Undulatforum
+3
Odd Espen
Elin
Gry
7 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 5 av 16
Side 5 av 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Re: Undulatforum
Nå ser jeg bildene Flotte undulater! Elsker når de har masse fjær på hodet sånn som det. Samme hannen på begge bildene?
Ok ser at de har to forskjellige grønnfarger og ikke er samme?
Ok ser at de har to forskjellige grønnfarger og ikke er samme?
Julegave fra Lille Kylling og Aadne
Se hva jeg fant i redekassen til mine flinke undulater Kan være lagt i går og, men jeg tror det er fra i dag. Helt skjelven nå jeg Det er så lite og søtt...
Så spennende! De legger ett egg annenhver dag så du får notere når nummer to kommer slik at du vet når det første skal klekkes. Gratulerer!
Så om de legger ett i morra ble dette lagt på juleaften? Gørr spennende, men jeg tør nesten ikke ned å glo av fare for å forstyrre dem nå... Hun var litt inne i kassa når jeg var der, men mest utafor. Skal hun ikke ligge og holde egget varmt om det er noe i det?
Det er vanlig at de ikke begynner å ligge pal på egget før det andre er lagt, men det ser ikke ut til å gjøre noe for det som er lagt først. Tenk å bli lagt på selveste julaften da! Det må bli en spesiell fugl. Blir spennende om noen dager når du kan lyse dem å se om de er befruktede.
Kjempe morro, Elin!
Gleder meg til å følge med på utviklingen av egga og forhåpentligvis ungene!
Gleder meg til å følge med på utviklingen av egga og forhåpentligvis ungene!
Det er som om jeg skulle lagt gullegget, så spennede er dette for meg hehe. Regner jo med at de kanskje har en prøverunde eller to, men tenk om det hadde blitt en skikkelig juledingle da!
SE! Lille Kylling var den flinkeste julenissen i år hehe
Nå løp hun rett inn i kassa etter at jeg hadde tatt bilder og Aadne ropte fælt da jeg åpnet luka for å kikke. Nå skal jeg inn på undulatprat.no å lese enda engang om når egga klekker osv.
Nå løp hun rett inn i kassa etter at jeg hadde tatt bilder og Aadne ropte fælt da jeg åpnet luka for å kikke. Nå skal jeg inn på undulatprat.no å lese enda engang om når egga klekker osv.
Gry jeg finner ikke den 30 dagers greia du viste da smørfrøa her var dingler? Har du den enda?
SÅ flink hun har vært! Nå bør du ikke forstyrre dem mer enn ca en gang om dagen, for nå er det viktig at hun får gode ruge-rutiner. Gratulerer igjen! Blir spennende å se hvor mange det blir. Det første egget skal klekkes 11. januar så det blir jo også en litt spes. dato. 11.1. liksom..
Sist endret av Gry den Fre 26 Des - 7:23, endret 1 gang
Jeg skal holde meg unna... Ikke lett, men da blir det sjekk om morran med reint vann og god mat uten hundene med ned. Godt at jeg nesten har avvikla akvariene der nede.
Parakitten Rosita sitter nå mest på sitt bur og eter. Håper ikke hun forstyrrer frølendingene.
Parakitten Rosita sitter nå mest på sitt bur og eter. Håper ikke hun forstyrrer frølendingene.
Side 5 av 16 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 5 av 16