Undulatforum
+3
Odd Espen
Elin
Gry
7 posters
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 12 av 16
Side 12 av 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Re: Undulatforum
Da krysser vi øynene for at det skal bli en ordning og at du får en mail fra UP snart
Forstår ikke hva dere holder på å diskutere jeg.... Odd Espen du er jo registrert og kontoen din er aktivert for lenge siden?
Det står at den er det der inne ja, men den virker ikke, og jeg har heller ikke fått noe aktiveringsmail...
Hva er det som ikke virker? Kontoen din? Du er jo logget inn og skriver med den? Nå har jeg i alle fall satt som alternativ at kontoer skal aktiveres automatisk.
Å herregud..... trodde det var her det var snakk om! Forsto ikke en dritt! Haha! Måtte tilbake å lese innlegget ditt, og ser at det er på up... jøss----
Hehe, Gry Det er ikke lett, du overså bare 2 bokstaver da!
Tuusen takk Elin, nå funka det!!
Tuusen takk Elin, nå funka det!!
Noen av dere som kansje kunne tenke dere å skrive litt om undulatene? Australske og engelske?
Må ikke altså, men tenke no å spør iallefall. Er ikke noe som trengs å bli ferdig fort, men som litt tidsfordriv?
Er noe jeg skal legge ut på siden, undulatene er jo meget populære i norske hjem, så hadde vært fint å fått skrevet litt om dem.
Må ikke altså, men tenke no å spør iallefall. Er ikke noe som trengs å bli ferdig fort, men som litt tidsfordriv?
Er noe jeg skal legge ut på siden, undulatene er jo meget populære i norske hjem, så hadde vært fint å fått skrevet litt om dem.
Takk Er litt yr og stolt og nervøs hehe. Håper det blir full klaff og dingler denne gangen
Lille Kylling er jo egentlig ikke helt del der pga. at hun er australsk, men at hun blir først setter hun nok pris på for hun er Sjefen hehe.
2 egg i dag Regner med at det ble lagt i går kveld. Eggerumpen er like stor enda, så tror det blir flere. Hun la sist 1 egg hoppet over en dag, så la hun 2 egg de 2 påfølgende dagene, så anhver dag frem til det var 5. Spennende å se om det kommer ett nytt i morra.
Har ikke tort å spørre jeg siden du ikke la ut info om flere egg. Hadde jo vært helt etter lesten det om det ikke ble flere egg. Tror du det finnes en utmerkelse for tidenes dårligste oppdrett?
Side 12 av 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Pjatten :: Dyrehagen :: Dyre-forumet :: Undulatforum
Side 12 av 16