Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 36 av 40
Side 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Nei, det får nok bli en annen gang Tenk om jeg krymper!?
Eller utvikler gjeller og kan endelig flytte sammen med fiskene dine
Jeg lagde en hagedam-tråd jeg, så nå får dere med hagedam legge ut bilder! Eller linker til fresh'e hagedammer på nettet!
Maria: Åssen går det med den nye dyrebutikken? Har kjempelyst til å dra på besøk dit snart. Men jeg vil jo se alex og.. ikke lett. Kan du være to plasser på engang tro?
Jeg kjeder meg litt i dag og bør vaske huset før jeg drar å lager middag til mora mi. Har brukt mange dager på manne meg opp til denne vaskingen og hver dag skjer det så mye annet at det må bare vente. Akkurat nå skjer det ikke noe så da må jeg jo finne på noe...
Gry: hadde jentene det fint i syden? Er de blitt brune? Jeg har bestemt meg for at jeg kler blåbleik...
Asiatisk jegersnegle har jeg lyst på. Har noen av dere prøvd slik? Arne og Maria kan dere skaffe det til butikkene deres? http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13365897&sid=xz1cbaD4pmj742353 koster 50 kr for en og 125 kr i porto her Det blir for dyrt! Og så spurte jeg om de trengte å være en av hvert kjønn og da svarte mannen at han ikke visste om de formerte seg i akvarie i det hele tatt hmmm det er jo kjipt. Tror ikke en 1.5 cm snegle eter så mange pestsnegler---her er en diskusjon om dem på AF http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1040&thread_id=31895&message_id=204428#204428
Jeg kjeder meg litt i dag og bør vaske huset før jeg drar å lager middag til mora mi. Har brukt mange dager på manne meg opp til denne vaskingen og hver dag skjer det så mye annet at det må bare vente. Akkurat nå skjer det ikke noe så da må jeg jo finne på noe...
Gry: hadde jentene det fint i syden? Er de blitt brune? Jeg har bestemt meg for at jeg kler blåbleik...
Asiatisk jegersnegle har jeg lyst på. Har noen av dere prøvd slik? Arne og Maria kan dere skaffe det til butikkene deres? http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13365897&sid=xz1cbaD4pmj742353 koster 50 kr for en og 125 kr i porto her Det blir for dyrt! Og så spurte jeg om de trengte å være en av hvert kjønn og da svarte mannen at han ikke visste om de formerte seg i akvarie i det hele tatt hmmm det er jo kjipt. Tror ikke en 1.5 cm snegle eter så mange pestsnegler---her er en diskusjon om dem på AF http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1040&thread_id=31895&message_id=204428#204428
Jentene har hatt den kjempefin tur, og er veldig fornøyde jo da, de har fått farge, men hønemor sendte med dem solkrem med faktor 30, og far har vært flink til å smøre dem, så de var ikke blitt negre, ops, fargede....
De slapp i alle fall å bli svidd, og det var jo det som var poenget.
Arne sjekker listene nå for å se etter sneglene, skal si i fra om han finner dem.
De slapp i alle fall å bli svidd, og det var jo det som var poenget.
Arne sjekker listene nå for å se etter sneglene, skal si i fra om han finner dem.
Han har dem på listen, og kommer til å legge seg på rundt 39 kr. stk.
Her er noe som er skrevet om sneglen, så den høres flott ut å ha i sneglebefengte kar ja
the snail-eating snail ANENTOME HELENA. This item
coming from asia, is perfect cleaning your tank from snails. The snail
is finding her victims with her trunk. With a total length of about
1,5cm is this item also suitable for very small tanks, in which many
hobbyists are keeping dwraf shrimps. In such small tanks it is nearly
impossible to reduce other snails with loaches of puffers After eating
all snails, you can feed those with protein containing food. Just try
them! (Photo F.Schäfer Text R. Neunkirchen)
Jeg må jammen ha noen i mine rekekar ser jeg.
Her er noe som er skrevet om sneglen, så den høres flott ut å ha i sneglebefengte kar ja
the snail-eating snail ANENTOME HELENA. This item
coming from asia, is perfect cleaning your tank from snails. The snail
is finding her victims with her trunk. With a total length of about
1,5cm is this item also suitable for very small tanks, in which many
hobbyists are keeping dwraf shrimps. In such small tanks it is nearly
impossible to reduce other snails with loaches of puffers After eating
all snails, you can feed those with protein containing food. Just try
them! (Photo F.Schäfer Text R. Neunkirchen)
Jeg må jammen ha noen i mine rekekar ser jeg.
De sneglene høres ut som en drøm
Jeg trenger garantert en stim/flokk med de i mine kar
Jeg trenger garantert en stim/flokk med de i mine kar
De blir bestilt , Arne har skrevet dem ned nå, men det tar nok ca 3 uker før de kommer inn.
Ellers fikk de inn masse fisk i går, og det kommer mer i morgen, så det er verd en tur dit nå De har blandt annet fått inn ferskvannskuler de brune med gule striper (tetraodon biocellatus).
Ellers fikk de inn masse fisk i går, og det kommer mer i morgen, så det er verd en tur dit nå De har blandt annet fått inn ferskvannskuler de brune med gule striper (tetraodon biocellatus).
Sist endret av Gry den Ons 14 Mai - 5:04, endret 1 gang
Skulle ønske mamma'n min syns det var gøy å gå å kikke i dyrebutikken!
Jeg kjente på meg at jeg skulle til Arendal en dag nå... Vet Benjamin at de har fått inn ferskvannskuler?
Jeg ser og smashing ut i fargekolorasjon "blek", bare at jeg er "gulblek" - utrolig fint!
Flott ny tråd, Odd Espen!
Anette
Jeg ser og smashing ut i fargekolorasjon "blek", bare at jeg er "gulblek" - utrolig fint!
Flott ny tråd, Odd Espen!
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Vet ikke om Benjamin vet det, du får tipse han
Her er også kolløren gul-blek. Stilig altså.
Her er også kolløren gul-blek. Stilig altså.
Hurra! Jeg gleder meg veldig til å løpe å kjøpe snegler nå. De høres jo kule ut 39 kr er topp. Jeg får ta meg en liten tur ned og kikke på kuler og annet fint de har der en dag.
Jeg tror ikke jeg skal løpe til Arendal, akkurat, blir litt langt . Men kanskje ta en liten kjøretur en gang man får tid.. En gang..
Skal sladre til Benjamin!
Anette
Skal sladre til Benjamin!
Anette
Sist endret av AnetteM den Ons 14 Mai - 9:02, endret 1 gang
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Ja, det er bare å bruke denAnetteM skrev:Flott ny tråd, Odd Espen!
Elin skrev:Maria: Åssen går det med den nye dyrebutikken? Har kjempelyst til å dra på besøk dit snart. Men jeg vil jo se alex og.. ikke lett. Kan du være to plasser på engang tro?
Den er kjemeflott! Vi har fremdeles ikke fått prislapper.. Så siden den ene halvdelen nærmest kassen er priset, så blir det litt løping.. :p Menmen.. De lappene kommer vel snart.. Nye varer blir nå priset før de settes ut.. :p Kom vel en del nye fisk i går, men fremdeles ikke så veldig mye spennende.. Regner med vi kommer til å få litt mer gøy når filterene får kommet seg litt bedre i gang.. Da tenker jeg det blir litt dverg ciklider samt annet gøy..
Eneste pene vi har inne nå er grønne sverddragere også gullfisk, ordentlig gullfisk.. Jeg har så lyst på dam!
Vist du kommer sånn i ett-to tiden en dag, så får du hilst på alex så kan vi reise innom jobben min etterpå, siden jeg begynner 3, eller du kan komme litt senere, og komme direkte til butikken, også reiser vi hjem her etterpå, jeg er ferdig 6..
Så bra at du fant på en løsning slik at jeg får se både alex og butikken! Er ikke lenge før jeg kommer nå, men dagene mine går i ett fortiden. Mest bare hyggelige ting, men jeg får knapt sett sofan min for å si det slik. Får hvertfall ikke vaska huset!
Synes det høres ut som om du er forelsket jegElin skrev:Så bra at du fant på en løsning slik at jeg får se både alex og butikken! Er ikke lenge før jeg kommer nå, men dagene mine går i ett fortiden. Mest bare hyggelige ting, men jeg får knapt sett sofan min for å si det slik. Får hvertfall ikke vaska huset!
OoOo, så det er du som har henta frosken her i dammen i dag Elin!? Så koslig at du har funnet den rette!
Kvekk kvekk! Nei ikke no forelskelse bare masse venner og familie å besøke:D
Du kan jo bare ringe meg en dag du har tid. Internettet her er jo helt fucked up, så jeg er ikke på så ofte, funker liksom innimellom, og har i 4 uker blitt fortalt at det skal fikses iløpet av uka.. Jeg har mest lyst å dytte den modem boksen opp i ræva på en av disse sjefene for Agder Telenett, eller skal jeg si Nedenett.. ?
Fordriver tiden min med å bygge uteburet til Alex da.. Mangler bare et par småting og plater til topp og bunnskuffen.. Døra er ikke helt som den skal, men ble en hurtigløsning på den.. :p
Fordriver tiden min med å bygge uteburet til Alex da.. Mangler bare et par småting og plater til topp og bunnskuffen.. Døra er ikke helt som den skal, men ble en hurtigløsning på den.. :p
Kult bilder av utebur hadde vært kult.
Her vasker jeg hus egentlig, men så måtte jeg kose litt med undulater som også får huset vasket. Og leke litt med internett... Og nå finner jeg ikke på mere unnskyldninger!
Her vasker jeg hus egentlig, men så måtte jeg kose litt med undulater som også får huset vasket. Og leke litt med internett... Og nå finner jeg ikke på mere unnskyldninger!
Side 36 av 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Side 36 av 40