Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 15 av 40
Side 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Å, så koselig!! Jeg vil på plantasjen i løpet av helgen!
Gry skrev:Å, så koselig!! Jeg vil på plantasjen i løpet av helgen!
Elsker å dulle litt sånn med hagen.. Men mamma er så skeptisk til meg.. Men når hun så hvordan jeg hadde plantet i de krukkene, så fikk jeg lov å plante i beddet også..
Kansje hun lar meg bygge dammen jeg også har lyst til.. :p
Kjempekult Maria
Men har ikke du vondt i ryggen? Sett deg ned nå!
Odd Espen skrev:Kjempekult Maria
Joda, har litt vondt enda, men det blir jo ikke akkuratt noe bedre av å bare sitte stille hele tiden.. Har hatt litt sånn spesielle stå og sittestillinger når jeg har plantet.. Hjalp litt å gå den turen tidligere også.. Fikk varmet opp muskelene litt.
Sitter å spiller ordspill.no, og modererer på NA. Skal snart legge meg tenker jeg, så jeg kan stå opp før det er ettermiddagen igjen i morgen.
Gry skrev:Sitter å spiller ordspill.no, og modererer på NA. Skal snart legge meg tenker jeg, så jeg kan stå opp før det er ettermiddagen igjen i morgen.
hehe.. spill, der sa du no.. Det kan jo jeg også gjøre.. :p
orker ikke bruke hodet noe særlig så jeg bare taper. Kanskje like greit å gi seg
hehe
Jeg elsker å bruke hodet.. Har til og med kjøpt meg en slik elektronisk touchpad sudoku.. :p (jeg har problemer med å sovne.. )
Jeg elsker å bruke hodet.. Har til og med kjøpt meg en slik elektronisk touchpad sudoku.. :p (jeg har problemer med å sovne.. )
Ja, til daglig er det artig å bruke hodet, men ikke når man er kjempe trøtt
Ja, bruke hodet er ikke helt min greie, men bra det funker for noen Scrabble er jo kjempegøy da! Fikk det til jul en gang(brettspill), og vi har brukt det ganske mye gjennom tidene Syns nå det er gøyere å spille det med noen man kjenner jeg da
Her er hodet mitt nå skikkelig avanserte greier, når man har det på easy! Er dømt til å vinne da egentlig
Her er hodet mitt nå skikkelig avanserte greier, når man har det på easy! Er dømt til å vinne da egentlig
Sist endret av Odd Espen den Fre 14 Mar - 16:41, endret 2 ganger
hmm.. savner Elin litt.. Håper hun har kommet seg trygt hjem..
Nei, jeg får tulle meg i seng, skikkelig sliten.. God natt folkens!
Ja, god natt Nå skal jeg se film... Fant ikke noen gøye som jeg ikke har sett, så tror jeg må innom cdon.com snart På mammas regning da så klart! Hehe...
Siden jeg ikke fant noe film, så skal jeg se på Star Wars 3!
Sov godt alle sammen, i morra skal jeg ikke opp før to! Kanskje senere... hehe...
Siden jeg ikke fant noe film, så skal jeg se på Star Wars 3!
Sov godt alle sammen, i morra skal jeg ikke opp før to! Kanskje senere... hehe...
Maria skrev:hmm.. savner Elin litt.. Håper hun har kommet seg trygt hjem..
Sover over hos meg hun......
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Birger da! Du skulle jo ikke fortelle at jeg ligger og klamrer meg fast i mallekaret ditt og nekter å gå...
Men ja jeg er hjemme og gørr trøtt. Har hatt en kjempetur Fikk ordnet meg masse flott i godisbutikken til Birger. Mye fint han har der altså! Litt forelska i de som jeg ikke husker navna på, flygefisken med de flotte finnene. Samt de nye dvergciklidene hans. A.biteaniata hanne og nydelige c.davisandsi ble med meg hjem fra Birgers coryheaven. Kan nesten ikke vente til lyset kommer på i morgen eh ikke veldig tidlig
Ellers var det virkelig verdt turen videre til Erik Rune. Imponerende akvariekjeller han har med masse godbiter. Utstillingsguppyene hans må sees og stjeles?! Neida de må ikke stjeles, men jeg fikk meg da dame til min enslige hann og noen nydelige fargerike undersverd som jeg ikke husker navn på. Skal få tatt bilder av dem, men jeg tipper at fargen og skjønnheten deres ikke engang kommer halvparten frem på foto. Dessuten må de visst vokse litt. Jeg syns de er fantastisk vakre nå, men greit nok de skal få vokse. Og nå som jeg har fått artemia klekketips skal de få good mat. Kunne brukt mye mere tid på å bare beundre alle de flotte utstillingsguppyene osv i karene, men når klokka er midt på natta er det vel best å komme seg heimat hehe.
Ellers er det med å dra på slik en besøksrunde virkelig trim for hjernen. SÅ mye man lærer. Takk Birger og Takk Erik Rune!
Nå er jeg så trøtt at jeg sa feil navn til hunden så senga er neste logiske steg... Så seint oppe har vel nesten ikke vært siden puberteten
Men ja jeg er hjemme og gørr trøtt. Har hatt en kjempetur Fikk ordnet meg masse flott i godisbutikken til Birger. Mye fint han har der altså! Litt forelska i de som jeg ikke husker navna på, flygefisken med de flotte finnene. Samt de nye dvergciklidene hans. A.biteaniata hanne og nydelige c.davisandsi ble med meg hjem fra Birgers coryheaven. Kan nesten ikke vente til lyset kommer på i morgen eh ikke veldig tidlig
Ellers var det virkelig verdt turen videre til Erik Rune. Imponerende akvariekjeller han har med masse godbiter. Utstillingsguppyene hans må sees og stjeles?! Neida de må ikke stjeles, men jeg fikk meg da dame til min enslige hann og noen nydelige fargerike undersverd som jeg ikke husker navn på. Skal få tatt bilder av dem, men jeg tipper at fargen og skjønnheten deres ikke engang kommer halvparten frem på foto. Dessuten må de visst vokse litt. Jeg syns de er fantastisk vakre nå, men greit nok de skal få vokse. Og nå som jeg har fått artemia klekketips skal de få good mat. Kunne brukt mye mere tid på å bare beundre alle de flotte utstillingsguppyene osv i karene, men når klokka er midt på natta er det vel best å komme seg heimat hehe.
Ellers er det med å dra på slik en besøksrunde virkelig trim for hjernen. SÅ mye man lærer. Takk Birger og Takk Erik Rune!
Nå er jeg så trøtt at jeg sa feil navn til hunden så senga er neste logiske steg... Så seint oppe har vel nesten ikke vært siden puberteten
Godt at du kom deg vel hjem!
Tenker du sikkert fant mye pent å se/sigle på ja.. :p
Maria skrev:Godt at du kom deg vel hjem!
Takk
Var mye pent ja. Sikla masse så jeg skulle jo gitt gutta hversin fille til å vaske karene med Stakkars Birgers kar fikk jeg rota masse i! Så ikke så pent ut etter at jeg var ferdig, men fisking av c. davisandsi er ikke lett! Har aldri vært borti raskere corydoraser.
Det går an å opprette lukkede bord der inne, så vi kan godt spille sammen en gang? Forsøke i kveld, dersom dere skal være hjemme? VI tar en tur til Arendal snart, må inn å se hvordan det blir på Myrene.Odd Espen skrev:Ja, bruke hodet er ikke helt min greie, men bra det funker for noen Scrabble er jo kjempegøy da! Fikk det til jul en gang(brettspill), og vi har brukt det ganske mye gjennom tidene Syns nå det er gøyere å spille det med noen man kjenner jeg da
Ja er du gal, de er snart ferdige! En vegg er revet og mange nye kar er satt inn. Nå er det litt tomt i karene enda, da de ikke har villet bestille inn nye fisk under flyttingen, men etter påske vil det dukke opp masse spennende!Elin skrev:Er oppussingen av akvarieavdelingen i gang?
Da har jeg solgt mine 3 greenlazere
Fikk 600 får de...syntes det var en veldig bra pris jeg da
Fikk 600 får de...syntes det var en veldig bra pris jeg da
Adi- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 41
Jobb/hobbier : Akvariene mine er min Hobby
Registration date : 12.02.2008
Det hadde vært gøy! Jeg spilte med en på msn, men da vant jeg hver gang med over 100 poeng Så det var ikke så spennende...Gry skrev:Det går an å opprette lukkede bord der inne, så vi kan godt spille sammen en gang? Forsøke i kveld, dersom dere skal være hjemme? VI tar en tur til Arendal snart, må inn å se hvordan det blir på Myrene.
Jøss! Det gikk jo fort! Da må man jo innom å se en gang da!Gry skrev:Ja er du gal, de er snart ferdige! En vegg er revet og mange nye kar er satt inn. Nå er det litt tomt i karene enda, da de ikke har villet bestille inn nye fisk under flyttingen, men etter påske vil det dukke opp masse spennende!Elin skrev:Er oppussingen av akvarieavdelingen i gang?
Side 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Side 15 av 40