Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 32 av 40
Side 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Johan skrev:Elin skrev:Tror hunden min er nugkar....
*kremt* han er vel mer en knusestellepåmannfolk hund han der vel? hehe
Det er bare deg det Johan
Ja, man kan sove så mye man vil å, uten at noen klager på det, vel kanskje mødre da, men de klager jo stort sett på noe bestandig uansett:P hehe
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
hehe, ja, jeg skal invistere i susp snart lol
-
Først leste jeg at huden din var nugkar, så jeg skjønte ikke helt sammenhengen Så liksom for meg en ekkel gammel hud som bare renner ned i ansiktet ol. Men jeg kunne ikke se noe nugkar-hud i ansiktet ditt i dag, så det måtte ha skjedd etter du kom hjem hvertfallElin skrev:Tror hunden min er nugkar....
Nei nå begynner snart Miami Vice her, så jeg får gå og gjøre meg klar i soffan;) konge serie det der, det er så 80 tallet at det er helt rått! Snakkes nok i morra folkens! dere får ha en god natt alle sammen
-
Godnatta Johan
Jeg sitter bare å tenker på denne gultopp amazonpapegøyen på Myrene. Hun var vel søt der hun satt og pratet og pratet.. Noen som har 8000 pluss ett papegøyebur å gi til meg?
Jeg sitter bare å tenker på denne gultopp amazonpapegøyen på Myrene. Hun var vel søt der hun satt og pratet og pratet.. Noen som har 8000 pluss ett papegøyebur å gi til meg?
Dessverre ikke noe penger å låne ut, men jeg har en rødtoppet svigermor som sitter og prater og prater - du kan låne henne?
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
AnetteM skrev:Dessverre ikke noe penger å låne ut, men jeg har en rødtoppet svigermor som sitter og prater og prater - du kan låne henne?
Anette
Du er vel grei vel....
Hehe, den var stilig! Satt akkurat å tenkte på den jeg og, ho hadde noen spesielle lyder ja, men ar ikke så lett å tyde de... Skulle gjerne hatt ho jeg ogElin skrev:Jeg sitter bare å tenker på denne gultopp amazonpapegøyen på Myrene. Hun var vel søt der hun satt og pratet og pratet.. Noen som har 8000 pluss ett papegøyebur å gi til meg?
Den er grei, Elin - hun kommer med dør-til dør pakke i morgen. Jeg betaler porto
Ha en god natt, alle sammen.
Anette
Ha en god natt, alle sammen.
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Godnatta Anette
ps. er ikke hjemme for post på en stund hehe
ps. er ikke hjemme for post på en stund hehe
Odd Espen skrev:Forresten Elin, du var veldig fin på håret i dag
Tusen takk Selv etter at Arne hadde frisert, det var rart hehe. Trodde han busta det til jeg
Åpningstilbud i butikken er nice..
30% på akvarier!! Desverre lite fisk i karrene til torsdag.. En sending som ikke kommer alikevel..
Ellers er det opptil 50% på hundesenger.. Også husker jeg ikke mer.. *nettopp kommet hjem*
30% på akvarier!! Desverre lite fisk i karrene til torsdag.. En sending som ikke kommer alikevel..
Ellers er det opptil 50% på hundesenger.. Også husker jeg ikke mer.. *nettopp kommet hjem*
Elin skrev:Godnatta Johan
Ja, den stakkarst amazonen der ser veldig lei seg ut.. Har jo nesten ikke hale..
Men den er veldig søt ellers..
Sola steiker i dag! :sun:
Når jeg kommer hjem skal jeg finne meg en stol å sette meg ved dammen å kikke på koiene
Når jeg kommer hjem skal jeg finne meg en stol å sette meg ved dammen å kikke på koiene
Høres koselig ut å sitte å kikke på koi. Jeg vil ha koi og, men tror ikke de liker seg i badekar.
Nå har jeg spart opp 20 kr til Laura, som er den gultoppede amazonpapegøyen som var så sjarmerende. De lever jo heldigvis lenge så om 10 år kan jeg hente henne!
Nå har jeg spart opp 20 kr til Laura, som er den gultoppede amazonpapegøyen som var så sjarmerende. De lever jo heldigvis lenge så om 10 år kan jeg hente henne!
Det spørs vel hvor stort badekar du har? hehe...Elin skrev:Høres koselig ut å sitte å kikke på koi. Jeg vil ha koi og, men tror ikke de liker seg i badekar.
ååh! Jeg har 30kr! Førstemann!
Nei, når jeg kommer hjem skal jeg sjekke kontoen min og priser på speilrefleks Jeg tror jeg har 7000 eller noe rundt der, men hakke lyst til å bruke alle, er det mulig?
Noen som vet om det er mulig at koien legger egg i dammen? Noen som vet noe om koi-oppdrett isåfall? Jeg skal bare lese altså, gidder ikke prøve å gjøre noe spesielt for å drette de
javel folkens! noe liv i dag da?
-
Bare så vidt det er liv her altså
Nei da, men sitter liksom bare å sløver etter jobb, deilig det, så jeg klager ikke.
Har akkurat solgt to fisk til Anette, og det er vel det jeg har gjort etter at jeg kom hjem, bortsett fra å ta ned noen klær fra snora, og drikke kaffe.
Nei da, men sitter liksom bare å sløver etter jobb, deilig det, så jeg klager ikke.
Har akkurat solgt to fisk til Anette, og det er vel det jeg har gjort etter at jeg kom hjem, bortsett fra å ta ned noen klær fra snora, og drikke kaffe.
hehe, ja, samme her, sitter å sløver, hehe... men fikk mail om at jeg skal hente 3 54 litere i lilesand til helga da:) så d var en glad nyhet, så nå får jeg begyndt sånn smått igjen:)
-
Nå som du er singel har du vel fått bedre plass også? Kan fylle opp med enda flere kar da vet du.
hehe, ja jeg kan det vettu neida, satser på å få inn 2 reoler etter eller i løpet av sommeren, kommer ann på når gulvet blir tatt her... så håper jeg på å ikke ha noe særlig med andre kar en det da, i.o.m jeg driver med bueskyting + at jeg fisker en del å for tida, man skal jo ha tid til alt å
-
Side 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Side 32 av 40