Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 6 av 37
Side 6 av 37 • 1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Her har vi akkurat funnet ut at vi venter kaninunger igjen Og vi som nylig kastrerte pappa kanin Har dyrlegen gjort en dårlig jobb eller tar det lang tid før det faktisk virker? Ungene ventet tydeligvis ikke lenge med å ha de ute sammen. De går jo fortsatt i hvert sitt bur, så vi fikk oss en skikkelig overraskelse i går ja..
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 29
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008
Nina-Kristin skrev:Her har vi akkurat funnet ut at vi venter kaninunger igjen Og vi som nylig kastrerte pappa kanin Har dyrlegen gjort en dårlig jobb eller tar det lang tid før det faktisk virker? Ungene ventet tydeligvis ikke lenge med å ha de ute sammen. De går jo fortsatt i hvert sitt bur, så vi fikk oss en skikkelig overraskelse i går ja..
Kan jo være at det har skjedd før kastreringen? nå vet ikke jeg hvor lenge en kanin mamma går drektig, men det burda da ikke være så vanskelig å finne.
Den kan godt befrukte mamma-kanin i alle fall to uker etter en kastrering.
Fikk lyst til å storme bort til stathelle og hente denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16936163
Slike annonser syntes jeg er litt skumle.. Den gis bort hurtig.. Da tenker jeg automatisk at det er noe gærn't.. F.eks at den ikke er tam, eller har sjefsrolle eller noe lignende.. Men den fortjener da lell å beholde livet.. Pen var den jo..
Ja tenker og at det er noe muffens, men dakkars liten. Skal ikke hente den, har ikke plass eller erfaring nok til slike svære fugler.
Hei Maria.
Mamma kaniner går drektige i 28 dager.. Hun har allerede begynt å bygge rede og nappet magen ren for pels og er blitt ganske tjukk allerede.
De har ikke vært sammen før kastreringen, men ca en uke etter lekte ungene med de på teppet i stua. Det må ha skjedd da, det var visst noe hektisk aktivitet i følge ungene.
Gry.
Takker for svaret, hadde bare dyrlegen sagt i fra så, da hadde vi sluppet å forsøke å gi bort fire fem kaninunger om noen uker..
Regner med at ungene blir født uka etter påske sånn ca.
Bare å si fra hvis noen vil ha
Mamma kaniner går drektige i 28 dager.. Hun har allerede begynt å bygge rede og nappet magen ren for pels og er blitt ganske tjukk allerede.
De har ikke vært sammen før kastreringen, men ca en uke etter lekte ungene med de på teppet i stua. Det må ha skjedd da, det var visst noe hektisk aktivitet i følge ungene.
Gry.
Takker for svaret, hadde bare dyrlegen sagt i fra så, da hadde vi sluppet å forsøke å gi bort fire fem kaninunger om noen uker..
Regner med at ungene blir født uka etter påske sånn ca.
Bare å si fra hvis noen vil ha
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Den var jo nydelig, hvis bildet stemmer da..
Nina-Kristin- Nybegynner
-
SYnes du skal be den dyrlegen om å bli kvitt ungene for deg jeg... kaninungene altså!
Gry skrev:SYnes du skal be den dyrlegen om å bli kvitt ungene for deg jeg... kaninungene altså!
Hva tror du mine unger sier da
Datteren min skal jo bli mormor igjen.. mammakanin er jo hennes.
Vi ble jo kvitt de sist, så det skal vel gå denne gangen og.
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Nina-Kristin skrev:Gry skrev:SYnes du skal be den dyrlegen om å bli kvitt ungene for deg jeg... kaninungene altså!
Hva tror du mine unger sier da
Datteren min skal jo bli mormor igjen.. mammakanin er jo hennes.
Vi ble jo kvitt de sist, så det skal vel gå denne gangen og.
Datteren din er nå ganske tøff da. Hun har jo vært med på å koke fisk her... Men lykke til som oldermor hehe
Oj, mente ikke at han skulle ta livet av dem! Nei, huff" Men at han burde ta bryet med å få gitt dem bort.
Å den var vel det beste jeg noen gang har hørt!! Ler så jeg får vondt i magen her, og kjenner meg så utrolig igjen!! VIttig!!!
Den må du sende til Sølvi, Elin
Den må du sende til Sølvi, Elin
Ble nesten litt sliten av å høre den der jeg altså...
Jeg er GLAD mamma aldri har vært sånn..
Jeg er GLAD mamma aldri har vært sånn..
Hva driver folket her med i påsken da?
Det er kjempe deilig å være hjemme!
Jeg kom hjem natt til i går, har vært på hytta fra søndag til mandag kveld. Og allerede i går hadde jeg fingerne i akvariene og fiksa og ordna. Vedder på at fiskene tenkte "Ånei, nå har han kommet hjem igjen!". Hehe. Det store karet er jo overgrodd av planter, men det er litt stilig, og tror fiskene liker det. Det er fortsatt overgrodd, selv om jeg fjerna en stor mengde med javabregner, ble litt mer åpent på midten, men nesten hele høyre sida er nesten dekket av mose, tror det er taiwanmose. Og det er en stor fin pute, som jeg ikke vil fjerne
Men nå skal jeg spise frokost, grandiosa pizzasnurrer
Det er kjempe deilig å være hjemme!
Jeg kom hjem natt til i går, har vært på hytta fra søndag til mandag kveld. Og allerede i går hadde jeg fingerne i akvariene og fiksa og ordna. Vedder på at fiskene tenkte "Ånei, nå har han kommet hjem igjen!". Hehe. Det store karet er jo overgrodd av planter, men det er litt stilig, og tror fiskene liker det. Det er fortsatt overgrodd, selv om jeg fjerna en stor mengde med javabregner, ble litt mer åpent på midten, men nesten hele høyre sida er nesten dekket av mose, tror det er taiwanmose. Og det er en stor fin pute, som jeg ikke vil fjerne
Men nå skal jeg spise frokost, grandiosa pizzasnurrer
Så godt det må være å komme hjem etter slike lange økter utenlands regner ikke med at det frister å jobbe som Roy Fredrik med mange måneder borte av gangen?
Nå har jeg strikket ferdig en liten buksedress og har begynt på sokker. Gruet meg så til helen. Har aldri klart å sette igang med sokker for har hørt at hel er vanskelig. Det var dritt lett! Nå sitter jeg og gruer for å lage tåa.... hehehee
Så flik du er da! Når du har lagt merke til hvor lett det er å lage tå, så kan du begynne å grue deg til å feste tråder....hihi.
Bra! Det er vist ikke kjerringa til pappa, for jeg går med sokker uten hel tå for tiden....
Hehe godt at det begynner å bli varmere på tærne da!
Ble ferdig med den ene sokken. Var ikke så vanskelig, men tåa var mer triksy enn hælen.
Sånn ser dressen og sokken ut
Fikk lyst til å lage raggsokker nå
Ble ferdig med den ene sokken. Var ikke så vanskelig, men tåa var mer triksy enn hælen.
Sånn ser dressen og sokken ut
Fikk lyst til å lage raggsokker nå
Side 6 av 37 • 1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37
Side 6 av 37