Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 31 av 40
Side 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ååh, er det mulig å være så godtesjuk!? Jeg sitter å prøver å skrive om Welhaven på nynorsk, men det eneste jeg tenker på er den godteposen som ligger på bordet i andre enden av rommet mitt! Men det har jeg lyst til å spare litt lengre, har bare hatt det en uke liksom. Mamma tok med en pose godteri til meg når ho kom, og nå ligger det å skriiiker. Særlig kwiklunsj'en!
Gry, når kommer større bilde av gjett fisken? Jeg er litt usikker på den jeg skreiv
Hmm, da skal jeg sjekke i morra, og spore opp alle fiskene som kan ligne!
Gry eller andre, er det butikker i Arendalsområdet som har Sp Black inne? Eventuelt hvor mye koster dem?
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Hallooo, du må jo dra til Risør 1.mars!
Sist endret av Odd Espen den Tor 12 Feb - 12:19, endret 1 gang
Odd Espen skrev:Hallooo, du må jo dra til Risør 1.mars!
Har nok av dem selv, men det er en som mener at disse nå er vanlige i butikk, og koster ca 65 pr stk???
KP- Viderekommen pjatter
-
Aah, nei da kan jeg ikke svare deg, for her nede har jeg ikke sett de
Hehe, nei det kan ikke stemme med 65 kroner stykke i butikk. De koster som regel mellom 80 og 100 for yngler privat enda, og i butikkene ligger de på ca 150 for små eksemplarer.
Gry skrev:Hehe, nei det kan ikke stemme med 65 kroner stykke i butikk. De koster som regel mellom 80 og 100 for yngler privat enda, og i butikkene ligger de på ca 150 for små eksemplarer.
Det var det jeg trodde, han mente i tillegg at Sp Black var helt vanlig i butikk..... snodig..
KP- Viderekommen pjatter
-
Gry skrev:Hvem sier det, og i hvilken by er de helt vanlige?
Hvem det er aner jeg ikke, men mener at han påstår at den er vanlig i Arendal?!?...
KP- Viderekommen pjatter
-
Ja vel... de har hatt det inne to ganger på Myrene thats it! De kostet da 179 pr stk. Dette er noe jeg vet, for det er sambo, Arne som har ansvaret for akvarieavdelingen der. Jeg har ikke sett dem i andre dyrebutikker der i byen heller.
Hehe kan hende de har feil priset dem på Buster? Eller så har Anette fått igang min gamle leksgruppe og sprer dem så fort til Arendal at prisen raser?
Ja, på buster kan de nok feilprise og feilnavne litt av hvert og der har jeg jo ikke vært i det siste, så jeg kan ikke svare på hva de har der
Jeg har jo et helt kar jeg skal tømme med både green, eques, sorte og brune og og og.... så jeg er ikke ute etter coryer i det hele tatt. For å være ærlig så er jeg lei coryer og vil forsøke noe annet. Det er liksom ikke noen utfordring lenger og jeg har fått de artene jeg vil ha... da må jeg videre. Litt teit sånn, vet det.
Corydoras black er ganske vanlig i privat eie i Grenlands område.
Gry skrev:Jeg har jo et helt kar jeg skal tømme med både green, eques, sorte og brune og og og.... så jeg er ikke ute etter coryer i det hele tatt. For å være ærlig så er jeg lei coryer og vil forsøke noe annet. Det er liksom ikke noen utfordring lenger og jeg har fått de artene jeg vil ha... da må jeg videre. Litt teit sånn, vet det.
Alt går på auksjonen?
KP- Viderekommen pjatter
-
Roy Fredrik skrev:Corydoras black er ganske vanlig i privat eie i Grenlands område.
Begynner vel å bli vanlig mange steder tenker jeg...
KP- Viderekommen pjatter
-
Ja gjør nok det. Corydoras Black har jo vært her i flere år nå.
I morra skal jeg på ørkenvandring! Hehe.
Det blir morro, vi skal gå rundt i ørknen, også etterpå skal vi bade, eller de andre, jeg bader ikke før det er over 30 varme i vannet
Det blir morro, vi skal gå rundt i ørknen, også etterpå skal vi bade, eller de andre, jeg bader ikke før det er over 30 varme i vannet
Nå har jeg blitt bestemor!!
I natt, klokken 01.16 ble lille Tuva født!
Hun var 3250 g, og 48 cm, og helt nydelig! Jeg skal se om jeg kan få lagt inn bilder snart.
I natt, klokken 01.16 ble lille Tuva født!
Hun var 3250 g, og 48 cm, og helt nydelig! Jeg skal se om jeg kan få lagt inn bilder snart.
Side 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Side 31 av 40