Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 17 av 37
Side 17 av 37 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hurra - jeg har fått atro'ene mine!
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
De er slike søte coryer! Håper på bilder av skjønnhetene jeg Liz
Ja de er fantastisk vakre!
Dessverre har jeg så ekstreme vanskeligheter med internettoppkobinga mi om dagen (dvs den siste måneden) at jeg ikke får lasta opp en dritt Ikke et bittelite bilde engang...
Dessverre har jeg så ekstreme vanskeligheter med internettoppkobinga mi om dagen (dvs den siste måneden) at jeg ikke får lasta opp en dritt Ikke et bittelite bilde engang...
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Har bare flyttet bildene over på venstre side og lagt til en mulit-quote-knapp.
å men det blei jo mer plas følte jeg å når det blei forandret her lit
Gry skrev:Har bare flyttet bildene over på venstre side og lagt til en mulit-quote-knapp.
Bra! Den Multi-quote'n har vært savna noen ganger
Og lille Maria er like forvirra hver gang det er gjort noe her..
Urkeburk, på fredag skal jeg og søss avgårde og hente den lille nye super søte kompissen til Nelson.. Helt til Raufoss.. *dån* ca 6 timer hver vei.. Gleder meg kjempe masse, men den kjøringa er ikke det som gleder så særlig..
Urkeburk, på fredag skal jeg og søss avgårde og hente den lille nye super søte kompissen til Nelson.. Helt til Raufoss.. *dån* ca 6 timer hver vei.. Gleder meg kjempe masse, men den kjøringa er ikke det som gleder så særlig..
Oj, det er langt! Håper lille-dyret takler turen godt da, og at menneskene ikke får det så ille de heller.
Hei Gry, når passer det for dere å hente lillepusen? Hun er klar for avhenting når som helst.
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 29
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008
Hei!
Skal vi se. Lurer på om det er best at du snakker med Arne ang det. Det er han som er sjåfør vet du Blien e rpå verksted i dag, men mulig den er klar til i ettermiddag. Kan du ringe ditt gamle arbeidssted å høre med han, eller skal jeg be han ringe deg?
Skal vi se. Lurer på om det er best at du snakker med Arne ang det. Det er han som er sjåfør vet du Blien e rpå verksted i dag, men mulig den er klar til i ettermiddag. Kan du ringe ditt gamle arbeidssted å høre med han, eller skal jeg be han ringe deg?
Maria skrev:Og lille Maria er like forvirra hver gang det er gjort noe her..
Å en venn til Nelson,så morro. De trivest best når de er flere eller hva?
Elin skrev:Maria skrev:Og lille Maria er like forvirra hver gang det er gjort noe her..
Å en venn til Nelson,så morro. De trivest best når de er flere eller hva?
Ja, jeg tror nok Nelson vil ha godt av en kamerat.. Han er så sosial så derfor blir det en til.
Kan se bilde av nykommeren i Nelson tråden..
Siden jeg eier og betaler for dette forumet så bestemmer jeg at jeg kan legge ut link til Tribal Wars siden som gir meg poenger dersom spilleren som melder seg inn via den får 400 poeng...hehe.
http://www.tribalwars.no/127343.html
http://www.tribalwars.no/127343.html
Jeg tør ikke klikke meg inn på slikt. Jeg har så mye annet tidtrøyte som tar all tiden fra alle de nyttige tingene jeg burde drevet med.
er det noen som har gode råd til å bli syk elller å brke beina fort for vi skal vist på en teit tiene tieneklaneyur i neste uke og jeg som ikke kan fådre klasen jeg går i stakars meg
Kan du skrive det på nytt David? Jeg skjønte ikke bæret av hva du skreiv nå
jeg skal på tiene klasetur i neste uke så jeg trenger forsleg til vordan å bli syk alså feber eller noe sånt sån at jeg sleper å vere på en teit tur med en klase jeg helst ikke vil gå med en gang og det verste er vel at ture som skule gå til oslo går nå til lilesand jppi så gøy liksom men kan jo bare hive seg i bile så er man jo i lilesan på et kvater eller mere så jeg kommer nok ikkke til å vere med på den teite turen ikke uten å få 100 kr i timen:twisted:
Du sier at du ikke liker klassen din? Et av alle menneskene der må da være ok.
Ellers er det mulig å søke om å få en fridag, noe de muligens innvilger dersom de vet du har problemer med noe på skolen, noe jeg regner med at du muligens har siden du har fri hver fredag.
Ellers er det mulig å søke om å få en fridag, noe de muligens innvilger dersom de vet du har problemer med noe på skolen, noe jeg regner med at du muligens har siden du har fri hver fredag.
jeg liker vel ikke noen i klasen serligt og jeg sines heler ikke lærerene er serlig greler heler
ps.jeg har ikke fi på fredagene men jeg er med i et alternativskoletilbud alså i et prosjekt
ps.jeg har ikke fi på fredagene men jeg er med i et alternativskoletilbud alså i et prosjekt
noen ganger må man gjøre noe man ikke liker, David.. Det er bare kaste seg ut i det med en gang og lære seg å tillate det og bli ferdig med det så tidlig som mulig. Jo fortere du lærer det, jo bedre blir det.. Det er en del av livet med å vokse opp.. Du får gjøre det beste ut av det.. Ta med kamera, ta bilder.
Hva er det dere skal her i byen egentlig?
Hva er det dere skal her i byen egentlig?
Da høres jeg kanskje litt stygg ut David, men om du ikke liker noen elever, eller lærere, så er det mulig du som er veldig kresen? Det skal ikke være mulig å ikke finne ett eneste menneske i en klasse som man liker. Om det er det at de mobber så forstår jeg deg godt, men jeg kan ikke tro at absolutt alle er stygge med deg?
Maria skrev:Hva er det dere skal her i byen egentlig?
vi skal over nate på ei øy men vi skal sikert innom byen i lilesand å :
Side 17 av 37 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 37
Side 17 av 37