Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 24 av 40
Side 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Kunne sikkert latt det stå til da, men jeg får det ikke med meg til Risør. Lystoppen er laget av gamle elementer fra kjøleskap og veier ett halv tonn, tar og masse plass. Men om jeg ikke får solgt det på annonse er det jo greit å ha auksjonen i bakhånd.
Er det disse angel blue diamond (ja jeg husker ikke helt hva de het) som du nevnte på NA Gry? Hadde solid turkis fra Stendker da jeg hadde diskus. Nydelige skapninger, men jeg ble litt skuffa over de som hadde mønster.. Liker at de har stress striper eller ikke, men ikke mønster. Om dere skjønner hva jeg mener
Er det disse angel blue diamond (ja jeg husker ikke helt hva de het) som du nevnte på NA Gry? Hadde solid turkis fra Stendker da jeg hadde diskus. Nydelige skapninger, men jeg ble litt skuffa over de som hadde mønster.. Liker at de har stress striper eller ikke, men ikke mønster. Om dere skjønner hva jeg mener
Sist endret av Elin den Tor 15 Jan - 5:14, endret 1 gang
Har satt inn dette på VIntertreff tåden her inne, men en god ting kan ikke sies for ofte.
Årets Vintertreff går av stabelen den siste helgen i februar, altså 28.02. og 01.03. I Risør gymsal, Kjempestien 2
Vi gjør som i fjor, og har påmelding til 3-4 foredrag og fest med pizza på lørdag (I år blir det bestilt pizza fra pizzabakeri, slik at Gry også kan få hørt på foredragene), samt tur ned på Risør Akvarium. Pris pr. person; 200,-
Vi må nødt til å ha 18 års grense på festen som holdes etter foredragene.
Søndagen braker det løs med storauksjon! Her trengs det ingen påmelding, men skal du auksjonere noe bort, så ta kontakt for å få tildelt auksjonsnummer.
Klubben tar 20% av salgssummen på auksjonen.
Alt av arrangementer denne helgen er for alle, man trenger altså ikke være medlem i RAK for å være med.
Foredraglisten ser foreløbig slik ut:
Tom Christoffersen; Apistogramma.
Thor W. Dahl; Fangst tur i Asia (?)
Roy Fredrik Pedersen; Fangsttur i Mexico
Hemmelig......
Ta kontakt med meg via PM eller mail for påmelding og dersom dere trenger overnatting, vi har to hus til rådighet, med endel sengeplasser, kjøkken, stue og bad. Her kan du få en rimelig sengeplass. Ellers anbefaler vi Risør hotell som i år har fått nye eiere.
Vi gjør som i fjor, og har påmelding til 3-4 foredrag og fest med pizza på lørdag (I år blir det bestilt pizza fra pizzabakeri, slik at Gry også kan få hørt på foredragene), samt tur ned på Risør Akvarium. Pris pr. person; 200,-
Vi må nødt til å ha 18 års grense på festen som holdes etter foredragene.
Søndagen braker det løs med storauksjon! Her trengs det ingen påmelding, men skal du auksjonere noe bort, så ta kontakt for å få tildelt auksjonsnummer.
Klubben tar 20% av salgssummen på auksjonen.
Alt av arrangementer denne helgen er for alle, man trenger altså ikke være medlem i RAK for å være med.
Foredraglisten ser foreløbig slik ut:
Tom Christoffersen; Apistogramma.
Thor W. Dahl; Fangst tur i Asia (?)
Roy Fredrik Pedersen; Fangsttur i Mexico
Hemmelig......
Ta kontakt med meg via PM eller mail for påmelding og dersom dere trenger overnatting, vi har to hus til rådighet, med endel sengeplasser, kjøkken, stue og bad. Her kan du få en rimelig sengeplass. Ellers anbefaler vi Risør hotell som i år har fått nye eiere.
Gry skrev:Juhu, Maria!!! Gratulerer så masse! Skal du feire i dag? Har du fått gaver?
Takka!
Blir vel ikke noe feiring i dag nei.. Blir nok ikke noe voldsomt tjohei.. meg og emma skal finne på noe koslig i morgen tror jeg.. Men bortsett fra det så tror jeg ikke det blir så mye feiring.
Fått et par gaver ja, Kate Moss parfymen, et sjerf, shisheido nattkrem ( ) og penger.
Vurderer å kjøpe et canon ixus 80 IS eller 82 IS for pengene.. Har lyst å ha et kamera som er lett å dra med seg ut på turer og sånn. Speilrefleksen er litt upraktisk å dra med seg på slike ting..
Sist endret av Maria den Fre 16 Jan - 8:51, endret 1 gang
Gratulerer Maria!
Når jeg hadde lagt meg i går kveld lå jeg og hørte på radio, da det plutselig kom en sang jeg aldri hadde hørt før hvor de sang "happy birthday"! Jeg så på klokka, og den hadde akkurat passert 00:00, så tenkte jeg at det var bursdagssang for deg Maria!
Når jeg hadde lagt meg i går kveld lå jeg og hørte på radio, da det plutselig kom en sang jeg aldri hadde hørt før hvor de sang "happy birthday"! Jeg så på klokka, og den hadde akkurat passert 00:00, så tenkte jeg at det var bursdagssang for deg Maria!
Odd Espen skrev:Gratulerer Maria!
hehehe.. Takktakk!
Jeg fikk en sånn vennemail-ting som alle sender til alle. Jeg pleier egentlig bare å slette de, men for en gangs skyld leste jeg denne. Jeg starta, og når jeg starta å lese så la jeg merke til at det var en liten historie(selv om det bare stod en setning i hvert avsnitt i gigantiske bokstaver). Jeg ble fort nysgjerrig, og leste hele. Den var faktisk litt bra, så jeg tenkte jeg skulle fikse litt på setningsoppbygninga, og gjøre så det så litt mer ut som en historie og så fjerna jeg de "send videre setningene". Jeg syns hvertfall den var litt bra, så jeg tenkte jeg kunne dele den med dere
- Spoiler:
- One day, when I was a freshman in high school, I saw a kid from my class was walking home from school. His name was Kyle. It looked like he was carrying all of his books. I thought to myself, "Why would anyone bring home all his books on a Friday? He must really be a nerd."
I
had quite a weekend planned (parties and a football game with my
friends tomorrow afternoon), so I shrugged my shoulders and went on. As I was walking, I saw a bunch of kids running toward him. They ran at him, knocking all his books out of his arms and tripping him so he landed in the dirt. His glasses went flying, and I saw them land in the grass about ten feet from him. He looked up and I saw this terrible sadness in his eyes. My heart went out to him. So, I jogged over to him as he crawled around looking for his glasses, and I saw a tear in his eye. As I handed him his glasses, I said, "Those guys are jerks. They really should get lives."
He looked at me and said, "Hey thanks!"
There was a big smile on his face. It was one of those smiles that showed real gratitude. I helped him pick up his books, and asked him where he lived. As it turned out, he lived near me, so I asked him why I had never seen him before. He said he had gone to private school before now. I would have never hung out with a private school kid before. We talked all the way home, and I carried some of his books. He turned out to be a pretty cool kid. I asked him if he wanted to play a little football with me and my friends. He said yes.
We hung out all weekend and the more I got to know Kyle, the more I liked him, and my friends thought the same of him. Monday morning came, and there was Kyle with the huge stack of books again. I stopped him and said, "Boy, you are gonna really build some serious muscles with this pile of books everyday!" He just laughed and handed me half the books. Over the next four years, Kyle and I became best friends. When we were seniors we began to think about college. Kyle decided on Georgetown and I was going to Duke. I knew that we would always be friends, that the miles would never be a problem. He was going to be a doctor and I was going for business on a football scholarship.
Kyle was valedictorian of our class. I teased him all the time about being a nerd. He had to prepare a speech for graduation. I was so glad it wasn't me having to get up there and speak.
Graduation day, I saw Kyle. He looked great. He was one of those guys that really found himself during high school. He filled out and actually looked good in glasses. He had more dates than I had and all the girls loved him. Boy, sometimes I was jealous! Today was one of those days. I could see that he was nervous about his speech. So, I smacked him on the back and said, "Hey, big guy, you'll be great!" He looked at me with one of those looks (the really grateful one) and smiled.
"Thanks," he said.
As he started his speech, he cleared his throat, and began.
"Graduation is a time to thank those who helped you make it through those tough years. Your parents, your teachers, your siblings, maybe a coach... but mostly your friends. I am here to tell all of you that being a friend to someone is the best gift you can give them. I am going to tell you a story."
I just looked at my friend with disbelief as he told the first day we met. He had planned to kill himself over the weekend. He talked of how he had cleaned out his locker so his Mom wouldn't have to do it later and was carrying his stuff home. He looked hard at me and gave me a little smile.
"Thankfully, I was saved. My friend saved me from doing the unspeakable."
I heard the gasp go through the crowd as this handsome, popular boy told us all about his weakest moment. I saw his Mom and dad looking at me and smiling that same grateful smile. Not until that moment did I realize it's depth. Never underestimate the power of your actions. With one small gesture you can change a person's life. For better or for worse. God puts us all in each others lives to impact one another in some way. Look for God in others.
ooooO.. nå har jeg bestilt meg nytt kompakt kamera.. Så nå blir det videoer av kreka her! hihi... :p Så skal dere se hvor koko Alex er innimellom..
Må bare dele litt av min HERLIGE helg med dere!
Fredag, bursdag! Woho! Et par gaver og en god sum penger!
Lørdag, jeg og emma fant ut vi skulle gjøre noe koslig sammen. Så jeg, min søster og Emma reiste til kr.sand, så spilte vi bowling, dro på kino å så Yes Man, hysterisk vittig film! Så fant vi en restaurant, og spise mat og kosa oss. Så reiste vi hjem og satt å koset oss med vin og captain morgan. mmm..
Lørdagen toppet seg egentlig før vi reiste.. Da Emma plutselig poppet ut med spørsmålet om jeg ville være forloveren hennes når hun skal gifte seg med sin utvalgte sommeren 2010! Jeg sa selvsagt "JAA!". Nå blir det planlegging og mange koslig kvelder med bryllupsplaning fremover! hihi..
Fredag, bursdag! Woho! Et par gaver og en god sum penger!
Lørdag, jeg og emma fant ut vi skulle gjøre noe koslig sammen. Så jeg, min søster og Emma reiste til kr.sand, så spilte vi bowling, dro på kino å så Yes Man, hysterisk vittig film! Så fant vi en restaurant, og spise mat og kosa oss. Så reiste vi hjem og satt å koset oss med vin og captain morgan. mmm..
Lørdagen toppet seg egentlig før vi reiste.. Da Emma plutselig poppet ut med spørsmålet om jeg ville være forloveren hennes når hun skal gifte seg med sin utvalgte sommeren 2010! Jeg sa selvsagt "JAA!". Nå blir det planlegging og mange koslig kvelder med bryllupsplaning fremover! hihi..
Å så kos at du ble spurt om å være forlover da. Det er en stor tillitserklæring.
Gratulerer med den rollen. Så bra at bursdagshelgen ble koselig. Slik skal det være
Gratulerer med den rollen. Så bra at bursdagshelgen ble koselig. Slik skal det være
Noen som kan litt spansk her? Odd Espen..?
Hva betyr dette?
Cuando la vida este mal Mi corazon fatal me quitaras todo el dolor simpre tendre tu amor
Hva betyr dette?
Cuando la vida este mal Mi corazon fatal me quitaras todo el dolor simpre tendre tu amor
Kunne to av ordene jeg, og det betyr øm kjerlighet, så satser på at du har fått dette av en spansk prins!!
Jeg er ikke så veldig god på spansk at det gjør noe, men dette syns jeg var rart Skjønner at det har noe med hjerte og kjærlighet å gjøre, men det var vanskelig. Denne må jeg tenke hardt på!
Kan det starte sånn her;
"Når dette dårlige livet... ettelleranna"? Det var liksom det beste jeg fikk ut av det.
Nei, jeg gir opp!
"Når dette dårlige livet... ettelleranna"? Det var liksom det beste jeg fikk ut av det.
Nei, jeg gir opp!
Fant det jeg
Nadie - lyrics
Yo te quero ati. Eternamente asi Y seguro Todo sera mejor Tu y yo mi amor dia y noche vas no me procupo k aun tu siempre me amaras
y el mundo ablara dejalos burlar solo Me importa que siempre tu me amaras
(chorus)
Nadie, Nadie, Nadie, Pordra empedir lo que yo siento
no one, no one, no one. can get in the way of what I feel for you
por ti,por ti can get in the way of what i feel for you.
You and me together, through the days and nights, I don't worry cause everything's gonna be alright People keep talkin, they can say what they like, but all I know is everything is gonna be alright Nadie Nadie Nadie Podra impedir lo que yo siento
No one, No one, No one Can get in The way of what I feel for you
Dime quien te va querer como yo te quiero Y si te vas por un tiempo mira yo te espero. Pero tienes que dicirme cuando vas a volver And when times get rough, lo que vamos aser Yo te quero Mi amor, Mi corazon, Mi vida. Nothing in this world can ever come between us. so olle lo q te digo. Put your trust in me, Cause I'm a show you what this love is suposed to be.
(chorus)
(nadie)nadie, nadie, nadie podra impedir lo que yo siento no one, no one, no one can get in the way of wat i feel for you
Oooooh
Oh oh oh oh
Ooooh
Oh oh oh oh
Oooooh
Oh oh ohoh
Oh (oh)
Oh (oh)
Oh (oh)
Oh (oh)
Oooooh
Oh oh oh oh
Ooooh
Oh oh oh oh
Oooooh
Oh oh ohoh
Oh (oh)
Oh (oh)
Oh (oh)
Oh (oh)
Every things gonna be alright.
Nadie - lyrics
Yo te quero ati. Eternamente asi Y seguro Todo sera mejor Tu y yo mi amor dia y noche vas no me procupo k aun tu siempre me amaras
y el mundo ablara dejalos burlar solo Me importa que siempre tu me amaras
(chorus)
Nadie, Nadie, Nadie, Pordra empedir lo que yo siento
no one, no one, no one. can get in the way of what I feel for you
por ti,por ti can get in the way of what i feel for you.
You and me together, through the days and nights, I don't worry cause everything's gonna be alright People keep talkin, they can say what they like, but all I know is everything is gonna be alright Nadie Nadie Nadie Podra impedir lo que yo siento
No one, No one, No one Can get in The way of what I feel for you
Dime quien te va querer como yo te quiero Y si te vas por un tiempo mira yo te espero. Pero tienes que dicirme cuando vas a volver And when times get rough, lo que vamos aser Yo te quero Mi amor, Mi corazon, Mi vida. Nothing in this world can ever come between us. so olle lo q te digo. Put your trust in me, Cause I'm a show you what this love is suposed to be.
(chorus)
(nadie)nadie, nadie, nadie podra impedir lo que yo siento no one, no one, no one can get in the way of wat i feel for you
Oooooh
Oh oh oh oh
Ooooh
Oh oh oh oh
Oooooh
Oh oh ohoh
Oh (oh)
Oh (oh)
Oh (oh)
Oh (oh)
Oooooh
Oh oh oh oh
Ooooh
Oh oh oh oh
Oooooh
Oh oh ohoh
Oh (oh)
Oh (oh)
Oh (oh)
Oh (oh)
Every things gonna be alright.
Der står det jo ikke hva det betyr? Bare resten av sangen?
Trodde det som stod på engelsk var oversettelse av det spanske jeg...
Nei, de synger bare litt på spansk og litt på engelsk. De synger det engelske i sangen også.
Åh..... trodde også det var en oversettelse, men ser jo nå at det ikke kan stemme med antall ord osv.... vel, da var vi like langt.
Da har jeg spurt rene språkgeniet(det er vel 5 språk ho kan nå?) her, og ho sier det betyr noe i denne duren;
"når livet er dårlig, det fatale hjertet mitt, du forlater meg all smerten, jeg kommer alltid til å ha din kjærlighet"
Men det blir jo helt teit siden det egentlig er en sangtekst
"når livet er dårlig, det fatale hjertet mitt, du forlater meg all smerten, jeg kommer alltid til å ha din kjærlighet"
Men det blir jo helt teit siden det egentlig er en sangtekst
Side 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Side 24 av 40