Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 28 av 37
Side 28 av 37 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja, men aktivieringsmailen min er jo på start mailen!! Er jo DEN jeg vil ha... :p Også stress å bytte mail adresse på de ørten plassene jeg må bytte da... Blir nesten sliten av å tenke på alle de plassene.. Har jo iallefall 15 forumer.. + nettbutikker.. Og det er ikke særlig få....
Start holder på med oppgradering så det er bare å smøre deg med tålmodighet så er alt som det skal være igjen.
Du kan jo bare gjennom gmail få alt sent dit. Dvs at den henter fra din @start.no adresse, så slepper du slite med å komme inn der. Du trenger ikke aktiveringsmail på gmail, bare gå på google.no og hent deg en adresse. Den har samme funksjonene som outlook hadde uten å tiltrekke seg alle virusene. Etterhvert gir du jo ut @gmail.com adressen som din egen og voila ikke noe jobb med det idet hele tatt
Med gmail har du ubegrenset lagring og du kan sende større bilder og motta dem kjappere og.
Her fyller du ut og lager din gmail adresse: https://www.google.com/accounts/NewAccount?service=mail&continue=http%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2Fe-11-1153262400eabbc857ec7cfcc26205ee-5a3e993aa6cbe3d3ab4ddd0f86cd02fefe8a3c84&type=2
Med gmail har du ubegrenset lagring og du kan sende større bilder og motta dem kjappere og.
Her fyller du ut og lager din gmail adresse: https://www.google.com/accounts/NewAccount?service=mail&continue=http%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2Fe-11-1153262400eabbc857ec7cfcc26205ee-5a3e993aa6cbe3d3ab4ddd0f86cd02fefe8a3c84&type=2
Sist endret av Elin den Tor 23 Jul - 15:13, endret 1 gang
et par bilder jeg vil vise frem nå
bilde numer en er av 160literen min for noen dager siden
bilde numer to er av 160 litteren min eter at jeg sjåpet meg noen stengelplanter i dag
bilde numer tre er av fru skalare
bilde numer fire er av noen diverse corydoraser
bilde numer fem å seks er av min super søte snupy
bilde numer en er av 160literen min for noen dager siden
bilde numer to er av 160 litteren min eter at jeg sjåpet meg noen stengelplanter i dag
bilde numer tre er av fru skalare
bilde numer fire er av noen diverse corydoraser
bilde numer fem å seks er av min super søte snupy
Gry skrev:Start holder på med oppgradering så det er bare å smøre deg med tålmodighet så er alt som det skal være igjen.
Ja, jeg får den beskjeden.. Men den har jo vært udugelig de siste 2 ukene minst.. Jeg er kansje veldig sånn at jeg godtar litt problemer, men når det begynner å bli mye problemer, da blir jeg smått irritert.. :p
Har ikke vært problemer hos oss med startkontoen før i dag.
Elin; det hjelper ikke å ha g-mail når start ikke fungerer. Da blir heller ikke mail videresendt derfra. Jeg får alt videresendt til ekstern mail-program jeg også, men ikke fra start i dag. Start har stengt ned serveren.
Du, nå har jeg et par bilder fra utstillingen og deg.
Elin; det hjelper ikke å ha g-mail når start ikke fungerer. Da blir heller ikke mail videresendt derfra. Jeg får alt videresendt til ekstern mail-program jeg også, men ikke fra start i dag. Start har stengt ned serveren.
Du, nå har jeg et par bilder fra utstillingen og deg.
Gry skrev:Ps. start er nå oppe å går igjen.
Jaa.. og jeg fikk endelig aktivert enda en forum konto.. :p
Og Gry: legg ut bildene da!
Sist endret av Maria den Tor 23 Jul - 16:50, endret 2 ganger (Reason for editing : *masebøtte* + for rask på tastaturet...)
Legg ut bilder da Gry Har ett til av dere og. Mente 3.
Sist endret av Elin den Tor 23 Jul - 17:08, endret 1 gang (Reason for editing : kan ikke telle haha)
Ja Kan legge ut de siste mine der også om dere vil se dem?
her er det en som selger sin EDEL PAPEGØYE, Montana, Avilux er det noen her inne som er intrisert til å kjøpe den eller ????
å nei farmora mi er vist laggt inn på sykehuset;(.og ho skal vist opperere hofta si på grun av at ho falt å slo seg så mye at hofta kna.ikke gøy i det hele tat.og det verset er vel at ho er så svak i kråpen sin så det er ikke sikert at ho overlever opprasjonen heler ;(så jeg kune trengt lit trøst nå ;(
ja det håper jeg å på ;)men dent er å stor sjengs for at ho ikke overlever opprasjonen å ;(
Savner pusen min. Morro å lage slik montasje da, Picasa var greit å leke med.
Åhh, så fine bilder av pusen Elin. Du har full forståelse herfra altså, vi har jo avlivet to katter siden jul.. Det er ikke morsomt
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 29
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008
nå holer jeg på og aklimatiserer fem ansistrus og to dverguramier og ei eplesnegle som skal til slamiskaret mit å bo der og bilder komer snart
her komer bildene
ansistruse ene mens di var i posen
dverguramiene mens di var i posen
en av ansistrusene som geg klarte å få bilder av eter jeg slap dem ut i akvariumet
enda en ansistrus
her er dverguramihua
her er det en Tuberoschistura arakanensis som er en ganske ny art som bilei oppdaget i vår
di to siste bildene er av skalarene mine som snart skal legge egg og det ser jeg på grun av at hoskalaren min eg sprekeferdig på egg
ansistruse ene mens di var i posen
dverguramiene mens di var i posen
en av ansistrusene som geg klarte å få bilder av eter jeg slap dem ut i akvariumet
enda en ansistrus
her er dverguramihua
her er det en Tuberoschistura arakanensis som er en ganske ny art som bilei oppdaget i vår
di to siste bildene er av skalarene mine som snart skal legge egg og det ser jeg på grun av at hoskalaren min eg sprekeferdig på egg
Jippi min grammostola rosea ligger nå på rygen !!!
ja endelig har det sjed nå ligger molly på rygen og skal byte hamm.og jeg vet ikkke sist det sjede.men det må vert i vinter ei gang.men nå kom det et nyt hammbyte.så nå er jeg kjempeglad
her er to bilder av moly som jeg tok netopp
her er to bilder av moly som jeg tok netopp
En liten oppdatering i hammbytte til moly
ja nå har molly gåt enda et skrit i hammbytet sit og jeg har to bilder
her er bildene jeg tok netopp
her er bildene jeg tok netopp
Noen som har hørt noe fra Gry eller? Begynner jo nesten å bli litt bekymret..
Side 28 av 37 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37
Side 28 av 37