Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 10 av 37
Side 10 av 37 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 23 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Elin skrev:Herreli for ei bolle! Kjempesøt bolle da men Ønsker lille snuppa lykke til altså.
Du Maria leiter du forresten fremdeles etter samboer til IP?
vet du, jeg tror han kommer til å knerte en samboer.. skeptisk jeg nei.. haha.. Vet ikke om jeg har hjerte å sette en fugl inn til han.. med tanke på at han kan skade den andre..
Det var synd for denne var så søt: http://www.undulatprat.no/viewtopic.php?f=34&t=14757
hehe.. Liker best fiscerene jeg altså.. Så om jeg tør å ta steget med å skaffe en kompiss så tror jeg det må være en fischer.. Enten slik som ip, eller med sort hode.. Vet ikke hvorfor, bare er sånn.. heh..
Tror den bikkja der sprekker snart Det er for mange valper inni der til en sånn liten hund tror jeg
Må bare spør her, er det noen som er int i spurvepapegøyer eller nymfer? En vennine har to par spurver, en blå og en grønn i hvert par, og to nymfer som trenger nye hjem.. Send meg en pm om noen er int.
Velkommen, David
og henger meg på gratulasjonen til KP!
og henger meg på gratulasjonen til KP!
I dag har jeg vært på fjelltur! Sammen med en gjeng fra internatet. Vi var 8stk pluss Mette og Geir. Det var kjempe koselig, og ganske slitsomt Tror vi alle merker det i kveld/morra! Det gikk opp, og ned, og ganske mye opp! Bratte bakker var det en del av. Vi brukte ca 2 timer å gå hver vei, brukte mer tid bort enn tilbake. Vi dro ut kl 10 i dag tidlig, og kom tilbake i åtte-tida Koselig tur, med fantastisk utsikt! Legger ut bilder i bildetråden min seinere, tok bare 410 bilder, så tar litt tid å se gjennom, og redigere Dere får nok ikke se alle, men det håper jeg dere overlever!
Så spreke dere er da.
Skal det ikke bli rart å flytte fra øya igjen nå?
Skal det ikke bli rart å flytte fra øya igjen nå?
Jo, og det er søren meg ikke lenge til! Tida går så utrolig fort nå. Masse tentamener og eksamener. Og hvertfall nå som jeg har hatt 2 dager ekstra helg Huff, blir rart å si hade til alle folka her nede. Det er jo sikkert noen jeg aldri kommer til å se igjen!
Huff, ja. Sånn var det når vi var ferdig på sykepleien også-Avskjedsfesten var litt trist.
Det er ikke greit, men nå er det ei på internatet som har hytte i gjeving. Så de er 3-4 stk som skal dit i sommer, og jeg skal så klart komme på besøk
Er det noen her som kan hjelpe meg med ei internetside til dyreidentitet.no (vil ikke skrive den ut i tilfelle det er noe muffins)
Jeg får beskjed om at den er infisert med trojanerer av avast... Vil søke opp chanels chip og se hvem hun er registrert på, men får ikke siden til å virke..
Jeg får beskjed om at den er infisert med trojanerer av avast... Vil søke opp chanels chip og se hvem hun er registrert på, men får ikke siden til å virke..
Tusen takk
Virket ikke Nummeret hennes er 578098100244346 Kan du se hva som står?
Virket ikke Nummeret hennes er 578098100244346 Kan du se hva som står?
Funker ikke her heller, får bare;
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
/idresultat.asp, line 6
Hmmm...
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
/idresultat.asp, line 6
Hmmm...
Har søkt i to baser, og får beskjed om at nummeret ikke er registrert.
På dyreidentitet.no må man selv registrere seg etter hva jeg har skjønt, evt. vetrinær gjør det for deg når dyret chippes..
Alle mine dyr som er chippet har blitt automatisk innmeldt på dyreidentitet av dyrlegen som sender inn papirene. Chanel har jeg ikke tatt til dyrlege og fått chippet selv så hun var jeg usikker på hva som stod. Ikke noe vits i en chipping om det ikke blir meldt noen plass da...
Side 10 av 37 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 23 ... 37
Side 10 av 37