Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 26 av 40
Side 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja, jeg er en sart sjel når det kommer til grisevitser....
Æsj, jeg syns det skal være mulig å laste ned "språkpakker" til photoshop, jeg er så lei svensk! Men jeg blir vel kanskje vant til det etterhvert når jeg starter å bruke det litt mer...
Jeg må få svensker til å snakke engelsk til meg så dårlig forstår jeg dem om de snakker fort. Dansk derimot går greit..
Ja, det er egentlig ganske mange ord som er ganske annerledes fra norsk altså! Hvertfall fra engelsk, for jeg syns hvertfall det er vanskelig å finne de knappene som jeg hadde på den gamlephotoshopen, det er ikke alle som er der heller, men de heter noe helt annet! Jaja, jeg lærer meg det vel etterhvert...
Nå har vi tatt sånn "yrkestester" på nav. Vi satt og svarte på mange spørsmål, faktisk var det 192stk! Det jeg nå sitte igjen med er en liste på 10(!) sider over yrker jeg skal se gjennom og plukke ut de jeg ikke vil ha, og finne ut videre hvilke jeg kan tenke meg. Noen av de står nok 2 ganger, da man fikk to lister på to tester. Så detta skal bli morro!
Spennende Odd Espen. Hva slags yrker der tror du at du kan satse på da?
Nei, jeg vet ikke helt jeg. Det er så masse å velge mellom, men det som teller er vel om jeg klarer det? Jeg har litt ønsker om (grafisk?)designer, interiørarkitekt, ingeniør, baker, konditor, gartner.... Ja, det meste er det et stort spørsmålstegn ved! Jeg Aner virkelig ikke.
oooh!! I dag har jeg fått kamera mitt! *gleeede*
Nå må jeg bare være tolmodig å vente på at laderen skal gi grønt lys..
Nå må jeg bare være tolmodig å vente på at laderen skal gi grønt lys..
Synes du har gode ideer for hva du har lyst til å bli Espen. Spennende yrker! Selv ville jeg nok droppet baker og konditor, for hvem vil vel opp klokken fem for å begynne å bake hver dag, slik at det er ferske varer å levere? Ikke jeg i alle fall, og ikke tror jeg det er lett å kombinere med noe slags familieliv heller.
Interiørarkitekt må du gjerne bli, så bruker du leiligheten vår til å øve deg på
Interiørarkitekt må du gjerne bli, så bruker du leiligheten vår til å øve deg på
haha, nei, det er akkurat det som trekker ned på baker og konditor her og Jeg har liksom masse forskjellige ting jeg vil lære meg, men jeg aner ikke hva jeg kan jobbe som. Jeg syns alt ting høres så komplisert ut! Hehe... Det er jo interiørarkitekt er liksom det jeg har tenkt på lenge, men jeg tror jeg har feil matte på skolen nå for å bli det. Jeg har kun enkel matte, da jeg ikke er så alt for god til det. Men det kan jo være jeg kan bli det alikavel, hvem vet?
Tenk hvor spennende arbeidsdagen må være for en interiørarkitekt da. Nye oppgaver hver gang du er ferdig med ett prosjekt, og hele tiden nye utfordringer. Vet ikke hva du må ha for å ta det studiet jeg, men det går det sikkert an å google seg frem til.
Gratulerer med nytt kamera, Maria! Nytt kamera fordrer nye bilder på pjatten!!
Hvorfor for jeg ikke opp bilde i normal størrelse her ? Har prøvd flere ganger og legge i bilde. men enten blir de giga svære eller bare ett lite ikon som det over.
Det er fordi ImageShack ikke forminsker bildene, de blir lasta opp i orginal størrelse. Og da kan du enten lime inn bildet i den størrelsen, eller å legge inn thumnail.
Ja da, få meg til å sikle ned hele tastaturet!
Har akkurat kost meg med tre knekkebrød med magerost liksom......
Til kvelden blir det kebab, kan trøste meg med det.
Har akkurat kost meg med tre knekkebrød med magerost liksom......
Til kvelden blir det kebab, kan trøste meg med det.
Hva? Sikle ned tastaturet? Av bilen til Roy Fredrik? Eller la Elin ut et bilde jeg ikke får sett? Siden du snakker om mat regner jeg med at det er noe i den sammenhengen
Jeg sitter nå på anfi, på rommet til mormor og besta, jeg skal sove her hele denne helga. Jeg fant bare et dårlig nettverk, da det egentlig ikke er nett på leilighetene, så jeg var heldig Det er veldig dårlig styrke på den, så kanskje derfor jeg ikke ser bildet...?
Jeg sitter nå på anfi, på rommet til mormor og besta, jeg skal sove her hele denne helga. Jeg fant bare et dårlig nettverk, da det egentlig ikke er nett på leilighetene, så jeg var heldig Det er veldig dårlig styrke på den, så kanskje derfor jeg ikke ser bildet...?
Sikkert fordi det er ett gigantisk bilde av rekesmørbrøda mine som tar for lang tid å laste ned Odd Espen. Kan trøste deg med at de er bortevekk spist opp uansett
hvis det var reker på det rekesmørbrødet, så trenger jeg ikke se det alikavel
I dag har jeg vært langt pokker i voll inn i landet.. Masse snø, herlig føre.. hehe.. Bilen seiletavsted innimellom.. Småmorro.. :p
Ikveld skal jeg på Postgirobygget konsert. Gleder meg litt.. selvom jeg nettopp kom hjem, reiste halv ett, kom hjem nå, mat, lufte hunder, dusje, stelle seg og ut igjen.. Litt stress, men.. koslig..
Ikveld skal jeg på Postgirobygget konsert. Gleder meg litt.. selvom jeg nettopp kom hjem, reiste halv ett, kom hjem nå, mat, lufte hunder, dusje, stelle seg og ut igjen.. Litt stress, men.. koslig..
Går det ikke ann og bruke ett annet program for og få bildene til og passe forumet da ?
Maria skrev:I dag har jeg vært langt pokker i voll inn i landet.. Masse snø, herlig føre.. hehe.. Bilen seiletavsted innimellom.. Småmorro.. :p
Snø = Møkk
Postgirobygget = Bra
Gry skrev:Postgirobygget har mye bra! Kos deg flyfilla!!
Flyfilla?!= ! humf.. hehe.. jeg har blitt voldsomt sosial i det siste.. :p
Side 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Side 26 av 40