Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 23 av 37
Side 23 av 37 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja, God sommer! Hørtes morro ut med slik båttur. Ta masse bilder
Du får ha en fin tur Odd Espen ! Jeg hadde en tur med de i mars, fine skip.
her komer det noen bilder
her er snupy min nye kampfiskhan og jeg kjøpte han på lørdag i den nye tropeharenzoo butiken som har kommet til kristiansand
snupy uner et sverdplanteblad eler to
titei her er jeg
sån ser 160 litteren min ut nå
her er snupy min nye kampfiskhan og jeg kjøpte han på lørdag i den nye tropeharenzoo butiken som har kommet til kristiansand
snupy uner et sverdplanteblad eler to
titei her er jeg
sån ser 160 litteren min ut nå
Var magic først Kjempe deilig båttur det! Vi lå to og to på lugarene, så jeg og Sølvi delte lugar. Ble ikke noen bilder på båtturen hit, men tenkte jeg skulle ta det på vei hjem.
Nå sitter jeg på hotellet i Lübeck, vi har samme ting her, 2 og 2 på rommene. Jeg og Sølvi fikk diigert rom, mens mormor og besta bare fikk halvparten så stort Vi har vært å spist, og gått litt rundt i byen. Fikk tatt et par bilder der! Nå ligger de andre og sover, sa de hvertfall, derfor sitter jeg på internett
Men nå stikker jeg, skal kose meg mer I morra blir det tog tilbake til Kiel, og rett på båten igjen!
Nå sitter jeg på hotellet i Lübeck, vi har samme ting her, 2 og 2 på rommene. Jeg og Sølvi fikk diigert rom, mens mormor og besta bare fikk halvparten så stort Vi har vært å spist, og gått litt rundt i byen. Fikk tatt et par bilder der! Nå ligger de andre og sover, sa de hvertfall, derfor sitter jeg på internett
Men nå stikker jeg, skal kose meg mer I morra blir det tog tilbake til Kiel, og rett på båten igjen!
jippi i dag var det siste skoledag for meg på grunskolen så nå er jeg kjempeglad for å vere ferdig med ti år med grunskolen så nå blir ver dag en himelskopplevelse for meg som akvarist
ja han elsker å gjemeseg i melom bladene til sverdplantene mine
Gry skrev:Det så ut til å være en lykkelig kampfisk.
ja han elsker å gjemeseg i melom bladene til sverdplantene mine
Odd Espen høres ut som om du har en fin tur !
David jeg kan tenke meg det er deilig og bli ferdig med grunnskolen. Hva har du tenkt på og begynne på til høsten da ?
David jeg kan tenke meg det er deilig og bli ferdig med grunnskolen. Hva har du tenkt på og begynne på til høsten da ?
Roy Fredrik skrev:David jeg kan tenke meg det er deilig og bli ferdig med grunnskolen. Hva har du tenkt på og begynne på til høsten da ?
søgne vidregåne skal jeg bjyne på.å jeg gleder meg kjempemye til det å.for det har di kuer og hester og sauer og noen høner å .så nå gleder jeg meg som en unge på julaften til å bjyne der
Biltur i sommervarme er lik forvirra Elin. Men jeg fikk kjøpt meg 25 kg frø for 270 kr og 5 kg eggefor for 230 kr. Og sett ALLE de nydelige fuglene til Aage. Araer, prinsesser, goffinkakaduer, grå jaco, rosellaparakitter i alle varianter, solparakitter og amazoner, en nydelig påfugl gikk løs der og. For en opplevelse å se dem alle! Fikk og med vaktelfor til Lita, så nå har hun en god stund fremover for å si det slik..
Elin skrev:Biltur i sommervarme er lik forvirra Elin. Men jeg fikk kjøpt meg 25 kg frø for 270 kr og 5 kg eggefor for 230 kr. Og sett ALLE de nydelige fuglene til Aage. Araer, prinsesser, goffinkakaduer, grå jaco, rosellaparakitter i alle varianter, solparakitter og amazoner, en nydelig påfugl gikk løs der og. For en opplevelse å se dem alle! Fikk og med vaktelfor til Lita, så nå har hun en god stund fremover for å si det slik..
Også kom du ikke innom på besøk en gang til meg?!
Hadde jeg kjørt alene kunne jeg sikkert ha gjort det, men jeg kjørte med Tina som har vært på Hove festivalen hver kveld og var noget redusert. Stoppet ikke henne fra å dra dit igjen nå da men heheheh
Noen som vet om jeg kan bruke mac-spill på pc? For man kan jo ikke bruke pc-spill på mac, men hvordan er det andre vei?
Jeg ville bare si har ingen anelse. Er deilig å være uvitende i blant
Hehe! Ja, man kan ikke vite alt
Jeg vet bare at man ikke kan bruke pc-spill på mac, men aner ikke om man kan bruke mac-spill på pc! Går vel sikker ikke an. Jeg har lyst på et spill på pc'n, men på cdon.com har den bare til mac! Også finner jeg den ikke noe anna sted
Jeg vet bare at man ikke kan bruke pc-spill på mac, men aner ikke om man kan bruke mac-spill på pc! Går vel sikker ikke an. Jeg har lyst på et spill på pc'n, men på cdon.com har den bare til mac! Også finner jeg den ikke noe anna sted
Jeg har bestilt meg Sims 3. Så dere får nok ikke høre noe fra meg de neste 4 månedene etter at det har kommet Hvilket spill skal du ha Odd Espen?
Hehe, jeg prøvde Sims 3 i går, mamma og Sølvi kjøpte det med den gang Fikk ikke spilt så mye, men virka morro! Gled deg...
Jeg har lyst på Railroad Tycoon 3, men får jo ikke tak i det noen vei
Jeg har lyst på Railroad Tycoon 3, men får jo ikke tak i det noen vei
Kan jo ikke laste ned stuff til sims 3 jo!!
Jeg nyyyyyter sommeren! og varmen! Ah, det er så deilig!! Jeg er super solbrent på ryggen.. >_<
Smørte meg med solkrem i dag tili for jeg satt meg på plenen for å lakke nettingen.. Til min frustrasjon så rakk jeg ikke til på et område på ryggen, så nå er jeg kokt hummer rød på et område.. wuhu.. Men jeg har blitt brun da! Det er jo en sensasjon!
Jeg nyyyyyter sommeren! og varmen! Ah, det er så deilig!! Jeg er super solbrent på ryggen.. >_<
Smørte meg med solkrem i dag tili for jeg satt meg på plenen for å lakke nettingen.. Til min frustrasjon så rakk jeg ikke til på et område på ryggen, så nå er jeg kokt hummer rød på et område.. wuhu.. Men jeg har blitt brun da! Det er jo en sensasjon!
13 dager til så er jeg endelig hjemme igjen.
Da blir det norsk kaldt saltvann og kaldt ferskvannskar. Skal bruke begge 325 literene mine. Gleder meg villt til og gå ut og fange fisk reker krabber osv
Da blir det norsk kaldt saltvann og kaldt ferskvannskar. Skal bruke begge 325 literene mine. Gleder meg villt til og gå ut og fange fisk reker krabber osv
Kan kjøpe masse stuff til sims3 Maria. Er jo egen, stoooor nettbutikk til spillet.
Gry skrev:Kan kjøpe masse stuff til sims3 Maria. Er jo egen, stoooor nettbutikk til spillet.
Til Sims 2 er det gratis.. Når man finner de riktige sidene vel å merke..
Jeg er ikke så storspiller av sims, men får litt tak innimellom.. Tar en halv evighet før spillet får lastet seg ferdig når jeg åpner det.. Too much stuff.. Morro å bruke alle tingene da.
Man får poeng som man kan handle gratis for når man registrerer seg som spiller på nr 3. Vi har lastet ned masse. Det er også en hel haug som er gratis på samme stedet, så det er akkurat som til 2ern.
Sist endret av Odd Espen den Lør 27 Jun - 9:17, endret 2 ganger
Side 23 av 37 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37
Side 23 av 37