Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 24 av 37
Side 24 av 37 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hæ, hæ?
Alle de-tinga var en smiley, hvis det var det du lurte på :p
Tror du har deaktivert HTML hos deg Elin, hvis du ikke kan se smilien?
Alle de-tinga var en smiley, hvis det var det du lurte på :p
Tror du har deaktivert HTML hos deg Elin, hvis du ikke kan se smilien?
Hehe må ha gjort det for jeg så ingen smily bare masse skrift.
Herregud! Er det like mye reklame på Spotify'en deres? Det kommer jo 3-4 reklamer på rad, uten noen sang mellom hele tida! Det var ikke så mye reklame når jeg bodde i Spania, er det bare Norge det er så mye i?
"Hi, i'm Johnatan from Spotify..." Blææh...
"Hi, i'm Johnatan from Spotify..." Blææh...
Sola skinner og jeg er glad.
Gleder meg til katteutstillinga den 11.juli. Vet ikke om kattene gjør det, og jeg håper på regnvær den dagen hi hi.
Gleder meg til katteutstillinga den 11.juli. Vet ikke om kattene gjør det, og jeg håper på regnvær den dagen hi hi.
Her er det overskya.. *sukk* Vil ha det fine varme været igjen! Men oki, skal ikke klage.. Det snør i det minste ikke.. :p
Jeg leter ræva av meg etter en nettbutikk som har tannskrape til hund og litt andre ting jeg trenger.. Jeg finner tannskrape, men de nettbutikkene som har det har jo ingenting annet jeg vil ha.. Frustrerende..
Jeg leter ræva av meg etter en nettbutikk som har tannskrape til hund og litt andre ting jeg trenger.. Jeg finner tannskrape, men de nettbutikkene som har det har jo ingenting annet jeg vil ha.. Frustrerende..
Gleder meg også til utstillingene 11. og 12. fikk utstillerkortene i dag!
Har i dag fått invitasjon fra mozilla om å bli beta-tester av deres nye musikk-tjeneste Wimp. Holder på å laste den ned. Skal vist forsøke å bli større enn spotify, så det blir spennende å se hvordan det fungerer.
Høres spennende ut Gry, du får oppdatere oss på hvordan Wimp er. Merkelig navn må jeg bare få sagt.
Håper jeg får utstillerkort i morra! Spennende. Har litt gardin igjen å stryke, men så er jeg ferdi klar til utstilling. Dvs. Ecco skal bades engang til og Valentino skal få klippet ørehår
Håper jeg får utstillerkort i morra! Spennende. Har litt gardin igjen å stryke, men så er jeg ferdi klar til utstilling. Dvs. Ecco skal bades engang til og Valentino skal få klippet ørehår
Kan ikke forberede dem før 4 dager i forveien her. Da har jeg to dager å gjøre det på dersom det ikke blir bra nok første gangen jeg bader dem.
i dag har jeg planer om å hente inn ei vanlilje til fra naturen til min 300 liters hagedam for jeg synes di hvitevannliljene er så fine og vis hvit og rosa og gul kommineres i en dam så blir det sikert kjempefint
jippi da var jeg 422 kr rikere og i morgen er det vist handelens dag i byen så da skal jeg sjope litt
Gøy å ha litt penger å shoppe for. Noe spes du skal kjøpe?
kansje en corydorasgrupe eller et par mad apistogramma hongsloyd eller en ny tarantela vist jeg har råd
her er noen av di plantene jeg pluket med meg nå nettopp
bilde numer en er av vannlilja jeg tok med meg
bilde numer to er av en sumpplante jeg å tok med meg
bilde numer tre er av tre dusin med same sumplante men ikke som den på numer to
bilde numer fire er av en plante i sivfamilien
bilde numer fem er av fordan resultater blei
bilde numer en er av vannlilja jeg tok med meg
bilde numer to er av en sumpplante jeg å tok med meg
bilde numer tre er av tre dusin med same sumplante men ikke som den på numer to
bilde numer fire er av en plante i sivfamilien
bilde numer fem er av fordan resultater blei
Ble en kjempe fin dam det David.
Men finner du rosa vannliljer, så ikke plukk dem. De er fredet.
Men finner du rosa vannliljer, så ikke plukk dem. De er fredet.
å det viste jeg ikke.men da er det vel bra at denrosa vannlilja jeg har er kjøpt på plantasjen ;)og det var ikke biligt heler
Ja de man kjøper i butikk går det helt greit og ha. Det er bare det at de rosa i naturen er ganske sjeldne og er fredet. Det har de gjort for at de ikke skal bli utryddet.
roy du vet vel ikke om den vite vannliljen å er fredet ???
Den hvite vannliljen skal gå greit og hente inn fra naturen. De er helt vanlige. Jeg har pleid og ha de i hagedammen min.
Nå er det bare noen få dager til jeg kommer hjem. Har timeplanen ganske full allerede. Kommer hjem til fredag og får besøk av venner samme kveld. På lørdag skal jeg på cowboy fest i Kragerø. Søndag skal jeg gå over Corvetta, og på mandagen skal jeg vise den for biltilsynet. Håper på og få skilter på den ved første forsøk. Håper de ikke klager for mye, for den har litt flere hestekrefter enn normalt he he. resten av den uka skal jeg få malt akvarierommet, og satt opp alle de 12 nye akvariene. Må og få koien ut i dammen. Håper og å få badet og dykket litt. Men male huset og klippe plenen for vente...
Herregud! Ikke snakk om å slappe litt av i heimen forstår jeg
Side 24 av 37 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30 ... 37
Side 24 av 37