 av 40