Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 16 av 40
Side 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hvorfor blir du igjen nå da? Er ikke skolen ferdig enda?
Hva i allverden skjer med reklame her'a? Har vi hatt det før og?
Jeg har en banner med reklame som står mellom øverste innlegg og denne remsen med "knapper" (Forum, Gallery, Calendar, FAQ osv.)...
Reklamen har dukka opp her også.
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Så merkelig.. Jeg logget meg ut og da var reklamen der, da jeg logget meg inn igjen var den borte
Hakke sett snurten av den jeg, men jeg vet at det noen ganger blir lagt inn reklame striper av de som eier rettighetene til forumene som blir laget her. Det er vel det de tjener på vil jeg tro, for dette er jo nesten gratis å drive for meg.
Jeg er glad jeg skal hjem nå, for her ser det ikke ut som det skal bli noe koselig julevær! Pøsregn, og kald vind!
Endelig hjemme
Har vært hjemme noen timer nå da.
Akkurat nå ligger jeg i senga(sovesofa) og koser med pus. Han er veldig kosen akkurat nå. Litt vanskelig å skrive noe som helt når han kommer opp i fjeset mitt med en gang jeg slutter å kose med han Ja, nå er det derlig å være hjemme! Fått tatt en laaang deilig dusj, og sett litt på tv.
I morra skal jeg og sølvi til arendal så jeg får kjøpt resten av gavene!
Har vært hjemme noen timer nå da.
Akkurat nå ligger jeg i senga(sovesofa) og koser med pus. Han er veldig kosen akkurat nå. Litt vanskelig å skrive noe som helt når han kommer opp i fjeset mitt med en gang jeg slutter å kose med han Ja, nå er det derlig å være hjemme! Fått tatt en laaang deilig dusj, og sett litt på tv.
I morra skal jeg og sølvi til arendal så jeg får kjøpt resten av gavene!
Hvordan reagerte hunden da? Det har jeg vært litt spent på. Og takk for meldingene på hjemveien din.
Han løp bare forbi meg Han sjekka først at alle de tre andre, Robin, Sølvi og mamma, var der, så gikk han å sjekka ut hvem jeg var. Han skjønte det vel når jeg starta og snakke med han! Så satt vi og koste litt før vi løp inn så vi ikke frøys ihjel. Det var veldig deilig og få kosa med han igjen! Jeg satt sammen med han ca hele "kvelden", og han måtte selvfølgelig bli med meg når jeg la meg! Nå skal jeg og Rosso legge oss, nå har vi dobbeltseng(sofa), så nå skal vi begge ligge oppi sega sammen med pus! Det blir koselig det! Bare synd jeg ikke får min egen seng, da soverommet mitt er blitt sølvi's stue... Menmen, jeg overlever nok med sovesofa!
Men, får du igjen soverommet ditt når du flytter hjem igjen?
Je håper da på det! Joda, det må jeg få. Jeg krever det tilbake hvertfall. Bare jeg får det ikke tilbake i samme farge, de har malt veggene lyse. Akkurat nå så lurer jeg bare litt på hvor senga mi egentlig er. Det har jeg ikke tenkt på, men jeg kan ikke skjønne hvor de har satt den.
Jaja, da får jeg kreve på meg en ny og enda bedre seng når jeg flytter tilbake da
Men nå må jeg legge meg, hvis jeg skal til Arendal i morra
God natt!
God natt!
God natt, regner med du kommer til å sove godt i natt, på tross av at du ikke har sengen din.
Herregud, har fått nye Koss høretelefoner i dag, og det er så god lyd i de at jeg sitter her å kvekker hver gang det starter en ny sang, eller det plutselig er litt forandring i melodi/instrument. Hihi, herlig!
Odd Espen skrev:Jaja, da får jeg kreve på meg en ny og enda bedre seng når jeg flytter tilbake da
God natt!
Og du tror enda at de virkelig vil ha deg tilbake??? Ikke uten grunn at senga er borte, og rommet er "overtatt" av andre!!
Sist endret av KP den Tir 23 Des - 4:22, endret 1 gang
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Side 16 av 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Side 16 av 40