Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 16 av 37
Side 16 av 37 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Oj, jordskjelv er ikke å spøke med har jeg hørt. Skumle greier. Gikk alt greit eller?
Ojsann! Det må ha vært en utrolig ekkel opplevelse! Håper alt gikk bra?
17.mai film!
Se hva jeg fant! En film fra 17.mai her nede! Jeg så meg sjøl i toget til å med!
Filmen er for Canariposten tror jeg...
Filmen er for Canariposten tror jeg...
Hehe, jeg går bare forbi, i et halvt sekund
Men det er på ca. 2:39. Blå skjorte og kamera
Men det er på ca. 2:39. Blå skjorte og kamera
Jo alt gikk bra her ombord, men på land var det litt ødeleggelser. Men mest knuste ruter og varer som hadde ramlet ned fra hyllene. Tror ikke noen kom til skade.
Uff.. Høres ikke særlig koslig ut med jordsjelv..
Jeg er så oppgitt her nå.. Ping var å ble kastrert på fredag.. alt har gått helt fint med skjermen, han liker den ikke, men det går.. I dag tili ble jeg vekt av mamma som sier at Ping har ødelagt skjermen.. Bah! Han skulle hoppe opp i en stol, og kræsja skjermen i bordet, så hele greia er splitta på tvers.. Så det var jo en stooor åpning på skjermen.. Etter litt om å men og en stk morsk Ping, så fikk jeg tak i han og mamma fikk klistra no teip biter for å holdt kraget sammen.. Nå må jeg ned til vet for å få ny, jeg klarte å overtale hun assistenten til å hjelpe meg med å få den på, rett å seltt fordi Ping blir verdens største engel når han er på vetrinærkontoret.. Ser nemlig ikke for meg at jeg hadde fått lov å ta den på her hjemme..
Itillegg så har jo Ayo blitt rømlingsfugl.. Hun åpner vannkoppdøra på 5 sekunder.. Så om jeg ikke husker å settes strips på så er døra åpen på notime.. Ser ikke ut som om det er å stikke ut hver gang.. Er liksom mer artig å dra den her vannskåla veggimellom så vannspruten står alle veier...
Litt frustrasjon fra frustrerte maria.... :p
Jeg er så oppgitt her nå.. Ping var å ble kastrert på fredag.. alt har gått helt fint med skjermen, han liker den ikke, men det går.. I dag tili ble jeg vekt av mamma som sier at Ping har ødelagt skjermen.. Bah! Han skulle hoppe opp i en stol, og kræsja skjermen i bordet, så hele greia er splitta på tvers.. Så det var jo en stooor åpning på skjermen.. Etter litt om å men og en stk morsk Ping, så fikk jeg tak i han og mamma fikk klistra no teip biter for å holdt kraget sammen.. Nå må jeg ned til vet for å få ny, jeg klarte å overtale hun assistenten til å hjelpe meg med å få den på, rett å seltt fordi Ping blir verdens største engel når han er på vetrinærkontoret.. Ser nemlig ikke for meg at jeg hadde fått lov å ta den på her hjemme..
Itillegg så har jo Ayo blitt rømlingsfugl.. Hun åpner vannkoppdøra på 5 sekunder.. Så om jeg ikke husker å settes strips på så er døra åpen på notime.. Ser ikke ut som om det er å stikke ut hver gang.. Er liksom mer artig å dra den her vannskåla veggimellom så vannspruten står alle veier...
Litt frustrasjon fra frustrerte maria.... :p
Mye action her for tiden :
17 Mai: Jordskjelv på 4,7 og to mindre etterskjelv på 3,1 og 2,7.
18 Mai: To fly kolliderte i luften og styrtet rett ved der vi ligger fortøyd. Tre omkom.
19 Mai: Nytt jordskjelv på 4,0.
Lurer på hva som skjer i dag....
17 Mai: Jordskjelv på 4,7 og to mindre etterskjelv på 3,1 og 2,7.
18 Mai: To fly kolliderte i luften og styrtet rett ved der vi ligger fortøyd. Tre omkom.
19 Mai: Nytt jordskjelv på 4,0.
Lurer på hva som skjer i dag....
Da har mamma bestilt ny billett hjem til sommern! onsdag 17. juni istenden for lørdag 20. Det er fordi jeg er ferdig på skolen en uke før, så jeg kan egentlig dra hjem etter den 12, men har lyst til å ha litt ferie her først også har jeg lyst til å hjem før 20. for fredag 19. til søndag 21. har vi familiefest! Og den vil je gha med meg!
Dettta blit bra
Dettta blit bra
Gry! Jeg har en jobb til deg!
http://worldwidephotowalk.com/
Det ser kjempe morro ut, vi kunne hatt sånn i Risør! Men det trengs en leder... hehe
http://worldwidephotowalk.com/
Det ser kjempe morro ut, vi kunne hatt sånn i Risør! Men det trengs en leder... hehe
Hehe, jeg tror jeg må avstå fra det vervet, men det ser artig ut ja.
Dere, er det noen av dere som vet om noen som har leveringsklare kattunger nå?
Min mormor ønsker seg så veldig en pus.
Dere, er det noen av dere som vet om noen som har leveringsklare kattunger nå?
Min mormor ønsker seg så veldig en pus.
Jeg vet at Nina her på forumet har noen gørr skjønne som leiter etter godt hjem Jeg kan sende en sms til henne?
Ja, send henne gjerne mailen min så hun kan sende bilder!
Bjørn forsøker å sende deg en melding, men den går ikke ut av utboksen...
Vi er hjemme frem til 15.oo
20 kr.
20 kr.
Gry skrev:Bjørn forsøker å sende deg en melding, men den går ikke ut av utboksen...
20 kr.
Joda. Fikk meldingen. Skal prøve å rekke det til tiden...
Du må stå tidlig opp da, så rekker du det vel til 14.45?
Gry skrev:Du må stå tidlig opp da, så rekker du det vel til 14.45?
Hehehehe ja.... mulig. hehe neida, skal rekke det i tide..
I dag er jeg spent - har bestilt 10 Corydoras atropersonatus gjennom butikken i byen. De skal visstnok komme i morra. Håper virkelig at imazoo ikke har tulla det til med identifiseringa, sånn at det faktisk -er- atroer jeg får, for de er jo bare HELT skjønne!
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Blir spennende. En flott art ja. Hadde en gruppe på 6 av de en stund.
Side 16 av 37 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 37
Side 16 av 37