Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 31 av 37
Side 31 av 37 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37
stakars klompen
nå netopp så måte jeg bade marsvinet mit klompen.for han hade en sver klomp i fua si med drit eller noe sånt.og jeg var red for at han kune få forstopelse av det.så det var nesten en liten opprasjon jeg måte ha på han.og det loktet faenskap av det.og nå mener jeg en j...... lokt av det å.
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Bare pass på at det ikke er en betennelse.Betennelse lukter.
ja det skal jeg pase på.men den vone lokta forsvant bare når jeg fik trøket den ut.så det kan jo ha vert den klompen som gjore at det lokta vont av baken hans for det var akurat den klompen som luktet faenskap av
Nå er kalde høst-og vinterkvelder reddet. Søstra mi var på Kid og kjøpte dette til meg for 199kr og ja det er så mykt som det ser ut
Sånn hadde jeg og trengt! Brr, begynner å bli ganske kaldt nå! Sitter godt pakka under dyna allerede nå. I 5-tiden i natt var det hvis ikke mer enn 4 grader! Hvis dere lurer på hvordan jeg vet det, så er det fordi det var fest her i går kveld, sølvi ble 20 på torsdag Mamma og pappa la seg ikke før 5! OG de satt ute hele tida! Gærne folk altså, men de satt jo i bua og fyra godt...
Hvorfor må alltid fotball ha førsterett på TV!? Det er så stygt! Alt anna blir utsatt pga det? Ååh, jeg skal se X-factor! Den ble utsatt til 21:40 pga fotballen, men no er den 21:50 og det er fortsatt nyheter! Blææh, sikkert noe overtid eller noe sånt på fotballen! Er det så viktig å se fotball direkte altså?? hrmf...
Nå håper jeg det har gått bra med Gry og pusene på utstilling i Tønsberg!
Det har det... fikk oppdatering ev Arne i går. Husker ikke alle benevnelsene, men tror de vant det meste.Elin skrev:Nå håper jeg det har gått bra med Gry og pusene på utstilling i Tønsberg!
Bjørn skrev:Det har det... fikk oppdatering ev Arne i går. Husker ikke alle benevnelsene, men tror de vant det meste.Elin skrev:Nå håper jeg det har gått bra med Gry og pusene på utstilling i Tønsberg!
Hipp hipp Så bra. Gleder meg på deres vegne altså.
Hjemme igjen
Bjørn har passet hundene og lille Wilma, og de ser ut til å ha hatt det veldig bra
På lørdagen ble begge kattene dommerens beste og sendt i panel. Hehe. Da var vi veldig fornøyde for å si det slik Ex1, biv-total og nom på begge to var ikke til å kimse av
I dag ble de igjen ex1, gikk direkte til nom men ingen av dem kom videre derfra i dag, men en dag måtte jo vi også bli slått, så det er ingen sure, eller skuffede miner her
Bjørn har passet hundene og lille Wilma, og de ser ut til å ha hatt det veldig bra
På lørdagen ble begge kattene dommerens beste og sendt i panel. Hehe. Da var vi veldig fornøyde for å si det slik Ex1, biv-total og nom på begge to var ikke til å kimse av
I dag ble de igjen ex1, gikk direkte til nom men ingen av dem kom videre derfra i dag, men en dag måtte jo vi også bli slått, så det er ingen sure, eller skuffede miner her
Bare å si i fra, så passer jeg hundene igjen....
Topp at dere kommer høyt opp på utstillingene.. Grattis.
Topp at dere kommer høyt opp på utstillingene.. Grattis.
I dag kom det en liten sjefervalp i hus her.... tror den blir jævlig stor, den har labber som en liten bjørn.
Hundevalp?! Jeg krever bilder! hehe. Jente- eller guttehvalp?
Jepp, men bare en liten en. Kunne ikke la være. Typisk meg.Gry skrev:Hæ??? Har dere kjøpt hund!?
Elin skrev:Hundevalp?! Jeg krever bilder! hehe. Jente- eller guttehvalp?
En liten guttehvalp.. bilder kommer.
Bjørn skrev:Jepp, men bare en liten en. Kunne ikke la være. Typisk meg.Gry skrev:Hæ??? Har dere kjøpt hund!?
Bare en liten en som blir ganske så stor? hehe
Gry skrev:Hjemme igjen
Dette leste jeg ikke før nå! Har sittet og ventet på resultatene. Tror heller jeg skal begynne å vurdere briller thihihi. Uansett: GRATULERER med de fine resultatene på begge to. Er morro at det går så fint for de lekre pusene deres
Jeg spurte oppdretteren til Ecco om det var sjangs for å dra til Oslo den 7 og 8 november med Ecco, men har ikke fått svar enda. Betaling -og påmeldingsfristen er 1.oktober så det skal vel holde hardt. Skal dere til Oslo Gry?
Vi har påmeldt alle tre til NORAK-utstillingen
Hvordan går det med søsteren din nå?
Hvordan går det med søsteren din nå?
Går bra med søstra mi, hun fikk litt svangerskapskløe her om dagen og vi er ivrige etter å møte babyen nå!
Ja det kan jeg tenke meg! Skal bli spennende å se hvem som skjuler seg der inne
Tror jo hun ligner gørr mye på MEG, så da er jo alt perfekt
Side 31 av 37 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37
Side 31 av 37