Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 26 av 40
Side 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Tror heller det er flyteplanta som tar tak i mosen Odd Espen.Hvis det er Ceratopteris pteroides, får jo røtter lange som fy
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
det er Ceratopteris pteroides ja Den har kanskje bare sunket litt under vann, siden vannstrømmen har snurra på flyteplanta, så javamosen har blitt snurra rundt, så det ser bare ut som den blir dratt ned
Vil tro det, samme i noen av karra her hos meg også.
-
Den apisto-hannen jeg kjøpte av deg, Birger, er en skikkelig tøffing. Da jeg skulle ta en titt på dem i går kveld, kom den fram fra gjemmestedet sitt og blåste seg opp for å skremme meg vekk. Stort mot i liten kropp:)
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Sitter og hører på finalebidragene(til venstre) i Mgp jeg, gidder ikke se det på tv når den gang kommer Huff, det er ikke så alt for mange gode altså... Blir en god del halve sanger her! Selv om den alikavel er noen som skiller seg litt ut, og går an å høre på, men jeg skal ikke se på noe Mgp nei! Gjør jeg som regen ikke uansett...
Good afternoon. Har vært på jobb, men kan vel ikke akkurat si at jeg har jobbet overtid av den grunn, Anette Nå sitter jeg bare å gleder meg til å stå opp 05.30 i morgen tidlig. Ingenting er som en syv-vakt, når nattevaktene forventer at vi er på plass 06.40, slik at de kan komme seg hjem til syv. Forstår godt at de ikke har veldig lyst til å være der noe lenger etter en lang natt altså, så det er ikke det.
Nå har jeg kjempet i meg en kopp kaffe, ikke lett å klare å drikke det med et stort nebb mellom koppen og munnen min Gikk nå tilslutt da.
Nå har jeg kjempet i meg en kopp kaffe, ikke lett å klare å drikke det med et stort nebb mellom koppen og munnen min Gikk nå tilslutt da.
AnetteM skrev:Den apisto-hannen jeg kjøpte av deg, Birger, er en skikkelig tøffing. Da jeg skulle ta en titt på dem i går kveld, kom den fram fra gjemmestedet sitt og blåste seg opp for å skremme meg vekk. Stort mot i liten kropp:)
Anette
Hehe. Tøffinger i Bamble serru
-
Ja hadde ikke gjort noe for min del, men nå er jo kaffe, te og cola-drikker tabu for fugler, så jeg får la være. Ikke noe kos med syk eller død fugl.....Elin skrev:Syns du kan dele litt kaffi med James altså.
Ok da får Aadne drikke vodkaen uten cola fra nå av..
(bare tuller!)
(bare tuller!)
Fytti grisen.. Satt i gang rundt 40-50 karr i dag.. Og, nei, det er ikke fult så koslig.. Jeg har et langt sår på ene skinka etter jeg satt meg på ene hjørnet til slike skyveplater til under akvariene.. Jeg fikk x-antall slike lokk som er over karrene, i hue og på armene da jeg skulle åpne rørene som spytter ut vann i karrene.. Samt at jeg var litt kløne på stigen så jeg holdt på å deise rett inn i en av reolene, meg selv altså, ikke stigen.. :p Ikke nok med det, men jeg skulle henge opp en hylle på disse varereolene vi har.. Tror dere pokker meg ikke jeg klarte å klemme lillefingeren min mellom hyllevinkelen og hylla.. De er litt sånn om de først faller ned i sporet, så detter alt ned på plass, og jeg var noget treig til å fløtte fingren min, og det hele ble himle dramatisk..
Akk.. Jeg er glad jeg går under forsikring hos Nav.. Jeg er skikkelig ulykkesfugl, og har blitt skadet i hver eneste jobb jeg har hatt, samt på hver og en skole jeg har gått på.. *kløne* Men jeg skader stort sett bare meg selv da..
Akk.. Jeg er glad jeg går under forsikring hos Nav.. Jeg er skikkelig ulykkesfugl, og har blitt skadet i hver eneste jobb jeg har hatt, samt på hver og en skole jeg har gått på.. *kløne* Men jeg skader stort sett bare meg selv da..
Jeg fikk en båt på noen hundre kilo rennende inn i kneet mitt i går da jeg skulle gjøre barnehagens båt klar for sjøsetting. Ikke veldig godt det heller, men heldigvis gikk ikke skaden min opp igjen, jeg har bare fått ett skikkelig fargerikt blåmerke der. Uten blåmerker, ingen innsats . Du får vise dem til arbedsgiveren din og be om en bonus .
Anette
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Ja i dag skjer det masse spennende her altså! Hehe. Nei kan ikke skryte av spenning, men jeg har i alle fall fri fom torsdag, tom søndag!! Jippi!!
Ja, det har jeg og! Men jeg roper ikke Jippi når jeg vet at vi skal til haugesund i morra Hakke lyst til å dra i konfirmasjonen!Gry skrev:Ja i dag skjer det masse spennende her altså! Hehe. Nei kan ikke skryte av spenning, men jeg har i alle fall fri fom torsdag, tom søndag!! Jippi!!
Men ellers så er det "Jippi!", for når jeg kommer hjem forventer jeg en haug med Ancistrusyngel som er ute av hula si! OG lyset jeg har bestilt for lenge siden blir endelig sendt i morra, så den er vel framme til uka!
Haha! I skrivende stund så jeg på akvariet og der lå den ene SAE'en oppå det ene bladet til lotusen, og det bladet er jo ikke stødig, så den bare lå der å vingla på det bladet, helt til den skjønte at den måtte finne et annet blad å hvile på!
Nå skal jeg vise dere håret! Ikke bli skremt Jeg er ikke fotomodell kalles det første bildet. Det andre ble kanskje litt bedre hehe. Er ikke lett å ta bilde av seg selv
Kom gjerne med ærlige tilbakemeldinger, for ærlig talt vet jeg ikke enda hva jeg syns hehehe
Kom gjerne med ærlige tilbakemeldinger, for ærlig talt vet jeg ikke enda hva jeg syns hehehe
Åh, Elin, du ble kjempe fin!! Nå gikk du fra å være sjarmerende å søt, til å bli skikkelig pen!! (vanskelig å få det frem riktig, men det var et kompliment altså)
Takk takk. Rødmer jo nå, mente jo ikke å fiske etter så flotte komplimenter
Hvor er Elin blitt av'a?! Fy søren, farge og frisyre kan virkelig forandre en person!! Jeg tror ikke jeg hadde kjent deg igjen altså..
Du passet det veldig bra syntes jeg! Men gu så rart det var.. Sånn ikke stygt rart, men rart.. Må være panneluggen..
Du passet det veldig bra syntes jeg! Men gu så rart det var.. Sånn ikke stygt rart, men rart.. Må være panneluggen..
Ja, jeg syns og det er kjemperart. Har aldri hatt pannelugg før! Sitter og blåser i den ofte.
Jeg synes den fargen var driiitfin på deg! Du kledde pannelugg og. Samtidig er du veldig fin med en litt mer "rampete" sveis, som du hadde før. Du ble litt mer "ordentlig" nå. To ulike sider av deg, kanskje:) - men fargen ville jeg beholdt uansett hvordan sveis du har, den var utrolig fin!
Anette
Anette
-
Jeg likte virkelig den artikelen om slamkrypere på Na!! Nå fikk jeg skikkelig lyst på slamkrypere! Det er mye jeg må skaffe meg når jeg kommer hjem fra GC, tror jeg må skrive en liste 5stk i samme akvarium! Noen som vet hvor stort akvariet hans er? Vil ikke spør, for tenk hvis det står i artikelen, bare jeg ikke så det de tre gangene jeg leste den! Det hadde vært dumt det!
Men, en kjempeartikkel!
Men, en kjempeartikkel!
Side 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Side 26 av 40