Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 34 av 40
Side 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Ja, enig! Nå ble det mye bedreGry skrev:Selve motivet er jo kjempebra. Men det er litt for mye rundt som tar oppmerksimheten synes jeg, og det var synd. Hva med å besjære det litt. Forsøkte meg på det jeg, og slik ble resultatet. Hva synes du da? Ellers går det jo ann å heller "blure" ned bakgrunnen da, men da må du jo blure vannet helt inntil edderkoppen også, og da blir det litt feil synes jeg.
Vedlegg
I dag har jeg vært å henta en stor pakke på posten Der var det T5-lys, reflektor og en stor, fin red moor rot! Skal prøve å få fiksa lyset i morra, så skal jeg ta før/etter bilder, så jeg får se hvor mye bedre lyset blir!
Ja, det må du gjøre! De lysene har du jammen ventet lenge på
Ja vet, jeg hadde helt glemt at jeg hadde bestilt den rota og Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, er det ikke noe sånt?Gry skrev:Ja, det må du gjøre! De lysene har du jammen ventet lenge på
Om du retter bildet opp litt, så vannflaten er vannrett, tror jeg det blir enda bedre. Siden du har så mye å gå på mht beskjæring tror jeg det skal gå.
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Det skjønte jeg ikke, men er ikke så farligAnetteM skrev:Om du retter bildet opp litt, så vannflaten er vannrett, tror jeg det blir enda bedre. Siden du har så mye å gå på mht beskjæring tror jeg det skal gå.
Anette
Utrolig hvor varmt det er ute nå! Har sittet ute siden halv 9, og jeg føler meg lettere stekt! Det er deilig, endelig er vintern ferdig liksom
Da var jeg nettopp kommet inn døren etter en lite Arendaltur for å hente pappegøyemat.. Så nå burde Alex klare seg en stund.. :p
for ett vær! nå skal jeg ut i sola å kose meg med noen pils, å kanskje jeg fyrer opp grillem å
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Nyydelig vær - vi har ikke fått vært så mye ute, for vi har vært i Tønsberg og henta den nye bilen vår. I morgen håper jeg å få vært myyye ute!
Anette
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Nå har jeg tatt oppvasken... Oppvaskmaskina har bestemt seg for å ikke funke mer, så oppvasken bare bygde seg opp på benken, og nå hadde vi ikke fler glass i skapet, så jeg bare vaska det opp jeg! Så mamma og Sølvi fikk nesten sjokk når de kom hjem fra jobb Men det verste var jo at når de så jeg vaska opp, så bare snudde de i døra, uten å spør om de skulle tørke opp eller noe. Sølvi tørka glassa da, men det var jo ikke halvparten engang De lagde seg mat, og når de var ferdig å spise bare la de tallerknene(eller skålene, siden tallerknene var fortsatt skittne) oppå toppen av haugen igjen Nå har jeg pause, kan ta resten etterpå, er så myye... Haha, teite oppvaskmaskin!
Det var skikkelig fint gjort av deg, Espen. Jeg tror jeg hadde fått sjokk dersom Vivian hadde gjort det uten å blir truet til det først
grattis med ny bil AnetteM:) alltid gøy med noe nytt:)
-
Sitter her og leser engelske dumme vitser. Jeg elsker dumme vitser så jeg deler noen med dere:
Why do dogs chase their tails?
They want to make ends meet.
Why don't blind people like to skydive?
It scares the heck out of the dogs.
What do you call the study of the purchase of tree parts?
Stem sell research
Why didn't the leopard go on vacation?
It couldn't find the right spot.
Why didn't the dyslexics show up at the French Revolution?
They were at the drug store, storming the pastille.
How do you make a peanut laugh?
You crack it up.
There were two fish in a tank. One fish said to the other fish, "How do you drive this thing?"
Why do dogs chase their tails?
They want to make ends meet.
Why don't blind people like to skydive?
It scares the heck out of the dogs.
What do you call the study of the purchase of tree parts?
Stem sell research
Why didn't the leopard go on vacation?
It couldn't find the right spot.
Why didn't the dyslexics show up at the French Revolution?
They were at the drug store, storming the pastille.
How do you make a peanut laugh?
You crack it up.
There were two fish in a tank. One fish said to the other fish, "How do you drive this thing?"
hehe, å så ustyrtelig morsomt Elin, hehe:P
-
Du må vel bare venne deg til god varme... skal ikke du snart til Gran Canaria?Odd Espen skrev:Det er jo 21 grader i skyggen! Phu...
For noen uker siden var det hetebølge der nede, og temperaturen var i enkelte tilfeller helt opp mot 50 grader.
Da er jo 21 grader bare som "god lunk" å regne...
Tore- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.04.2008
Ja, jeg klager ikke Syns detta er deilig jeg! La jo til en sol med smilTore skrev:Du må vel bare venne deg til god varme... skal ikke du snart til Gran Canaria?Odd Espen skrev:Det er jo 21 grader i skyggen! Phu...
For noen uker siden var det hetebølge der nede, og temperaturen var i enkelte tilfeller helt opp mot 50 grader.
Oj, 50grader var kanskje litt mye, håper ikke det stinker svidde folk når jeg kommer ned dit
Jeg "snakka" akkurat med min bror, som bor i Puerto Rico. Akkurat nå var det bare 30 grader der...Odd Espen skrev:Ja, jeg klager ikke Syns detta er deilig jeg! La jo til en sol med smilTore skrev:Du må vel bare venne deg til god varme... skal ikke du snart til Gran Canaria?Odd Espen skrev:Det er jo 21 grader i skyggen! Phu...
Oj, 50grader var kanskje litt mye, håper ikke det stinker svidde folk når jeg kommer ned dit
Tore- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.04.2008
Jentene har vært på teneriffe den siste uken, og rapporten hjem er; det er så varmt her, selv om det nesten er midt på natta. Jeg får ikke sove! Hehe. De har rund 27 grader i skyggen.
Ja, det er nok ikke sommern som er den beste tiden der nede... Høsten/våren er vel den beste tiden å dra på ferie dit tror jeg
Jeg har forresten fiksa lyset til 180litern i dag! MYE bedre lys nå enn før! Nå håper jeg virkelig lotusen min vokser seg stor, fin og rød! Jeg sa jo jeg skulle legge inn før/etter bilder, men så har det seg sånn at jeg ikke finner igjen før-bildene Skal lete igjennom alle bildemappene mine å se om jeg finner et gammelt et, regner med det var det samme lyset da og, selv om innredningen er anderledes
Så bra at du merker forskjell da. Det er ikke noe gøy om man kjøper nye lys, og det i grunn ikke blir noe forskjell. Det opplevde vi da vi handlet nye lys til 400-literen vi hadde. JEg trodde det ville bli den forskjellen, men så var det ikke så mye å skryte av når alt kom til alt.
Noen dam-bilder og I dag er første dagen jeg har sett alle 5 koi'a ute å svømme, så tenkte jeg skulle dele den opplevelsen med dere!
Det er under denna steinen de som regel liker å gjemme seg, ser dere fisken? Ps! Legg merke til den fine vannlilja jeg henta i tjenna neddi her!
Vi skal plukke steine og legge over og sjule de røra og sånn altså, bare vi har ikke kommet så langt enda
Det er under denna steinen de som regel liker å gjemme seg, ser dere fisken? Ps! Legg merke til den fine vannlilja jeg henta i tjenna neddi her!
Vi skal plukke steine og legge over og sjule de røra og sånn altså, bare vi har ikke kommet så langt enda
Når dere får dekt de ledningene og sånn med stein, kommer den dammen til å bli knallfin! Flere bilder av den, gjerne, takk!
Anette
Anette
-
Ja, det tror jeg og Tenker nok vi stikker på en liten stein-jakt i morra, så får vi se hvordan det blir...
Takk forresten
Takk forresten
Side 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Side 34 av 40