Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 32 av 37
Side 32 av 37 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Min lille 40års krise..... Her er 10 uker gamle Apollo, en nydelig krabat som skaper masse arbeid i heimen fortiden.
Åh, så nydelig!!! Vi hadde shafer da jeg bodde hos min mor og far, og det er noen flotte hunder.
Ja de er flotte, og de blir store. Håper bare at jeg klarer å dressere den skikkelig.
Dert gjør du vet du. Bare å være tydelig, prinsippfast men også en god venn det. Slike raser som shafer og collie f.eks kan fort bli litt nervøse dersom vi ikke har gode grunner for å kjefte, eller om vi tillater noe en dag, og ikke den neste. men dette vet du jo selv.
Ja, jo.. vet jo det. Håper at den holder seg like rolig som den har gjort til nå. Aldrig hatt en så rolig sak før, håper at det er et godt tegn.
Nå har jeg blitt tante Mor og barn har det bare fint og fødselen gikk bare bra. Norah Sofie kom til verden 3240 gram tung og 50 cm lang. Er helt euforisk og gørr trøtt nå.
Nydelig valp Bjørn
Nydelig valp Bjørn
Å herregud! Gratulerer, og hun ligner faktisk på deg og din søster! Hun er nydelig og helt perfekt!! Skjønn!!!
.R.I.P. nusi
ja tror dere ikke at når jeg komme hjemme fra danmark i går at jeg fant slamkryperen min nusi død under den h....... drit filtere jeg har i slamkryperkaret mit fra nå av skal jeg hatte fluvalmerket for gåt :)ja jeg har en mistanke om at nusi har sote seg fast i det området vor vanne kommer inni filtere å død av det.så nå trenger jeg ganske mye trøst :´(
Så trist da, David. Men du, jeg tror nok den døde først og så satt seg fast når den sank. Det er ikke vanlig at fisk setter seg fast i pumper for de er sterke nok til å svømme bort fra pumpene. Den har nok bare dødd helt naturlig, og så har den blitt suget fast, så den har nok ikke vært plaget til døde Trist når de dør, men sånn er det dessverre når vi skaffer oss dyr. Vi lever jo gjerne lenger enn dem.
ja og det er kjempetridt for meg ;( jeg savner han alerede ;(
Ja, det er trist en stund, men heldigvis går dagene og så forsvinner det triste etterhvert.
ja men han var spesiel for meg så det kommer nok til å ta noen uker ;(
ja i mora så skal jeg ha en total reingøring av slamkryperkaret etter at jeg er ferdig med å bore i den ene tanne mi for det karet skal nå bli et corydoraskar
Gratulerer som tante Elin!
Og gratulerer med valp, Bjørn! Så fin vovve da! Jeg synter schæfere er flotte hunder. Naboen har en som er så herlig!
Jeg kan svært lite om rasen, men som Gry sier, dressur er ikke så vanskelig, om man ikke har grunnleggende egenerfaring eller kunnskap, så er det ingen skam å lese om dressur eller spør.
Vil også anbefale iq leker! Genial måte å slite dem ut på. Nina Ottoson har laget flere genialt løsninger på iq leker, jeg og en vennine med en bc/elghund blanding har invistert i et par av dem, kjempe artige greier.
Og gratulerer med valp, Bjørn! Så fin vovve da! Jeg synter schæfere er flotte hunder. Naboen har en som er så herlig!
Jeg kan svært lite om rasen, men som Gry sier, dressur er ikke så vanskelig, om man ikke har grunnleggende egenerfaring eller kunnskap, så er det ingen skam å lese om dressur eller spør.
Vil også anbefale iq leker! Genial måte å slite dem ut på. Nina Ottoson har laget flere genialt løsninger på iq leker, jeg og en vennine med en bc/elghund blanding har invistert i et par av dem, kjempe artige greier.
jeg vet ikke helt enda men kansje en grupe med Corydoras sp. ´green laser´ eller kensje ei grupe med corydoras orange laserne,CW023
Gry skrev:Hvilken art skal du ha i det da?
Gratulerer med ny valp, Bjørn!
Og gratulerer som tante Elin!
Og gratulerer som tante Elin!
Maria skrev:Gratulerer som tante Elin!
Har vært med på dressur kurs før, men det er lenge siden. Har glemt masse så jeg kommer sikkert til å spørre mye om hjelp.
Odd Espen skrev:Gratulerer med ny valp, Bjørn!
Takk takk.
Fant et GRATIS introduksjonskurs i klikkertrening på Canis Hundeskole.
Meldte meg på og håper at JEG kan lære noe der, det er jo en begynnelse.
Meldte meg på og håper at JEG kan lære noe der, det er jo en begynnelse.
Klikkertrening er gøy Bjørn. Jeg har vært på kurs med begge hundene mine i slik. Glad du fant frem til det kurset siden det fokuserer på positiv innlæring av hund og ikke slik "gammeldags" underkast deg og bli lydig trening
i morgen så skal jeg ha en opprensing på tre akvarium sån at jeg kan bruke di til corydoraskar
Side 32 av 37 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37
Side 32 av 37