Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+9
Liz H
Bjørn
Elin
Maria
KP
Odd Espen
Roy Fredrik
AnetteM
Gry
13 posters
Side 23 av 40
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Huff da. Ja det går omgangssyke her for fult, så da er du vel smittet av det Det beste er å spy og få det opp. Styggedommen må ut av kroppen.
Ja, lakrisdama er din om du vil ha henne Anette. Ho surrer og går her alene sammen med en haug andre fisker hehe
Nydelig bilde av Rosso og pus. Ser ut som de koser seg.
God bedring til dere begge! Omgangssyke er no herk..
God bedring til dere begge! Omgangssyke er no herk..
Gry - har ikke vært på pc, derfor så jeg det ikke før nå. Vi vet godt hvem det er ja, spesielt Ole. Men har jo ikke akkurat vært i nær omgangskrets de siste årene. Trist med slike menneskeskjebner. Alle blir vi født med blanke ark å fylle, veldig synd at for noen mennesker fylles de med så mange ting som går galt.
Elin - flott, jeg kan hente henne en av dagene. Har mista nr ditt, kan du sende meg en melding med det?
Elin - flott, jeg kan hente henne en av dagene. Har mista nr ditt, kan du sende meg en melding med det?
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Er det noen som vet hvorfor Cola hjelper når man har vondt i magen etc? Eller hjelper det i det hele tatt?
Nei, det er bare et gammelt kjerringråd. Cola skulle liksom binde magen litt. Det den derimot gjør, pga alt sukkeret, er å virke drivende, du kan altså få økt diare.... det du skal drikke for å få i deg nok salter og mineraler+ litt sukker når du kaster opp, er en blanding av farris (slater+mineraler i den) og eplemost (fruktsukker) .
Jah, det har jeg hvertfall ikke Jeg fikk 2 bokser Pepsi av Mette. Kjøleskapet mitt er helt tomt bortsett fra de to boksene. Jeg har heller ikke lov til å gå på butikken, for jeg var hjemme fra skolen i dag.
Men jeg skal notere meg det tipset til neste gang
Men jeg skal notere meg det tipset til neste gang
Nå er det på tide vi begynner å legge inn litt stoff om Vintertreffet på na og af- Her trenger vi den hjelpen vi kan få. Mye blest gir nysgjerrighet vet dere, og det kan føre til ekstra mange besøkende.
Har ikke tid. For jeg har nemlig funnet spotify! Elsker det programmet altså.. All musikken i verden jeg kan ønske ved noen tastetrykk. Himmelrike! www.spotify.com satt meg opp på liste for å få invitasjon og fikk det etter to dager.
Har ikke noen invitasjoner å gi ut enda ellers hadde jeg invitert dere alle for dette er flott program :d
Har ikke noen invitasjoner å gi ut enda ellers hadde jeg invitert dere alle for dette er flott program :d
Ååh, det så kult ut Elin!
Vi mista internett her i går, og det var så vidt de fikk fiksa det i dag! Jeg trodde jeg kom til å dø eller noe sånt
Vi mista internett her i går, og det var så vidt de fikk fiksa det i dag! Jeg trodde jeg kom til å dø eller noe sånt
Ja vi får komme i gang med Vintertreff forberedelesene. Planen er at jeg kommer hjem 26 januar, men det ser ut til at det jan bli utsatt en uke eller to.
Ellers er det 28 grader her og sol og skyfritt.
Ellers er det 28 grader her og sol og skyfritt.
Vi får ta et møte litt på sparket når du vet når du kommer hjem. Odd Espen har begynt å reklamere på forumene. Håper dere andre også slenger inn noen ord med jevne mellomrom slik at vi holder tråden varm.
Ellers har jeg , gjennom hele høsten, samlet små plastbøtter/isbøtter, slik at vi har noe å få inn pengene i. Det var det manko på i fjor.
Ellers har jeg , gjennom hele høsten, samlet små plastbøtter/isbøtter, slik at vi har noe å få inn pengene i. Det var det manko på i fjor.
Stiller Guro som pengetellesjef og loddselger i år også? Da er jo egentlig fortjenesten sikret hehe
Jada, det gikk mer og mer over ut over fredagen, og på lørdagen var jeg så å si frisk Men i går og i dag har jeg også hatt litt mageproblemer, men det er ikke like ille idet hele tatt.
Godt at det holder på å gå helt over. Slikt kan jo sitte i ukevis.
I dag har jeg fått omgangsyke eller noe. Gørr svimmel og kvalm. Surrer rundt her og ser ut som en fyllik for jeg må holde meg fast, slik at jeg ikke tryner. Var dere svimle når dere hadde omgangsyke?
Hva kom først kvalm, så svimmel eller svimmel det blir man kvalm av? Litt filosofisk må en være.
Hva kom først kvalm, så svimmel eller svimmel det blir man kvalm av? Litt filosofisk må en være.
Det går et virus som gir betennelse på balansenerven nå Elin. Sikkert det du har fått. Da er det betennelsen i nerven som gjør deg kvalm. Sitter i en stund den også er jeg redd.... Hadde det for to år siden. Svimlet i to-tre uker. Noe dritt var det. Mange på jobb som har det nå.
Hvordan går det med deg Elin? Er du svimmel og kvalm enda?
God bedring hvertfall!
Jeg lurte litt på hva dere syns om disse stjernetegnene jeg har fiksa på. Jeg har lagd samling av stjernetegn til meg sjøl, når mamma og Sølvi så det, ville de også ha Sånn ser de ut, jeg er ganske fornøyd Hehe... På mitt er det litt dårlig kvalitet på to av stjernetegna, men det er fordi det er lenge siden jeg lagde den, og jeg satt på et tegn til i stad.
Mitt;
Mamma's;
Sølvi's;
God bedring hvertfall!
Jeg lurte litt på hva dere syns om disse stjernetegnene jeg har fiksa på. Jeg har lagd samling av stjernetegn til meg sjøl, når mamma og Sølvi så det, ville de også ha Sånn ser de ut, jeg er ganske fornøyd Hehe... På mitt er det litt dårlig kvalitet på to av stjernetegna, men det er fordi det er lenge siden jeg lagde den, og jeg satt på et tegn til i stad.
Mitt;
Mamma's;
Sølvi's;
Takk
Jeg blir nesten redd her. Det flyr så mange jagerfly over her for tiden, så begynner å lure på om de har funnet meg Jeg som trodde jeg var trygg så langt fra Norge!
Jeg blir nesten redd her. Det flyr så mange jagerfly over her for tiden, så begynner å lure på om de har funnet meg Jeg som trodde jeg var trygg så langt fra Norge!
Kule stjernetegn Odd Espen. Er det noe du har laget i photoshop?
Jeg er fortsatt svimmel, men nå tar jeg bare halve fortauet når jeg er ute med hundene. Går fremover med meg! (og litt til siden)
Nå er jeg snart ferdig med det siste i kjelleren min. Bare ett akvarie igjen som skal ut. Er 325 literen som ikke er pent. Lurer på om jeg blir kvitt det i det hele tatt Noen som oppdretter fisk som trenger så stor plass?
Jeg er fortsatt svimmel, men nå tar jeg bare halve fortauet når jeg er ute med hundene. Går fremover med meg! (og litt til siden)
Nå er jeg snart ferdig med det siste i kjelleren min. Bare ett akvarie igjen som skal ut. Er 325 literen som ikke er pent. Lurer på om jeg blir kvitt det i det hele tatt Noen som oppdretter fisk som trenger så stor plass?
Du kan ikke la det stå til treffet da? Sikkert mange som ville hatt det dersom det sto rett foran øynene deres liksom. Nå begynner jeg å glede meg veldig, og håper jeg har fått tak i stort kar innen den tid. Jeg har også fått tilbud om de discusene jeg har lett etter og som visstnok skulle være vanskelig å skaffe... ikke alltid de har oversikten de som har peiling.
Ja, de laget jeg i Photoshop
Det er bra det går bedre, får håpe det går fort over!
Det er bra det går bedre, får håpe det går fort over!
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Side 23 av 40