Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 26 av 37
Side 26 av 37 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Og våre første sløyfer! De er stygge og jalla som fy, men så gøy!
Wow den skyllinga gjorde susen, men jeg som nybegynner syns han var flott på lørdagen og! Gøy at Osiris fikk sløfse hun med. Har du alle på veggen nå?
Tok dere noen bilder av mine forresten, Gry? Jeg har noen flere av dere, men jeg var nok altfor nervøs til å løpe rundt med kamera den dagen...
Tok dere noen bilder av mine forresten, Gry? Jeg har noen flere av dere, men jeg var nok altfor nervøs til å løpe rundt med kamera den dagen...
Jeanette knipset i vei av deg også Legger de inn når vi har fått dem
Takk for gratulasjonene.
Takk for gratulasjonene.
Humf.. Jeg har sendt min maskin til service og har en lånepc her.. Jeg har insett at jeg bare må ha et passord til alt.. Gu som jeg stresser for å finne riktige passord..
Det er det store problemet mitt når jeg skifter maskin. Glemmer liksom å skrive dem ned, og har en kjempe jobb med å finne rett passord til hver side jeg trenger det på.
Gry skrev:Det er det store problemet mitt når jeg skifter maskin. Glemmer liksom å skrive dem ned, og har en kjempe jobb med å finne rett passord til hver side jeg trenger det på.
Ja.. Jeg lager liksom passordet, også ber jeg maskina huske det.. :p Er 3 steder jeg må skrive passordet hver gang.. De husker jeg.. men jeg får noen ville ideer innemellom til passord, og da går det gjerne galt.. :p
Men får håpe det er verdt stresset.. Maskinen min er helt teit.. Vifta går for fult om jeg kjører facebook og spotify samtidig.. Kjører jeg FarmTown på facebook + spotify + et vindu til i Firefox så blir den så varm at den slår seg av etter kort tid.. Vifta går på fult nesten hele tiden med andre ord.. :p
Det skal du ikke se bort i fra.. :p
Men det var vist ganske stress å åpne den, så de foretrakk å sende den til de som kan det.. De må nemlig åpne hele bunnen på maskina, da det ikke er en egen luke der vifta er..
Nå ser det ut til at jeg har klart å spole meg frem til de fleste passordene mine.. Samt at jeg har fått lastet ned spotify, da tror jeg at jeg skal klare meg.. :p
Men det var vist ganske stress å åpne den, så de foretrakk å sende den til de som kan det.. De må nemlig åpne hele bunnen på maskina, da det ikke er en egen luke der vifta er..
Nå ser det ut til at jeg har klart å spole meg frem til de fleste passordene mine.. Samt at jeg har fått lastet ned spotify, da tror jeg at jeg skal klare meg.. :p
hehe, det skal ikke være enkelt med pcer! Min, eller pappa sin som jeg bruker, er på fiksing nå. Den ville putselig ikke slå seg på, kom bare noe opperasjonsgreier... Men like greit, for når vi leverte den på euronics, så kjøptejeg meg en ny mobil! Det er den jeg skriver på nå. Nokia 5800 XpressMusic er det, med touchscreen. Veldig stilig
Fancy.. Jeg har grådig lyst på Sony Ericsson C905 jeg.. Men den er fyttigørrdyr..
god nat nå leger jeg meg før jeg sovner på datamaskinen min:zz: så det blir mer av meg om noen timer til
Kjøpte meg Nokia 6220 classic til bursdagen min i mai, er fornøyd med den. Elsker kamera på den. Jeg er blitt enklere i min telefon smak. Før så var jeg skikkelig snobb og måtte ha de nyeste. Nå er jeg mere opptatt av at jeg faktisk ikke bruker alt det nye fancy mobiltlf kan gi. Vil ha en som kan sms, mms, ringe og ta fine bilder thats it!
Jeg er ganske sær på telefonene mine.. Utseende messig er jeg ille på.. Selvom denne jeg har lyst på nå er en av de nyeste, så er det liksom ikke det som er så viktig, men liker utseende og kamra.. Knappene og ja, det meste virker som om å være bra etter hva jeg vil ha.. :p
Jeg skulle trykke meg frem på en Nokia her om dagen, en av disse nye greiene.. Herregud altså, for no vas.. Bare tull jo.. :p Nei, jeg er over Nokia fasen.. De telefonene tåler ikke min bruk, de dør jo innen bindingstiden er omme.. Og DET går ikke.. Holder meg til sony ericsson, liker dem best..
Jeg skulle trykke meg frem på en Nokia her om dagen, en av disse nye greiene.. Herregud altså, for no vas.. Bare tull jo.. :p Nei, jeg er over Nokia fasen.. De telefonene tåler ikke min bruk, de dør jo innen bindingstiden er omme.. Og DET går ikke.. Holder meg til sony ericsson, liker dem best..
Har jeg ett problem? Jeg kikket ut gjennom vinduet i leiligheten og så denne som jeg vil vise bilder av.
Det er ei rotte ikke sant?
Det er ei rotte ikke sant?
Godt å se det ikke bare er her hos oss det er pels overalt..
Ser ut som en rotte ja.. Rotter er det jo overalt.. Så lenge dem holder seg på utsiden er det jo forsåvidt greit.. Men om du vil bli kvitt dem så er det kansje lurt å gjøre no drakstiske tiltak.. De blir nok fort mange...
Ser ut som en rotte ja.. Rotter er det jo overalt.. Så lenge dem holder seg på utsiden er det jo forsåvidt greit.. Men om du vil bli kvitt dem så er det kansje lurt å gjøre no drakstiske tiltak.. De blir nok fort mange...
Vet at de svømmer rundt nede i Barbu, kan hende denne krabaten har blitt skremt opp her pga alt bråket under båtracet? Har ikke hørt eller sett noe til dem inne, men kan sette opp noen feller i boden o.l.
De blir sikkert lokket av lukten av mat fra fugleburet dersom du forer dem ute?
De har jo frø og grønt i buret ja. Hmm hva gjør jeg. Kan jo ikke slutte å mate fuglene...
Phø, hadde bare latt den være jeg. VI har rotter i kjelleren tror jeg. Jeg bryr meg ikke før de lager rede i veggene....
Jeg venter og med den værste panikken frem til jeg ser spor av den innendørs...
Side 26 av 37 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 37
Side 26 av 37