Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 18 av 40
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Jeg bruker Espen, for det var det jeg trodde du het en veldig lang stund og plutselit dukket Odd opp
Jeg er sjef, jeg delegerer oppgavene her, ESPEN. Me=
Jeg blir litt frustrert, for vanligvis får jeg til det med å legge inn bilder uten problemer - jeg gjør som man skal gjøre, tror jeg. Får beskjed om at bildene ikke godtas, noen ganger. Andre ganger ingenting, bare tekst når jeg previewer... Jeg blir litt sur, fordi jeg føler meg litt dum...
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Odd dukker som regel bare plutselig opp etterhvert detGry skrev:Jeg bruker Espen, for det var det jeg trodde du het en veldig lang stund og plutselit dukket Odd opp
Men, siden jeg nesten er så sender jeg oppgaven videre til folket
Odd Espen skrev:Det er vel jeg som er mest Odd her, så jeg må vel bli Oddest da? Hvem som blir Oddere det vet vi ikke endaAnetteM skrev:Kan jeg kalle deg Oddest?
You are the oddest in here . Noen som skjønner jeg burde gått og lagt meg for leeenge siden?
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Ja, det er nok intellektet ditt Anette. Fra spøk til alvor, har du bildene på maskinen, eller skal du laste dem direkte fra en nettside?
Jeg har forsøkt begge deler. Jeg får andre bilder til å virke her - derfor jeg har testa med nye smilys . Men bildene mine vil forumet ikke ha
Anette
Anette
-
Jeg pleier å bruke denne metoden: høyreklikk bildet, velg "kopier bildeadressen, trykker på "image" på menylinjen i innleggsboksen (det ikonet som kun er et bilde, ikke med diskett på) limer inn adressen, trykker ok, og vips, bildet er i innlegget når du trykker på "preview". Er det slik du har gjort?
Gry skrev:Jeg pleier å bruke denne metoden: høyreklikk bildet, velg "kopier bildeadressen, trykker på "image" på menylinjen i innleggsboksen (det ikonet som kun er et bilde, ikke med diskett på) limer inn adressen, trykker ok, og vips, bildet er i innlegget når du trykker på "preview". Er det slik du har gjort?
-
Se her:
Jeg får det bare fram som tekst, ikke noe bilde. Men fotoknudsen virker på andre forum. Jeg er vel en smule teit, da
Anette
Jeg får det bare fram som tekst, ikke noe bilde. Men fotoknudsen virker på andre forum. Jeg er vel en smule teit, da
Anette
-
Fint bilde! Ottoer er pene og ikke lett å ta bilde av..
IIIk - jeg er dum og nå vet alle det.
Hva gjorde jeg galt, Gry?
Takk, Elin - jeg elsker ottoene mine - de er bare så kuuule! Bildet er riktig vei, by the way:).
Nei, nå får jeg legge meg, og streve videre med det bildegreiene i morgen.
Sov godt, alle!
Anette
Takk, Elin - jeg elsker ottoene mine - de er bare så kuuule! Bildet er riktig vei, by the way:).
Sov godt, alle!
Anette
-
-
Vel det er ikke så enkelt å finne ut av alle veiene som fører til Rom, så hodet ditt er nok like skarpt som det pleier å være. Jeg bare lagret bildet på maskinen, trykte på "host an image" ikonet, og lastet det inn derfra. Så kopierte jeg den midterste adressen som da dukket opp, og limte det inn her.AnetteM skrev:IIIk - jeg er dum og nå vet alle det.
Sov godt, alle!
Anette
Ha en god natt, Anette
-
Akkurat nå kan den se ut som både jente og gutt. Gutt siden den har fått barter, men jente siden bartene er små, og ikke går opp i en spiss (danner en T) foran på nesen.
Fin L144 som kan være begge deler slik som superGry sier hehe. Er det andre bilde en rødkurvciklide?
Jeg skal snart ut i skauen med hundene og tror jeg tar med kamera gitt. Er jo så nydelig ute
Jeg skal snart ut i skauen med hundene og tror jeg tar med kamera gitt. Er jo så nydelig ute
Nei, nå fikk jeg enda mer dårlig samvittighet for å sitte her i sofaen. Sukk, får vel snart ut en tur jeg og.
Satser på nye bilder i bilde-forumet her senere i dag da, Elin?
Satser på nye bilder i bilde-forumet her senere i dag da, Elin?
Skal se om det blir noen som er mer enn fartstriper. Hunder i skauen løper jo så mye!
Det er da så mye annet å ta bilder av i skauen. Nå har det begynt å spire rundt forbi. Fuglene bygger reder og insektene summer. Glem hundene
Alex har tatt sitt første ordentlige flyv!!!! :D:D Han stod på gulvet og fløy opp til meg her.. hihi.. morro, litt klønete landing, mellom litt glass og et askebeger! Menmen.. Gikk bedre enn når Ip pleier å lande oppi askebegeret.. :p
Maria skrev:Alex har tatt sitt første ordentlige flyv!!!! :D:D Han stod på gulvet og fløy opp til meg her.. hihi.. morro, litt klønete landing, mellom litt glass og et askebeger! Menmen.. Gikk bedre enn når Ip pleier å lande oppi askebegeret.. :p
Grattis Alex!
Nå har jeg og sølvi fylt vann i dammen og fiksa filteret Nå bare venter jeg på at det skal klarne så jeg kan få planta de få plantene vi har som står og sender ut blader i en bøtte Det er bra man har noe og gjøre når man er ferdig på skolen tidlig! Hehe...
Kjepe deilig vær i dag og, så jeg sitter her på verandaen i sola og spiser is, mens Sølvi dro på jobb Jeg koker nesten opp her! Kanskje jeg må bade i den iskalde dammen, hehe, det vannet er så kaldt at jeg nesten mista følelsen i armen når jeg hadde den neddi i noen sekunder
Så nå må dere se å komme dere ut på tur å ta bilder ja! Så skal jeg sitte her og vente imens jeg
Kjepe deilig vær i dag og, så jeg sitter her på verandaen i sola og spiser is, mens Sølvi dro på jobb Jeg koker nesten opp her! Kanskje jeg må bade i den iskalde dammen, hehe, det vannet er så kaldt at jeg nesten mista følelsen i armen når jeg hadde den neddi i noen sekunder
Så nå må dere se å komme dere ut på tur å ta bilder ja! Så skal jeg sitte her og vente imens jeg
Side 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Side 18 av 40