Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 10 av 40
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Den konkurransen har pågått en stund. Det er slikt du holder deg oppdatert på ved å bruke "nye innlegg" knappen jeg reklamerer for Om du mener den erstatter Parton, så vet jeg ikke helt.... Jeg ville valgt Akvarie dvdènOdd Espen skrev:
De har konkuranse om å vinne Akvarie DVD'en på Na nå
Odd Espen, får du mailene jeg sender fra RAK mailen? Sendte to i går kveld. Sendte deg en ang styremøte i forrige uke men hørte ikke noe fra deg. Virker som det er litt mye rot med den kontoen vår.
Ja, nå fikk jeg i alle fall ikke noe spark i fua for å rydde.... Jentene kommer ikke hjem før i morgen tidlig, og da kommer de bare innom for å hente sekkene, og levere buret og hamsteren, før de går på skolen. Nå har jeg enda bedre tid før jeg må rydde
Ja, jeg fikk de, og jeg svarte på styremøte-mailen. Men jeg glemte hele møtet jeg! Herregud, jeg bare satt her hjemme og ikke tenkte på det engang! Sorry, men dere overlevde vel uten meg?Gry skrev:Odd Espen, får du mailene jeg sender fra RAK mailen? Sendte to i går kveld. Sendte deg en ang styremøte i forrige uke men hørte ikke noe fra deg. Virker som det er litt mye rot med den kontoen vår.
Gry skrev:Ja, nå fikk jeg i alle fall ikke noe spark i fua for å rydde.... Jentene kommer ikke hjem før i morgen tidlig, og da kommer de bare innom for å hente sekkene, og levere buret og hamsteren, før de går på skolen. Nå har jeg enda bedre tid før jeg må rydde
hehe.. Da får du ta litt sånn nå og litt da, når du ikke har så dårlig tid så ta deg god tid..
Jeg har nettopp skrubbet pinner til Alex.. Plukket med meg en hel del da jeg var på tur sammen med Margrethe med hundene.. Jeg fikk masse pinner, og margrethe fikk et helt tre.. :p
Skal prøve å fange meg noen.. stokker, i dag.. sånn 10cm i diameter stokker til lekestativet jeg skal lage.. Må bare finne ut hvor jeg skal sette det...
Nå har jeg gjort en annen viktig ting, som jeg har dyttet foran meg en stund. Jeg har fått skrubbet alle pumpene mine rene for penselalger. Har tatt et tak på glassene også, siden de små SAE´ene Arne kom hjem med forige uke ikke gidder gjøre jobben sin. Nå holder Arne på å skifte vann, så da er ukas akvarie-jobb gjort. Deilig.
Har fått vasket, hengt opp, brettet sammen tøy, men lagt det på plass? Nei. Det ligger i bunker på spisestuebordet. Sjarmerende
Har fått vasket, hengt opp, brettet sammen tøy, men lagt det på plass? Nei. Det ligger i bunker på spisestuebordet. Sjarmerende
Hvav med bilder da? Har du gjort det, eller har du skjøvet det fram og? Jeg trenger bilde av slam-karet...
Det har jeg ikke fått gjort enda Vent til jeg har spist litt, og drukket litt kaffe da. Var da veldig til masOdd Espen skrev:Hvav med bilder da? Har du gjort det, eller har du skjøvet det fram og? Jeg trenger bilde av slam-karet...
Alle mine ryddeplaner ble fort avlyst da pappa spurte om jeg ville være med ut å spise.. Så nå er jeg mett etter middag med pappa og søss.. Men jeg kommer nok ikke til å spise på den resturanten igjen.. ikke så mye å velge i..
Er du ferdig nåå? *masmasmas*Gry skrev:Det har jeg ikke fått gjort enda Vent til jeg har spist litt, og drukket litt kaffe da. Var da veldig til masOdd Espen skrev:Hvav med bilder da? Har du gjort det, eller har du skjøvet det fram og? Jeg trenger bilde av slam-karet...
Jeg har fått gjort litt i dag jeg og. Vanlig vannbytte og skifte på marsvin - fikk hjelp av litt familie til det siste, og det var deilig! Har og fått gjort litt husarbeid. Og så har jeg spilt kamp. Vi tapte, men spilte godt og jeg scora mål:)[img][/img] Der er jeg som legger ballen klar for frislag. Bilde tatt av Tor Richvoldsen, arendal ibk. Mange bilder ligger på deres hjemmeside http://www.arendal-ibk.no/index.php?show=image&imageID=816&albumID=29&image=vib-risor00.jpg&tekst=Vib-Risor00.jpg
Ellers har sommerfuglene forlatt yngelen av en eller annen grunn i dag. Da jeg reiste, passa de på dem, da jeg kom tilbake var feil dvergciklide i hula. Men det er en god begynnelse, og jeg tror de vil klare å fostre opp noen yngel når de kom så langt på første forsøk. Kan jo hende noen yngel har sniki seg bort i noe javamose eller noe sånn i nærheten, vi får se.
Gry - det var den legen du tenker på, ja. Har du fått tatt bilder av slamkryper nå???
Anette
Ellers har sommerfuglene forlatt yngelen av en eller annen grunn i dag. Da jeg reiste, passa de på dem, da jeg kom tilbake var feil dvergciklide i hula. Men det er en god begynnelse, og jeg tror de vil klare å fostre opp noen yngel når de kom så langt på første forsøk. Kan jo hende noen yngel har sniki seg bort i noe javamose eller noe sånn i nærheten, vi får se.
Gry - det var den legen du tenker på, ja. Har du fått tatt bilder av slamkryper nå???
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Du må se på de andre trådene i forumet ogAnetteM skrev:Gry - Har du fått tatt bilder av slamkryper nå???
Må jeg det? Jammen, jeg er jo lat i dag . Ok, da skal jeg ta meg en tur rundt på forumet da
Anette
PS. Gry - trening i morgen kl syv. Du er velkommen!
Anette
PS. Gry - trening i morgen kl syv. Du er velkommen!
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Hehe, ja det må du nok Hvis du er lat så er det jo greit å bare trykke på noen knapper så kommer det opp, ikke sant?
Nå kommer jeg med kveldens gledelige nyhet!
Sølvi flytter fra kjæresten i dag! Endelig!! Han var en jævel for å si det mildt, en typisk arendals-gutt kan man vel si? Slåsskampe, drikking og dop... Huff ikke greit! Hvis Sølvi ikke hadde gått fra han nå, tror jeg vi hadde skutt han
Kanskje litt sent å flytte så sent på kvelden, men krangling kommer når den kommer... Og ho flytter ikke helt ut i dag, men ho tar med en del ting, mamma og pappa er og henter ho nå
Sølvi flytter fra kjæresten i dag! Endelig!! Han var en jævel for å si det mildt, en typisk arendals-gutt kan man vel si? Slåsskampe, drikking og dop... Huff ikke greit! Hvis Sølvi ikke hadde gått fra han nå, tror jeg vi hadde skutt han
Kanskje litt sent å flytte så sent på kvelden, men krangling kommer når den kommer... Og ho flytter ikke helt ut i dag, men ho tar med en del ting, mamma og pappa er og henter ho nå
Da har jeg overvunnet latskapen, og sett rundt på forum. Joda, Odd Espen, greit med knapper, men jeg var lat i hjernen . Godt du slapp å skyte fyren, da, vi hadde savnet deg her på forum mens du sona:)
Anette
Anette
-
Håper ho har masse støtte hos familien da. Har jo og en søster som heter Sølvi så jeg følte kallet til å si noe fornuftig. Det er ikke så lett for meg!
Endelig ferdig med å vaske huset. Har litt småting igjen, men nå måtte jeg sette meg. Blir lynfilm titting av the librarian 2 før sengetid. Tipper jeg sover godt i natt...
Endelig ferdig med å vaske huset. Har litt småting igjen, men nå måtte jeg sette meg. Blir lynfilm titting av the librarian 2 før sengetid. Tipper jeg sover godt i natt...
Hehe, du er sterk! Latskap er ikke lett og overvinne, jeg strever fortsattAnetteM skrev:Da har jeg overvunnet latskapen, og sett rundt på forum. Joda, Odd Espen, greit med knapper, men jeg var lat i hjernen . Godt du slapp å skyte fyren, da, vi hadde savnet deg her på forum mens du sona
Ja, men det hadde ikke vært jeg som hadde skutt, jeg hadde bare sett på Dere blir ikke kvitt meg så lett her inne altså!
Ja, masse støtte her, ingen i familien vår har likt han noen gang, så tror nesten det blir fest med hele slekta nå som han er borteElin skrev:Håper ho har masse støtte hos familien da. Har jo og en søster som heter Sølvi så jeg følte kallet til å si noe fornuftig. Det er ikke så lett for meg!
Librarian 2? Hva er det for en film?
Slike dritt kjærester er noe herk!
Mamma hadde en dust av en "kjæreste".. Eneste han var her var for å drikke på fredagskveldene.. Han snylta no voldsomt på mamma, både med mat, øl og tobakk og andre teite ting.. Alt fikk en brå slutt da søss kom hjem i jula og han satt å irriterte meg, så kjæfta hun på han. Så gikk han hjem, og har ikke vært her siden!! Mamma har fremdeles kontakt med han på tlf, men det er stortsett det..
Håper søsteren din finner seg til rette som singel, og ikke går tilbake til han..
___
Sitter her og pløyer panduro for treting og sånn, til gøyeleker.. mye artig som fort blir.. ehm.. dyrt..
Mamma hadde en dust av en "kjæreste".. Eneste han var her var for å drikke på fredagskveldene.. Han snylta no voldsomt på mamma, både med mat, øl og tobakk og andre teite ting.. Alt fikk en brå slutt da søss kom hjem i jula og han satt å irriterte meg, så kjæfta hun på han. Så gikk han hjem, og har ikke vært her siden!! Mamma har fremdeles kontakt med han på tlf, men det er stortsett det..
Håper søsteren din finner seg til rette som singel, og ikke går tilbake til han..
___
Sitter her og pløyer panduro for treting og sånn, til gøyeleker.. mye artig som fort blir.. ehm.. dyrt..
Ja, tror ho gjør det, de har ikke vært sammen den siste uka, siden ho skjelte han ut på mandag Ho er liten, men kan være ganske hissig Jeg han en hissig lille-storesøster! Hehe...Maria skrev:Håper søsteren din finner seg til rette som singel, og ikke går tilbake til han..
___
Panduro syns til og med jeg er gøy, så lenge mamma betaler, for det er ikke billig Jeg syns det er kjempe morsomt og dille med sånne ting, og bare prøve seg fram
Odd Espen skrev:Ja, tror ho gjør det, de har ikke vært sammen den siste uka, siden ho skjelte han ut på mandag Ho er liten, men kan være ganske hissig Jeg han en hissig lille-storesøster! Hehe...Maria skrev:Håper søsteren din finner seg til rette som singel, og ikke går tilbake til han..
___
Panduro syns til og med jeg er gøy, så lenge mamma betaler, for det er ikke billig Jeg syns det er kjempe morsomt og dille med sånne ting, og bare prøve seg fram
Nemlig! Tenker jeg skal ta turen innom butikken på senteret i morgen, de har ikke alt, men de har MYE.. Bare passe på å ta ut penger først og ikke bruke kortet, det blir fort for dyrt..
Hei og hopp! Nå kom jeg hjem fra en herlig kveld på byen med min bestevenn-venninne!!! Vi har drukket masse vin( masse til å være meg) så nå er det litt vanskelig å treffe riktige taster.
Jeg må allikevel innom å si følgende: KJEMPE BRA AT SØLVI HAR FLYTTET!!! Ikke la henne flytte tilbake når kjerlighetssorgen og angeren kommer. Pass på henne Odd Espen!! Dritt og dop og fyll skal man holde seg unna.
Forstår godt at dere hadde mest lyst til å skyte han, jeg har vært i den situasjonen med et menneske jeg er veldig glad i selv, og man blir så hjelpesløse når de roter seg bort i slike mennesker.
Hold henne i Laget en stund nå, Espen!
Jeg må allikevel innom å si følgende: KJEMPE BRA AT SØLVI HAR FLYTTET!!! Ikke la henne flytte tilbake når kjerlighetssorgen og angeren kommer. Pass på henne Odd Espen!! Dritt og dop og fyll skal man holde seg unna.
Forstår godt at dere hadde mest lyst til å skyte han, jeg har vært i den situasjonen med et menneske jeg er veldig glad i selv, og man blir så hjelpesløse når de roter seg bort i slike mennesker.
Hold henne i Laget en stund nå, Espen!
I dag har jeg fått meg nye fisker! Og ikke har jeg brutt innnkjøpsstoppen min på det heller To ganske store L090 som er litt tynne ble det. Må få fora dem opp...Har hevet oppi agurk som jeg håper de vil ete på i løpet av natta. 1 bitteliten gibbiceps som bare er så søt. Og 2 nydelige c. weitzmani. Selv om jeg ikke var i Moss så kom Moss til meg haha. (Takk Nina og Lars Erik )
Elin, si ifra hvilken dag du skal på myrene Hehe, det er vel det "nye" møtestedet nå som Arne jobber der ?
Jeg tør ikke dra dit for jeg bare bruker penger da! hehehe. Men jeg kan sikkert sleppe av ancistrusen der og løpe om Arne kan bringe ham til Risør til deg? Om det er lettere for deg.
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Side 10 av 40