Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 35 av 40
Side 35 av 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg har så lyst på denna!!!! Men desverre har ikke vi tenkt oss til Sarpsborg Også har jeg vel egentlig ikke så alt for mye peng igjen etter lys-kjøpet heller, men det var jo ganske rimlig pris da!
Kamera er vel ikke noe problem å sende??? Si til din mamma at du trenger det for å sende mailer med bilder av gogutten hjem fra GC.
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Hehe, jeg har sagt jeg skal ha speilrefleks kamera før jeg drar Men tenker nok ikke det blir noe av, hvis ikke jeg utsetter skole-året litt
Men jeg syns egentlig alle her på forumet kan spleise på den(eller canon) til meg, siden jeg er så snill? Hehe...
Men jeg syns egentlig alle her på forumet kan spleise på den(eller canon) til meg, siden jeg er så snill? Hehe...
Ja la den globale oppvarminga bare skje for min del! så får vi palmer her å innen vi er daue:P hehe
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Da var middagen spist opp, og jeg må bare si en ting; Det er ikke alle som har grillmat 6 ganger i uka altså!
Mandag; Grillmat
Tirsdag; Grillmat
Onsdag; Grillmat
Torsdag; Grillmat
Fredag; Litt forskjellig grunnet sentjobbing for noen... (jeg hadde ferdigpizza)
Lørdag; Grillmat
Søndag; Grillmat
Det er bra man ikke trenger å grille det samme hver gang! Hehe...
Mandag; Grillmat
Tirsdag; Grillmat
Onsdag; Grillmat
Torsdag; Grillmat
Fredag; Litt forskjellig grunnet sentjobbing for noen... (jeg hadde ferdigpizza)
Lørdag; Grillmat
Søndag; Grillmat
Det er bra man ikke trenger å grille det samme hver gang! Hehe...
Vi har ikke grillet en eneste gang i år vi Enten har det vært dårlig vær, eller så har en av oss jobbet sent, eller så har det vært andre ting som har hatt skylden. Den siste grillmaten jeg marinerte ble stekt inne den og.
Nå har jeg sagt at vi får kjøpe oss en ny grill, så da må vi jo bare få grillet en kveld. Sommeren er heldigvis lang, så vi får nok sjansen igjen.
Nå har jeg akkurat snakket med jentene. De er landet, og kommer hjem i 01.00 tiden i natt. Skal bli godt å få dem hjem nå.
Nå har jeg sagt at vi får kjøpe oss en ny grill, så da må vi jo bare få grillet en kveld. Sommeren er heldigvis lang, så vi får nok sjansen igjen.
Nå har jeg akkurat snakket med jentene. De er landet, og kommer hjem i 01.00 tiden i natt. Skal bli godt å få dem hjem nå.
Oj, ja det var stor forskjell! Og for et fint innredet kar.
Nei, liker ikke innredninga Jeg må få lagd noen gjemmesteder til sjokolademalla mi, siden tror ikke han ble så glad i det nye lyset Og "live" står den nye rota (red moor) så teit til, at man ser hvor "de" har sagd og litt sånt, og jeg er ikke så fan av stein som bare ligger der, så de må ut så fort rota synker!Gry skrev:Oj, ja det var stor forskjell! Og for et fint innredet kar.
Lyset har og fin virkning på noen av fiskene og forresten, gulltetraene har fått en skikkelig tydelig blå stripe på siden, og de ser ut til å kose seg mye mer nå!
Sist endret av Odd Espen den Søn 11 Mai - 12:42, endret 1 gang
Oh I see.... men "online" ser det i alle fall veldig bra ut
Grillmat er godt Håper dere snart får grilla dere og Gry, ellers er det vel bare å reise til Espen hi hi. Han tar oppvasken og har jeg hørt! Vurderer å reise dit jeg
Ble flott lys det der. Mye mindre gult. Likte innredningen, men jeg er for naturlig innredning..
Ble flott lys det der. Mye mindre gult. Likte innredningen, men jeg er for naturlig innredning..
Tja, oppvasken har blitt gitt bort til noen andre nå, så er bare greit om dere kommer på besøkElin skrev:Grillmat er godt Håper dere snart får grilla dere og Gry, ellers er det vel bare å reise til Espen hi hi. Han tar oppvasken og har jeg hørt! Vurderer å reise dit jeg
Tja, det karet der er vel ikke akkurat noe bitop-akvarium nei Men jeg har ikke prøvd å få det til å se naturlig ut heller, detta karet skal bare være "fint" Det nye lyset er mer blått og gult(ikke orange), så det er vel kanskje den største grunnen til at det er så stor forskjell...
Biotoper er jeg dårlig på og jeg syns karet så flott og naturlig ut. Mine er litt for naturlige = masse alger som naturligvis kommer når man liker å fore...
Veldig forskjell i tonen på lyset, ja. Ble veldig bra. Jeg har og noen røtter med sånne steiner på toppen - gleeeder meg til jeg ikke trenger det lenger, men kan visstnok ta sin tid.
Steinformasjon for å holde nede to røtter litt til venstre for midten.
Stein oppå rota som er dekket av javamose. Skal bort så snart som mulig. Har sugekopper på denne rota, men den bare schwupper til toppen alikevel.
Har du henta stein til dammen i dag, Odd Espen?
Anette
Steinformasjon for å holde nede to røtter litt til venstre for midten.
Stein oppå rota som er dekket av javamose. Skal bort så snart som mulig. Har sugekopper på denne rota, men den bare schwupper til toppen alikevel.
Har du henta stein til dammen i dag, Odd Espen?
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Det eneste karet jeg har stein i er rekekaret, og der har jeg bare stein, med litt mose på Liker egentlig ikke det karet heller, men funker
Også har jeg stein i cory-/odessakaret mitt, men de ser man ikke pga javamose så det er greit Ellers har jeg lyst til å leite etter noen flate steiner i morra og ominrede krabbekaret, og legge steinene på samme måte som Håvard...
De kara var fine Anette! Fant ut nå at jeg faktisk aldri har sett bilde av noen av akvariene dine, har du fler? Fine fisker hadde du i de og...
Ja, fikk henta noen stein, men bilder er det verre med, så du får vente til i morra...
Også har jeg stein i cory-/odessakaret mitt, men de ser man ikke pga javamose så det er greit Ellers har jeg lyst til å leite etter noen flate steiner i morra og ominrede krabbekaret, og legge steinene på samme måte som Håvard...
De kara var fine Anette! Fant ut nå at jeg faktisk aldri har sett bilde av noen av akvariene dine, har du fler? Fine fisker hadde du i de og...
Ja, fikk henta noen stein, men bilder er det verre med, så du får vente til i morra...
Flere bilder eller flere akvarier . Jeg har, eller Truls har ett som jeg steller som mitt, ett 54 liter og så har jeg noen småkar hvorav ett er i bruk som karantenekar til shisitaene (ca 40 liter). Truls har ett rekekar på ca 15 liter med noen raspobra av noe slag i. Jeg kan forsøke å ta noen bilder i kveld, jeg strever med reflekser før det blir heeelt mørkt ute. Bildene mine blir for mørke enda, men når jeg lysner de i bildebehandlingsprogram blir de kalde istedenfor varme i fargene. Må nok prøve ut kameraet mitt litt mer, jeg tar bedre bilder med det gamle, men en gang må man jo lære seg noe nytt:).
Anette
Anette
-
Ja, fler bilder... og fler kar hehe...
Har akkurat kommet hjem fra arendal, så skulle jeg ta bilder av dammen, men etter et bilde så var det ikke mer strøm igjen
Har akkurat kommet hjem fra arendal, så skulle jeg ta bilder av dammen, men etter et bilde så var det ikke mer strøm igjen
ja, gleder meg til jeg har noen kar oppe igjen sånn at jeg kan få tatt bilder igjen, hehe:)
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Teite russ! Bra detta er siste uka! I dag sto de klare med vannpistoler/-bøtte i veien opp til skolen og spylte ned de som var på vei til skolen Jeg fikk heldigvis bare litt vann på meg, men det er fler som kom klissvåte opp på skolen... Selv om jeg måtte le av de som kom inn på skolen gjennomvåte da Det var en som prøvde å snike seg gjennom hagen til noen og litt sånn, men der sto russen klar med en bøtte og kasta på ho!
Haha, hun trodde sikkert hun var kjempe lur som gikk gjennom den hagen Jeg jobbet sammen med en av russene der oppe fra i går jeg, jeg ble heldigvis ikke dynket av han på jobb, han oppførte seg helt eksemplarisk
Hadde vært litt kult hvis han hadde funnet en bøtte til deg da Hehe... Jeg sitter å funderer på om jeg tør å gå den veien ned igjen jeg Har prøve siste time, kanskje jeg skal gjøre den fort, så jeg kan snike meg rundt?
Nei, det vet jeg ikke, nå løper de rundt uttafor skolen, men det kan jo være de går dit når skolen slutter igjen, og "alle" skal ned den veien igjen
Litt vann har da aldri skada noen? Syns heller du og dine klassekamerater skal sjekke om de er der og om de er det gå å dynk dere selv. Er ikke fullt så morro å hive vann på allerde våte folk. Eller bare løp etter dem for å bli spruta på
Side 35 av 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Side 35 av 40