Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 25 av 40
Side 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
I'm back, not in black
Var innom en dyrebutikk i Asker hvor jeg fant en veldig søt Jaco! Jeg syns den så ut som en unge når jeg var der, den lagde kun noen små lyder som den klarte å presse ut, men når jeg ser på de dårlige mobil-bildene nå ser det ut som den har hvite øyne Så det kan godt være den bare så ut som en unge der, siden den ikke likte seg noe særlig...
Var innom en dyrebutikk i Asker hvor jeg fant en veldig søt Jaco! Jeg syns den så ut som en unge når jeg var der, den lagde kun noen små lyder som den klarte å presse ut, men når jeg ser på de dårlige mobil-bildene nå ser det ut som den har hvite øyne Så det kan godt være den bare så ut som en unge der, siden den ikke likte seg noe særlig...
Uff.. Den så trist og mager ut.. Hvor var han? For salg?
det der er ingen unge nei, det er en voksen, veldig vannskjøtt fugl! Nei, dette var er grusomt trist bilde
Ja, den var til salgs... Syns heller ikke den så så bra ut, men den så bedre ut når jeg var der i 2 sek(de andre hasta litt) og tok de bidlene Den var mye søtere når jeg så den i butikken, selv om den fortsatt var søt, men nå syns jeg bare synd på den egentlig
Gry, er neste møtet til søndag? Skulle det være hos Thor? Tror det er en del som lurer på neste møtet, jeg lurer jeg og, selv om jeg ikke kan
Tror ikke det blir hos Tor nei, siden det er endel som synes det holder med en tur om gangen Nå er lederen hjemme, så jeg regner med at han styrer hvor det skal være. Ellers må dere andre bare rope ut, om det er noen av dere som kunne tenke dere å huse møtet altså.
Ja, det er han jo! Med et pa fisk hørte jeg Hehe...
Ok, men uansett så er det det samme for meg, siden jeg som sagt ikke er hjemme neste helg
Ok, men uansett så er det det samme for meg, siden jeg som sagt ikke er hjemme neste helg
Gøy på auksjon i dag, men halvparten av C. Polystictusene jeg kjøpte (i den ene posen) var sterbai.. . Men, men - det er jo den fineste coryen, bare jeg som hadde tenkt meg en stor gruppe av pollyer:)
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Fornoyd med apistoen da?
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Var det sterbai i den posen? Skal si Helge har rotet! Det var jo en Adolfoi i den andre polystiktus-posen Synd. Det er irriterende å ende opp med noe annet enn det man tror man har kjøpt.
Send adolfoien hit? Så kan du få en liten haug flere sterbai i bytte! Jeg kan rydde jeg...
var ikke meg som kjøpte den andre posenElin skrev:Send adolfoien hit? Så kan du få en liten haug flere sterbai i bytte! Jeg kan rydde jeg...
Søren ta da! Men nå vet jeg jo hvilke fisk jeg skal kjøpe om jeg vil ha adolfoi ved uhell
Kjempefornøyd!!! Synes jeg gjorde tre gode apisto - kjøp i dag! Hadde lyst på to dvergciklider til, men det ene hadde jeg ikke plass til, og det andre ikke råd til i dag. Godt var det kanskje, siden vi kjøpte litt fisk for min onkel, og en fisk jeg ikke visste han hadde begynte å jakte å spise på de nye fiskene vi hadde kjøpt, så han måtte låne det ene lillekaret mitt. Dermed ble det litt omrokkering på hvordan jeg hadde tenkt å plassere fiskene i karet her hjemme, men tror alt ble ok til slutt.Birger skrev:Fornoyd med apistoen da?
Synd med den feilmerkede posen, ja. Jeg som bare kjøpte en type cory i dag, fordi jeg hadde tenkt meg en stor gruppe med den i 240 literen min. Men da fikk jeg en stor gruppe med sterbai i steden. Det var helt sikkert ikke med vilje, det er mennesklig å feile.
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Apistoer ordnes vettu Kan forhåndskjøpe elisabethae, når jeg har drettet di Gi bud bare du
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Nevnte jeg at jeg var på hard-rock konsert i helga? Haha, var der i 20min eller noe sånn, for å hente noen Det sugde noe sykt! De skreik tre "sanger" og alle sangene var like... Det var 20stk der og så på eller noe, og 15 av de var 13år
Ååh, sitter og tegner en tegning vi skal levere i dag, men jeg klarer ikke tegne hender, sko eller fjes! Altså, vi skal tegne to folk, men fjeset blir hovent, henda har fått store vepsestikk, og det ser ut som de har tråkka i en søppelpose! Og de andre sine tegninger er drit fine! Argh! Er ikke så flink på detaljer
Har du sett for mye på CSI og tar etter der når du skal tegne folk? Hovne ansikter... hehe
Jeg skal sitte hårmodell i morra! Gruer og gleder meg. Har ikke prøvd selv enda. Skulle få en stilig langthår frisyre og farge som kler meg med litt mer liv i håret (håper det ikke betyr lus!). Søstra mi satt hårmodell engang og stakkars frisøren hennes svidde tuppene for hun ble så nervøs så søstra mi "ødela" sitt hår og for noen uker siden ble veninna mi skamklippa. Ho så ikke ut.. Men jeg! Jeg skal bli fiiin. Håper jeg da Morro altså.
Jeg skal sitte hårmodell i morra! Gruer og gleder meg. Har ikke prøvd selv enda. Skulle få en stilig langthår frisyre og farge som kler meg med litt mer liv i håret (håper det ikke betyr lus!). Søstra mi satt hårmodell engang og stakkars frisøren hennes svidde tuppene for hun ble så nervøs så søstra mi "ødela" sitt hår og for noen uker siden ble veninna mi skamklippa. Ho så ikke ut.. Men jeg! Jeg skal bli fiiin. Håper jeg da Morro altså.
Åh, da må vi få bilde, Elin!
Espen, du er da alt for ung til å synes at hardrock konserter suger!? Ikke det, jeg har vel heller aldri likt hardrock.
Espen, du er da alt for ung til å synes at hardrock konserter suger!? Ikke det, jeg har vel heller aldri likt hardrock.
Haha, nei lenge siden jeg har sett det nå faktisk Jeg liker bare ikke detaljer, tegningen sugde, men jeg gadd ikke stresse mer med den, og leverte den inn, selv om han ene så ut som en vampyr uten tenner i ansiktet, og han andre var hlet hoven(kanskje han var blitt bitt av vampyren? )Elin skrev:Har du sett for mye på CSI og tar etter der når du skal tegne folk? Hovne ansikter... hehe
Kan jeg glede meg til bilder da?Elin skrev:Jeg skal sitte hårmodell i morra! Gruer og gleder meg. Har ikke prøvd selv enda. Skulle få en stilig langthår frisyre og farge som kler meg med litt mer liv i håret (håper det ikke betyr lus!). Søstra mi satt hårmodell engang og stakkars frisøren hennes svidde tuppene for hun ble så nervøs så søstra mi "ødela" sitt hår og for noen uker siden ble veninna mi skamklippa. Ho så ikke ut.. Men jeg! Jeg skal bli fiiin. Håper jeg da Morro altså.
Åh? Er jeg? Jeg er ikke så glad i sanger som ikke er sanger, men skriking... Også var det bare sånn nybegynner-greie, så det var liksom nybegynnerband som ikke har kommet så langt liksomGry skrev:Espen, du er da alt for ung til å synes at hardrock konserter suger!? Ikke det, jeg har vel heller aldri likt hardrock.
Noen som har sett Monty Python riddere av det runde bord og den skumle killer kaninen der? Her er pjattens killer undulater:
Ps det er bringebær
Legger ut flere bilder av dem under undulatdelen
Ps det er bringebær
Legger ut flere bilder av dem under undulatdelen
Killer-birdene er nudelige med bringebærtrut! Nå var det lenge siden jeg hadde sett dem.
Hehe de er ganske skjønne ja. men nå har jeg vaska buret, veggen bak og pinnene. Og undusene har fått badekaret til disposisjon.
Fine morder-kyllinger ja
Da kommer jeg med dagens akvarie-spørsmål;
Er Javamose planteeter!? I det ene karet mitt her jeg javamose som griper tak i røttene på den største flyteplanta, og (det kan være noe jeg innbiller meg) jeg syns det ser ut som flyteplanta sakte men sikkert går lengre og lengre under vann Burde jeg redde den!? Prøvde å ta bilde, men da må jeg bytta vann først, så det får bli en annen gang
Da kommer jeg med dagens akvarie-spørsmål;
Er Javamose planteeter!? I det ene karet mitt her jeg javamose som griper tak i røttene på den største flyteplanta, og (det kan være noe jeg innbiller meg) jeg syns det ser ut som flyteplanta sakte men sikkert går lengre og lengre under vann Burde jeg redde den!? Prøvde å ta bilde, men da må jeg bytta vann først, så det får bli en annen gang
Det med java-mosa har jeg ikke peiling på, men er spent på svar:). Veldig dødt det er her inne for tida, jobber aller overtid hver dag:)
Anette
Anette
-
Side 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Side 25 av 40