Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+10
Emma-Louise
Liz H
Arne
KP
Adi
Magnus'n
Maria
Elin
Odd Espen
Gry
14 posters
Side 34 av 40
Side 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nei takk, jeg beholder klærne på!KP skrev:Gutter, nå må dere SKJERPE dere! Jeg trenger støtte i den o store lettkledde tråden!
Odd Espen skrev:Nei takk, jeg beholder klærne på!KP skrev:Gutter, nå må dere SKJERPE dere! Jeg trenger støtte i den o store lettkledde tråden!
Sikkert fornuftig...
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Jeg tar av.......
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Herregud for en tåplig nettadresse "lauget.no", haha! Bilder fra 2002... Den nettsiden var ikke særlig tess nei
Jeg kommer ikke til å sitte lenge og kose meg med den siden Espen..Ganske kjedelig.
Nå har jeg måket klar bilen til akvarieklubb møtet i morra og tykje ta den snøen om det begynner igjen! Gleder meg ikke veldig til å fange 30 ancistrus og ca. 30 sterbai i morra. Tror jeg må ut med alt i begge kar.
Håper adolfoien kommer i morra!!! Og at jeg har råd til noen...
Nå har jeg måket klar bilen til akvarieklubb møtet i morra og tykje ta den snøen om det begynner igjen! Gleder meg ikke veldig til å fange 30 ancistrus og ca. 30 sterbai i morra. Tror jeg må ut med alt i begge kar.
Birger skrev:Jeg tar av lokket på akvariene og har selvplukk. Kom og hent
Hva!? Det var jo hele 4 SPENNENDE bilder der!Elin skrev:Jeg kommer ikke til å sitte lenge og kose meg med den siden Espen..Ganske kjedelig.
Jeg tror det skal komme snøstorm på hele sørlandet i natt, men den svinger selvsagt utenom Laget Hehe, neida bare tuller, jeg blir veldig lei hvis det kommer mer nå...
Jeg håper krabbene kommer i morra! Det er Torsdag i morra! Det gikk ganske fort! Hehe... Men nå må jeg slutte å glede meg, for da kommer de ikke, jeg må bli skikkelig skeptisk og pessimist, da kommer de! Så jeg håper, men tror ikke de kommer i morra, veldig skeptisk til at de kommer altså ()
Hvor er denne berømte guttetråden henn da ? Finner den ikke.
Skal selge BMW'n nå. Nå blir det en sånn en i stedenfor.
Sist endret av Odd Espen den Ons 26 Mar - 15:34, endret 1 gang (Reason for editing : lang link...)
Elin skrev:Birger skrev:Jeg tar av lokket på akvariene og har selvplukk. Kom og hent! Og for de som bor et stykke unna, sender jeg gjerne en ladning fisk! Alt for å glede dere andre!!!
KP- Viderekommen pjatter
-
Hmm Innen jeg kom på nett stod det bare "Jeg tar av.." i Birgers innlegg. Trodde han meldte seg frivillig til lettkledd tråden jeg...
Roy - er det bilen eller dama på det bildet du skal ha? Neste gang jeg skal selge bil skal Ole stå i en liten speedo og lene seg opp mot panseret på finn.no annonsen..
Anette
Roy - er det bilen eller dama på det bildet du skal ha? Neste gang jeg skal selge bil skal Ole stå i en liten speedo og lene seg opp mot panseret på finn.no annonsen..
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Roy Fredrik skrev:Hvor er denne berømte guttetråden henn da ? Finner den ikke.
Leveres bilen med eller uten dame? Eller kanskje man kjøper dame med bil???
KP- Viderekommen pjatter
-
Det var det jeg leste og, jeg så ikke det før Elin's innlegg...AnetteM skrev:Hmm Innen jeg kom på nett stod det bare "Jeg tar av.." i Birgers innlegg. Trodde han meldte seg frivillig til lettkledd tråden jeg...
AnetteM skrev:Roy - er det bilen eller dama på det bildet du skal ha? Neste gang jeg skal selge bil skal Ole stå i en liten speedo og lene seg opp mot panseret på finn.no annonsen..
Anette
Vel med en sånn bil kommer damene av seg selv. Har allerede fått mange forespørsel av jenter jeg kjenner om og være babe i bilen hehe. Viste det bilde til dama og, ho spurte om jente på bilde fulgte med bilen. Det kunne bli ett problem sa ho hehe. Men ho likte bilen og da er det største hinderet fjernet av veien hehe. Det blir nok ikke den på bildet, men en tilsvarende en som jeg vil lakkere om hvis den ikke har noe kul farge fra før. Så hvis dere hører ett vræl på veien så var det sikkert bare jeg som passerte hehe. Den drar forbi alt, unntagen bensin stasjoner hehe.
Ole stiller sikkert opp i speedo hvis det hjelper på salgsprisen, tror du ikke Anette ?
Roy Fredrik skrev:AnetteM skrev:Roy - er det bilen eller dama på det bildet du skal ha? Neste gang jeg skal selge bil skal Ole stå i en liten speedo og lene seg opp mot panseret på finn.no annonsen..
Anette
Vel med en sånn bil kommer damene av seg selv. Har allerede fått mange forespørsel av jenter jeg kjenner om og være babe i bilen hehe. Viste det bilde til dama og, ho spurte om jente på bilde fulgte med bilen. Det kunne bli ett problem sa ho hehe. Men ho likte bilen og da er det største hinderet fjernet av veien hehe. Det blir nok ikke den på bildet, men en tilsvarende en som jeg vil lakkere om hvis den ikke har noe kul farge fra før. Så hvis dere hører ett vræl på veien så var det sikkert bare jeg som passerte hehe. Den drar forbi alt, unntagen bensin stasjoner hehe.
Ole stiller sikkert opp i speedo hvis det hjelper på salgsprisen, tror du ikke Anette ?
Hvor mange høvdinger må man ut med for noe sånt? Og hva slags maskiner er det i disse?
KP- Viderekommen pjatter
-
Da har jeg vært å levert lille frøken solo hos vet.. Skal hente henne i 12 tiden igjen.. Ser ikke helt frem til det.. Halvbedøvde dyr er ekkelt.. Eller rart.. Uff.. Ser iallefall ikke fram til når hun begynner å skal ut, men ikke får lov.. Gosh.. Lille pusen min blir barbert på magen.. sukk..
håper hun har det greit..
Odd Espen skrev:Det var det jeg leste og, jeg så ikke det før Elin's innlegg...AnetteM skrev:Hmm Innen jeg kom på nett stod det bare "Jeg tar av.." i Birgers innlegg. Trodde han meldte seg frivillig til lettkledd tråden jeg...
Jepp jeg kan ha fiksa litt på innlegget til Birger. Bare fylte inn litt informasjon.
Maria skrev:Da har jeg vært å levert lille frøken solo hos vet.. Skal hente henne i 12 tiden igjen.. Ser ikke helt frem til det.. Halvbedøvde dyr er ekkelt.. Eller rart.. Uff.. Ser iallefall ikke fram til når hun begynner å skal ut, men ikke får lov.. Gosh.. Lille pusen min blir barbert på magen.. sukk..
Krysser fingrene for lille Solo. Går nok så greit at og nå som endelig våren kommer er det sikkert deilig med litt luft på magen?
Aah, så han mente at han tok av klærne!?Elin skrev:Odd Espen skrev:Det var det jeg leste og, jeg så ikke det før Elin's innlegg...AnetteM skrev:Hmm Innen jeg kom på nett stod det bare "Jeg tar av.." i Birgers innlegg. Trodde han meldte seg frivillig til lettkledd tråden jeg...
Jepp jeg kan ha fiksa litt på innlegget til Birger. Bare fylte inn litt informasjon.
Jeg stemmer for at han tar av lokket på akariene til selvplukk Eller, bare hvis noen kan kjøre meg bort da
Roy Fredrik skrev:Ole stiller sikkert opp i speedo hvis det hjelper på salgsprisen, tror du ikke Anette ?
Vel, om han får valget mellom det og bikini tror jeg han velger speedon .
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Elin skrev:Odd Espen skrev:Det var det jeg leste og, jeg så ikke det før Elin's innlegg...AnetteM skrev:Hmm Innen jeg kom på nett stod det bare "Jeg tar av.." i Birgers innlegg. Trodde han meldte seg frivillig til lettkledd tråden jeg...
FIKSA??? Jeg som er på vei til Birger nå....
KP- Viderekommen pjatter
-
AnetteM skrev:Roy Fredrik skrev:
Vel, om han får valget mellom det og bikini tror jeg han velger speedon .
Så en gang en annonse på finn.no av en seilbåt... men bildene viste mest dama i bikini som lå og solte seg, båten var mindre viktig.....
KP- Viderekommen pjatter
-
Da var vel dama finere enn båten, da...
Anette
Anette
-
Side 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Side 34 av 40