Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 24 av 40
Side 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Espen da, du har jo minst forsovet deg/kommet for sent fire ganger i løpet av dette skoleåret! Rotehode!
Hvor er det blitt av alle smiliene? Jeg har bare noen få igjen her jeg. Har dere mistet noen dere også?
Gratulerer med stort, nytt bur Maria (og Alex)!
Hvor er det blitt av alle smiliene? Jeg har bare noen få igjen her jeg. Har dere mistet noen dere også?
Gratulerer med stort, nytt bur Maria (og Alex)!
Jeg har alle smiliene mine. Kalle Espen rotehue når du mister smiliene dine er som å kaste stein i glasshus Gry
Fire ganger? Er du gal eller? Det er flere enn fire ganger! Mamma har kjørt meg til risør/etter bussen noen ganger Det er ikke bra... Huff, men det er bra og sove! hehe...Gry skrev:Espen da, du har jo minst forsovet deg/kommet for sent fire ganger i løpet av dette skoleåret! Rotehode!
smiliene er her, bare de har blitt lagdt ved siden av hverandre, så man må dra det lillve induet med smiliene liksom... Men kan du ikke de viktigste utenatt?
Odd Espen skrev:Nei, tror du kan hente det sjøl jeg? Har visst ikke plass i bilen viAnetteM skrev:God tur! Gidder du å ta med ett bord fra Ikea for meg til barnehagen, det er ett par meter langt og brunt
Anette
Hehe - så du kan ikke bare slenge det i baksetet, altså? Eller slepe det etter bilen? Det er mitt lille problemprosjekt, det å få det bordet hjem på en eller annen måte
Er det tysk du nesten mister karakter i? For meg var det det eneste faget i denne verden jeg definitivt ikke har likt. Mens læreren snakket hørte jeg bare inne i hodet mitt: "la, la, la - pirmimpimpim..." (sett passende toner til). Virkelig umulig å få med seg noe av det greiene der..
anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Nei, vi har ikke så stor bil endaAnetteM skrev:Odd Espen skrev:Nei, tror du kan hente det sjøl jeg? Har visst ikke plass i bilen viAnetteM skrev:God tur! Gidder du å ta med ett bord fra Ikea for meg til barnehagen, det er ett par meter langt og brunt
Anette
Hehe - så du kan ikke bare slenge det i baksetet, altså? Eller slepe det etter bilen? Det er mitt lille problemprosjekt, det å få det bordet hjem på en eller annen måte
Er det tysk du nesten mister karakter i? For meg var det det eneste faget i denne verden jeg definitivt ikke har likt. Mens læreren snakket hørte jeg bare inne i hodet mitt: "la, la, la - pirmimpimpim..." (sett passende toner til). Virkelig umulig å få med seg noe av det greiene der..
anette
Ja, tysk er ikke helt mitt fag heller Lærern snakker plutselig tysk i timen, og når ho spør meg om noe på tysk bare ser jeg dumt på ho og "hæ!?"
For meg var ikke tysk så vanskelig å forstå, men å snakke det.... Og alle de reglene... Og de utrolig kjedelige, på grensen til småstygge, tysklærerne...
Hvem vant forresten den premien somman kunne vinne når man stemte?
Anette
Hvem vant forresten den premien somman kunne vinne når man stemte?
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Det går an å lese det, men skriveregler og alt det der skjønner jeg ikke stort av, eller når noen snakker
Ahrg.. Får ikke lastet opp bilder, intrnett funker i noen minutter av gangen.. Og i dag, ENDELIG, så tok de faktisk tlf hos leverandøren.. Møkka fok! Og mulig jeg blir sittende med dette drittnettet hele helga!!!! *felle en tåre*
Dette er noe jeg virkelig kan føle med deg i Maria Dumme, dumme nettet ditt!Maria skrev:Ahrg.. Får ikke lastet opp bilder, intrnett funker i noen minutter av gangen.. Og i dag, ENDELIG, så tok de faktisk tlf hos leverandøren.. Møkka fok! Og mulig jeg blir sittende med dette drittnettet hele helga!!!! *felle en tåre*
Det har du vle helt rett i, og de var jo der fremdeles. Men hvorfor i alle dager ligger de ved siden av hverandre plutselig?Elin skrev:Jeg har alle smiliene mine. Kalle Espen rotehue når du mister smiliene dine er som å kaste stein i glasshus Gry
Det er ikke noe problem. De tilpasser størrelsen etter karet de går i, så de hadde ikke blitt større enn ca 6-7 cm
Mange kule bilder - jeg holdt tre trettenåringer i ånde med de bildene i en halvtime, og nå sitter de oppe og tegner:) - men hva i alle dager ER det på første bilde???? Ligner på en av figurene i Star Wars..
Anette
Anette
-
Er det bare jeg som ikke har noe liv denne fredagskvelden? Jeg har jo nesten ikke nett heller da men.. :p
Neida Maria. Vi var/er flere, men jeg satt på tv og å nytt på nytt og andre morsomme programmer..
vi har eldste datteren med hund og samboer på besøk, så det blir ikke mye nett-prioritering.
kommer sterkere tilbake i kveld
kommer sterkere tilbake i kveld
*JUBEL*
Internett ser ut til å ha kommet seg tilbake til å funke.. Og jeg får lastet inn bilder!!! :D:D:D:D:D
Finn Alex leken:
hihi
Internett ser ut til å ha kommet seg tilbake til å funke.. Og jeg får lastet inn bilder!!! :D:D:D:D:D
Finn Alex leken:
hihi
Samme buret som oss ser det ut til, bare at vi har en ekstra "hump" på toppen som kan åpnes slik at han kan gå ut og inn av buret i fra toppen. Kjempe god plass til de i disse ja!
Sist endret av Gry den Lør 26 Apr - 8:05, endret 1 gang
Det buret så rimelig stort ut, ja - hvor stor blir han i forhold til det han er nå? Vil han ha like god plass i det buret hele veien? Buret var pent og
Anette
Anette
-
Buret er såpass at jeg godt kan holde 2 voksene jacoer i det.. Så, ja, buret vil passe han når han blir voksen også.. Han vil nok bli noe større i str, han er jo bare 4 mnd nå, så han blir nok noe lengere og kraftigere.. Litt morro, for når han skal kose kveldskos på kvelden så sitter han på armen min, som jeg har liggenes lang magen min, også legger han seg godt til rette og senker hodet, da ser kan man virkelig se han er en ungfugl, han ser ut som en kylling.. :p
Buret er 1m bredt, 80cm dypt og 1.87 cm høyt. Så han kan spre vingene uten problemer, noe som var et krav for min del, til buret. Samt at det ser bra ut, ja.. Ingen tvil om det.. Det gikk akkuratt inn mellom tv reolen og lampetten på veggen.. Mamma sine lampetter som hun er helt hysterisk for.. som dere ser så måtte hun fjerne lampettskjermen i glass da vi styrte med buret, helt hysterisk over de lampettene der.. :p (Jeg prøver å knuse dem, men når jeg har muligheten får jeg dårlig samvittighet.. Jeg liker dem ikke noe særlig.. )
Buret er 1m bredt, 80cm dypt og 1.87 cm høyt. Så han kan spre vingene uten problemer, noe som var et krav for min del, til buret. Samt at det ser bra ut, ja.. Ingen tvil om det.. Det gikk akkuratt inn mellom tv reolen og lampetten på veggen.. Mamma sine lampetter som hun er helt hysterisk for.. som dere ser så måtte hun fjerne lampettskjermen i glass da vi styrte med buret, helt hysterisk over de lampettene der.. :p (Jeg prøver å knuse dem, men når jeg har muligheten får jeg dårlig samvittighet.. Jeg liker dem ikke noe særlig.. )
Hmm... kanskje Alex tar seg av de lampettskjermene etterhvert?
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Liz H skrev:Hmm... kanskje Alex tar seg av de lampettskjermene etterhvert?
Da tror jeg nemlig en viss fugl blir forvist ut av stua.. så bedre at jeg tar skylden evt.. :p
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
- ja! Blir hun gulere når hun er klar for lek? Om ikke er det lett å se forskjell på henne og nijsseni hunnen min:).
Anette
Anette
-
Ja, regner med at hun blir det. Lekre er di hvertfall
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Side 24 av 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Side 24 av 40