Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 19 av 37
Side 19 av 37 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Høres ut som litt av en dag Maria.
Om noen få timer er det jo Grys dag, så da bør alt gå som smurt. Har du noen store planer for dagen Gry?
Om noen få timer er det jo Grys dag, så da bør alt gå som smurt. Har du noen store planer for dagen Gry?
Den dagen din er nesten like usansynlig som "Final destination" filmene Så på en nå, det er så utrolig usansynlig, at det skulle ikke gått an! Men god fantasi har de, det skal de ha... hehe
Vet ikke om jeg skal si gratulerer til Gry enda, for her er jo klokka bare kvart over elleve, så får vel si det i morra
God natt!
Vet ikke om jeg skal si gratulerer til Gry enda, for her er jo klokka bare kvart over elleve, så får vel si det i morra
God natt!
Woho, Gratulerer med dagen Gry!
Elin og Odd Espen: Det toppa seg når skriveren var tom for blekk.. Heldigvis snudde uflaxen, det var magenta fargen som var tom, så jeg fikk skrevet ut kart i gråtone.. Da skal jeg ikke klage..
Elin og Odd Espen: Det toppa seg når skriveren var tom for blekk.. Heldigvis snudde uflaxen, det var magenta fargen som var tom, så jeg fikk skrevet ut kart i gråtone.. Da skal jeg ikke klage..
Gratulerer med dagen Gry!
Compleaños feliz
Compleaños feliz
Haha, det skulle ikke vært mulig Maria! For en dag Men bra du fikk kartet uansett da!
Grattis med dagen Gry. Jeg håper at du får en fin bursdag.
jeg fant ei rot til i dag når jeg bada og ne ganske gøy ting er at sommefugelciklideparet mit her vist egg nå
Slenger meg på jeg og,
Gratulerer med dagen Gry
Så fint mormor ble fornøyd med pus
Gratulerer med dagen Gry
Så fint mormor ble fornøyd med pus
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 29
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008
david gabrielsen skrev:jeg fant ei rot til i dag når jeg bada og ne ganske gøy ting er at sommefugelciklideparet mit her vist egg nå
ja nå har sommefugelciklidepart mit wingelser nå ganske gøy
grattis med dagen elin.jeg håper på at du får en kjempefin bursdag elin
Takk for gratulasjonene alle sammen, og Gratulerer til Elin!!
Vi har vært på hytte på Hillestad med alle tre jentene, svigersønn og barnebarn og vi har kost raua av (på) oss! Solbrent overalt med det er jo bare snadder!
Vi har vært på hytte på Hillestad med alle tre jentene, svigersønn og barnebarn og vi har kost raua av (på) oss! Solbrent overalt med det er jo bare snadder!
Takk alle sammen Har hatt en veldig fin dag med familie og venner. Er alltid sol på min bursdag og jeg elsker å dele den med alle hi hi
Litt vrient spørsmål kansje.. men noen som vet hvor man skal hendvende seg om man ønsker advokat hjelp i saker mot nav? Evt. hvor man kan finne info om dette?
noen bilder i fra tieneklaseturen til lilesand.jeg var å i sommerfugelparken i arendal og der fik jeg hole en varan .men det har jeg ikke bilder av på grund av at jeg glemte kameraet i den hyte vi sov i
dise tre bildene er i fra sæver
her er et veldi trist syn nemligt et døt lam .og det var jeg som fant det å
det var det så mange bilder rak jeg å ta
dise tre bildene er i fra sæver
her er et veldi trist syn nemligt et døt lam .og det var jeg som fant det å
det var det så mange bilder rak jeg å ta
Ah, dere var på skaurøya (Skogerøya).. Om dere overnattet der overnattet dere vel i det kjempe koslige Lions huset..
Hah.. jeg har skremt mange sjeler i det huset.. Blitt skremt en del ganger selv og for den saks skyld..
Hah.. jeg har skremt mange sjeler i det huset.. Blitt skremt en del ganger selv og for den saks skyld..
Har du tatt livet av den siste sauen der David ? Ser jo helt dau ut.
Hallo Gry !
Jeg har sendt en email til Arne, men er litt usikker på om jeg har rett email adresse. Kan du sjekke om han har fått den ? Gjelder bestilling av Porsa deler.
Roy Fredrik
Jeg har sendt en email til Arne, men er litt usikker på om jeg har rett email adresse. Kan du sjekke om han har fått den ? Gjelder bestilling av Porsa deler.
Roy Fredrik
Roy Fredrik skrev:Har du tatt livet av den siste sauen der David ? Ser jo helt dau ut.
nei jeg har ikke kverka den men den har død av seg selv og det var jeg som fant den å
Maria skrev:Ah, dere var på skaurøya (Skogerøya).. Om dere overnattet der overnattet dere vel i det kjempe koslige Lions huset..
ja der var vi men det var jo fult av flot det å så det var jo ikke så gør jeg nåre ta liv av to floter på meg selv men di hade ikke festa seg heler
Side 19 av 37 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 37
Side 19 av 37