Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 14 av 37
Side 14 av 37 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 25 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Det skulle jeg og ønske, for da kunne jeg jo fulgt litt med han sånn på avstand... snille gutten..Liz H skrev:Isjda Gry - å måtte selge James vil jeg tro er tøft for deg ja Han virker som en ekstremt kul herremann som jeg har likt å lese oppdateringene om. Men det ser ut til at det er det beste for både James og deg, så...
Skulle hatt hus og litt penger til overs jeg nå, så hadde det vært muligheter for at James hadde gjort vestlending av seg.
Ja, det er sletta her og, har vel ikke lyst på norton! Har egentlig ikke lyst på noe programmer jeg ikke sier skal være derGry skrev:Fikk det jeg og, og har heller ikke installert det, så det er sikkert ikke noe vi vil ha på maskinen. Var en grei sak å slette det (via kontrollpanel) i alle fall tilsynelatende.Odd Espen skrev:Nå lurer jeg litt på hva som skjer her Jeg kikka tilfeldigvis over skrivebordet på pc'n, og la merke til at noe nytt lå der! Norton Security Scan lå plutselig på min pc! Og den var ikke der i stad! Hvordan i huleste hulemann har den kommet seg dit?
nå har jeg bada for aller første gang i år og jeg kan bare si at vannet vak kjempenydeligt
ja men jeg skule jo bare vase so sklei jeg uti vanne ja jeg var vel uheldig seks ganger
Nå selger jeg 540 literen. Fant ut at jeg ikke har giddet å ta vannbytte på 4 uker! Skammer meg dypt og inderlig, men det blir likesom aldri tid til balja. Bedre å selge den med fiskene til noen som kan ha morro med det Håper jo at det er noen som vil ha det, og er det ikke det får jeg ta meg i nakken og ta bedre vare på oscarklumpene mine
Da får du plutselig dobbelt så stor stue! Hehe.
Dere, jeg tror jeg har funnet et godt hjem til James!!! Det er et ektepar i Oslo som vil ha han. Kona er hjemmeværende og det er hun som skal være "eieren" til James. De har hatt masse fugler tidligere, undulater, dvergpapegøyer og en Kongeparakitt. Denne parakitten hadde de i 5 år, men så ble den så apatisk, sluttet helt å være aktiv og virket trist. De tok den med til vet. som konkluderte med at den nok hadde vært i et par en gang, og nå trengte en partner. Da gav de fuglen bort gratis til noen som kunne tilby dem en partner, så jeg føler dette er folk som vil det beste for fugler.
De er utlendinger, og i det landet de kommer fra er det veldig vanlig med papegøyer, så de vet nok hva de gjør. De leier bil for å få med seg bur, reisebur og fugl, for bilen de har til vanlig er liten, så det virker virkelig som de har lyst på fuglen ja. Jeg har krevd 10 000 for James og buret. Det er en stiv pris, men jeg ville forsikre meg mot at han havnet hos noen som kjøper billig og selger dyrt. De kommer med kontanter og ting virker bra. Jeg håper bare at jeg nå er på jobb når de kommer å henter han. Tror ikke jeg makter å se han reise.....
Dere, jeg tror jeg har funnet et godt hjem til James!!! Det er et ektepar i Oslo som vil ha han. Kona er hjemmeværende og det er hun som skal være "eieren" til James. De har hatt masse fugler tidligere, undulater, dvergpapegøyer og en Kongeparakitt. Denne parakitten hadde de i 5 år, men så ble den så apatisk, sluttet helt å være aktiv og virket trist. De tok den med til vet. som konkluderte med at den nok hadde vært i et par en gang, og nå trengte en partner. Da gav de fuglen bort gratis til noen som kunne tilby dem en partner, så jeg føler dette er folk som vil det beste for fugler.
De er utlendinger, og i det landet de kommer fra er det veldig vanlig med papegøyer, så de vet nok hva de gjør. De leier bil for å få med seg bur, reisebur og fugl, for bilen de har til vanlig er liten, så det virker virkelig som de har lyst på fuglen ja. Jeg har krevd 10 000 for James og buret. Det er en stiv pris, men jeg ville forsikre meg mot at han havnet hos noen som kjøper billig og selger dyrt. De kommer med kontanter og ting virker bra. Jeg håper bare at jeg nå er på jobb når de kommer å henter han. Tror ikke jeg makter å se han reise.....
Så hyggelig at det ordner seg for James. Han blir nok lykkelig der skal du se
Ja det tror jeg, og blir han ikke det så henter jeg han igjen.
Det er mange bilder av han på papegøye-forum tråden her
Nå har James allerede reist. Det gikk fort, men jeg tror jeg har valgt et bra hjem. Det er de jeg skrev om over her.
Det er så ufattelig STILLE her nå! Det har i grunn ikke vært stille her i huset i mer enn maks 15 minutter om gangen siden vi fikk James, og nå har det vært helt stille i over to timer! Jeg forventer at han skal lage knirkelyd når jeg går ut av stuedøra, at han skal lage vannklunking når jeg drikker noe, at han skal si hallo når jeg kommer inn i stua.... men det er helt stille her Det er veldig, veldig rart....
Det er så ufattelig STILLE her nå! Det har i grunn ikke vært stille her i huset i mer enn maks 15 minutter om gangen siden vi fikk James, og nå har det vært helt stille i over to timer! Jeg forventer at han skal lage knirkelyd når jeg går ut av stuedøra, at han skal lage vannklunking når jeg drikker noe, at han skal si hallo når jeg kommer inn i stua.... men det er helt stille her Det er veldig, veldig rart....
Masse klemmer til deg Gry 'lager litt klukkelyd' for at jeg skal til å ta litt vann...
et bilde i fra søgne vidregåne og et bilde av noe jeg har laget i dag
dene damen er utenfor bibloteket på søgne vidregåne
dene blomsteroppsatsen har jeg lagget i dag menst jeg var på skolen.ha syns dere var den fin ??
ps.seder deg en god trøsteklem til deg gry
dene damen er utenfor bibloteket på søgne vidregåne
dene blomsteroppsatsen har jeg lagget i dag menst jeg var på skolen.ha syns dere var den fin ??
ps.seder deg en god trøsteklem til deg gry
Takk for det David
Som jeg skrev på na, oppsatsen var veldig fin Den skolen har jeg vært på en gang for lenge siden. Veldig koselig.
Som jeg skrev på na, oppsatsen var veldig fin Den skolen har jeg vært på en gang for lenge siden. Veldig koselig.
James får det sikkert bra der.. og det er rart med all stillheten som plutselig kommer.
Klem fra oss til Gry m. Fam.
Klem fra oss til Gry m. Fam.
Da har jeg nesten alt i boks med salg av 540 literen Karet går da til en venninne som vil ha oscarene og ikke bare karet. Hurra!
Godt å høre at du føler du har funnet et godt hjem til han Gry! Det er trist når dem drar ja, det kan jeg tenke meg..
Veldig trist.... jeg kjenner jeg har så - kort lunte i dag, og har kjeftet på ungene, og er nok litt kort i svarene til Arne også. Lei meg.
Side 14 av 37 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 25 ... 37
Side 14 av 37