Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+8
Nina-Kristin
AnetteM
Maria
Bjørn
Liz H
Elin
Gry
Odd Espen
12 posters
Side 33 av 37
Side 33 av 37 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Elin skrev:Klikkertrening er gøy Bjørn. Jeg har vært på kurs med begge hundene mine i slik. Glad du fant frem til det kurset siden det fokuserer på positiv innlæring av hund og ikke slik "gammeldags" underkast deg og bli lydig trening
Håper at det er gøy og ikke for vanskelig å skjønne.
Bjørn skrev:Elin skrev:Klikkertrening er gøy Bjørn. Jeg har vært på kurs med begge hundene mine i slik. Glad du fant frem til det kurset siden det fokuserer på positiv innlæring av hund og ikke slik "gammeldags" underkast deg og bli lydig trening
Håper at det er gøy og ikke for vanskelig å skjønne.
Om du lurer på noe kan jeg prøve å hjelpe. Ikke det at jeg er en ekspert. Du kan jo og sjekke www.amokk.no det er to damer som driver hundekurs basert på klikkertrening. De holder kurs her på sørlandet. Jeg har vært på kurs med Elin som instruktør og på mange treff hvor Siv og har vært. Siv har hatt verdens flinkeste og søteste shæfer blandingstispe.
Sist endret av Elin den Fre 2 Okt - 13:33, endret 1 gang
Jeg vil helt sikkert spørre deg om hjelp Elin.. men linken virker ikke.
Elin skrev:Fiksa den nå Komma kom for nærme teksten gitt.
Jepp, nå funket det.....
I dag har Apollo gått løs med Enya og Mimmi på Randvik, og det gikk strålende. Gikk ikke langt bort fra føttene våre, men var med å lekte.
Morsomt...
Morsomt...
Hørte det gikk veldig fint ja. Så bra! De har jo så godt av å treffe andre hunder alle tre.
Gry skrev:Hørte det gikk veldig fint ja. Så bra! De har jo så godt av å treffe andre hunder alle tre.
Helt klart, blir sikkert fler turer med dem.
Lykkelig og bløt.... Arne har nettopp lurt Apollo til å prøve å hoppe over en liten bekk..... Det gikk ikke... men det var gøy, så vi gjorde det en gang til da han skulle tilbake. Vi holdt på å dø av latter.
Hehe, var første historien jeg fikk da han hentet meg på jobb nå
Nå skal jeg endelig få reoler til de nye akvariene. Bestilte av Thor fra Dahls dyrerike, men der skjedde det ingenting, så jeg avbestilte der. Men har nå fått bestillt av Ronny på Akvariekjelleren. Han skal ha alle delene klare til jeg kommer hjem. Men jeg har knapp tid, blir bare hjemme to-tre uker før jeg reiser til Afrika og blir der til over nyttår. Jeg må fjerne de gamle reolene og male rommet. Deretter må jeg sette sammen reolene og få de og akvariene på plass. Men håper og få i gang noen av akvariene før jeg reiser igjen. Ihvertfall for L-46 mallene og rekene. Blir fire reoler. En med 3x191 litere, en med 3x150 litere, en med 3x135 litere og en med 3x49 litere. I tillegg kommer jeg til og ha 2700 literen, 2x325 litere og en 80 liter. De gamle akvariene kommer jeg enten til og selge, eller ha som reserve i tilfelle jeg reiser på fangsttur.
Bjørn skrev:Prøver meg igjen på en hjemmeside. www.apollos.info
Er det ene bildet der fra Garthe tjenn ?
Roy Fredrik skrev:Bjørn skrev:Prøver meg igjen på en hjemmeside. www.apollos.info
Er det ene bildet der fra Garthe tjenn ?
Nei.. Savann.
Det er et slit å planlegge klubbmøte altså, men tror det fikser seg nå.
Blir litt kort varsel, men vi mista strømmen på fredag, og den kom ikke tilbake før natt til lørdag. Og på lørdag jobba jeg så da rakk jeg ikke svare noe som helst. Så nå skal jeg snart sende ut en mail om møtested, venter bare på svar!
Blir litt kort varsel, men vi mista strømmen på fredag, og den kom ikke tilbake før natt til lørdag. Og på lørdag jobba jeg så da rakk jeg ikke svare noe som helst. Så nå skal jeg snart sende ut en mail om møtested, venter bare på svar!
Ikke bare bare å ordne det slik at det passer for alt og alle
Nei, det skal være sikkert og visst! Kunne ikke alle vært som meg, så hadde det vært myye enklere?
Foreslår nettmøter, hilsen billaus stakkar hehe. Ikke det at jeg er så interessert i akvarier for tiden. Det begynner å ta seg opp litt da. Har faktisk tenkt på å ta sand i bunnen av 63 literen igjen....
Det hadde også vært noe, Elin. Går jo an å bruke lukkede chatte-rom eller noe sånt.
Men du, sand hjelper ikke så mye! Skal du ha kaktus i det akvariet eller?
Men du, sand hjelper ikke så mye! Skal du ha kaktus i det akvariet eller?
Har tre halvnebb, en gjeng med jegersnegler og hauger med mose og vann i og da. Noen røtter og masse alger er der og. Manko på algespisere gitt.
Hvis du mener med RAK, så finner vi ut det 1.november.
nå leger jeg ut noen bilder av hester som jeg har tat for noen dager siden
je di tre bildene som er under her er av en hast jeg har veldig lyst til å kjøpe
ja dete er en sjetlanspony som er kjempekosen når hu først blir kjent med deg
je di tre bildene som er under her er av en hast jeg har veldig lyst til å kjøpe
ja dete er en sjetlanspony som er kjempekosen når hu først blir kjent med deg
Side 33 av 37 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37
Side 33 av 37