Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 11 av 40
Side 11 av 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Men... Jeg vil til Arendal og kikke hehe... har bare vært der en gang etter de "pussa opp", og da var alle karene tomme, eller med et par guppyer i :p Så jeg bare sier til mamma at ho har lyst å til Arendal og kikke jeg, så går det greit! hehe... Bare si når du kan du?
Jeg kan ofte hehe, er hjemme hele dagen. Sender deg en PM med mobilnummeret mitt så kan du sende en sms når du skal dit.
Jeg er glad i dag For plutselig i dag er hele den nye gjengen med odessabarber som jeg kjøpte i skien frampå og ikke så skye lengere! Tidligere har jeg liksom sett en og en som suser ut av løvhaugen for mat og suser inn igjen liksom, men i dag er hele gjengen ute og kommer bort til meg når jeg knipser litt på glasset De er så fine!! Spesielt hannene med den røde stripa og det svarte mønstret! Jeg tror jeg er forelska
Tror Aeneus'ene mine som bor sammen med de er glade for nye samboere og, for når de bytta plass med kampfisken satt jeg tempen ned, siden barbene liker lav temp og Mye mer liv der nå enn det var når kampfisken bodde der altså! De er aktive fisker! Svømmer rundt og "jager" hverandre(lek?)... Og corydoras er ikke kjent for å være så late fisker det heller, så det er ikke det mest rolige karet mitt nei Før barbene kom lå alle coryene i løvhaugen, når barbene kom var alle coryene ute og barbene i løvhaugen, nå er alle ute! Lurer på hva som er i løvhaugen nå...
Tror Aeneus'ene mine som bor sammen med de er glade for nye samboere og, for når de bytta plass med kampfisken satt jeg tempen ned, siden barbene liker lav temp og Mye mer liv der nå enn det var når kampfisken bodde der altså! De er aktive fisker! Svømmer rundt og "jager" hverandre(lek?)... Og corydoras er ikke kjent for å være så late fisker det heller, så det er ikke det mest rolige karet mitt nei Før barbene kom lå alle coryene i løvhaugen, når barbene kom var alle coryene ute og barbene i løvhaugen, nå er alle ute! Lurer på hva som er i løvhaugen nå...
Man vil aldri vite hva som er i løvhaugen - gammelt jungel ordtak?
Nå har jeg sendt ancistrus lillemann til haremet i Laget. Tror han skal få det bra det. Kanskje han kommer til å savne oscarene, men det får heller gå bra-
Jeg klarte ikke helt dette innkjøpsstopp tullet mitt. MÅTTE ha en dragefinne dame. Hadde jo bare ei dame og tre gutter.. Lurte meg selv til at dersom jeg bruker småpengene så er det ikke juks. Jeg er lettlurt!
Håper Gry får seg nett snart. Ellers sliter nettlevrandøren hennes
Nå har jeg sendt ancistrus lillemann til haremet i Laget. Tror han skal få det bra det. Kanskje han kommer til å savne oscarene, men det får heller gå bra-
Jeg klarte ikke helt dette innkjøpsstopp tullet mitt. MÅTTE ha en dragefinne dame. Hadde jo bare ei dame og tre gutter.. Lurte meg selv til at dersom jeg bruker småpengene så er det ikke juks. Jeg er lettlurt!
Ja, nå håper jeg han får det bra! For jeg brukte evigheter på å fange den ene dama! Den første skjønte ho skulle få deg mann og svømte rett i håven, men ho andre tror jeg ikke ville ha noe mann! Endte med at alt innholdet i 180litern lå på benken, og jeg måtte ominnrede karet, alt dette i mørket! For som sagt har jeg kun skrivebordslampe som lys oppi der nå Men nå er alt på plass, og 180litern er ny innreda, selv om det står avleggere av javabregner og windeløv hulter til bilder i grusen Fikk satt en stor javabregne som stod i grusen opp på en rot, og bindt den fast, mens en knurremalle lå inni rota, jeg fikk han ikke ut, så jeg stod over akvariet med en rot, plante og malle og prøve å feste den Funka fint det...Elin skrev:Man vil aldri vite hva som er i løvhaugen - gammelt jungel ordtak?
Gammelt jungelordtak? Nja, tror ikke det, er vel heller et nytt akvarierordtak
Fy deg Elin! Du må ikke kjøpe ting når du har innkjøpsstopp!
Har ikke Gry nett nei? Derfor ho ikke er her! Begynte å lure om ho hadde snubla i trappa eller noe sånn!
NÅ SKAL JEG FORTELLE OM DEN NYE JOBBEN MIN!!!
Det skal åpnes en ny dyrebutikk i sørlandsparken.. OG DER SKAL JEG JOBBE!!
Butikken blir antagelig sørlandest største, med sine 500kvm. Akvarier blir det en del av.. en 15m lang reol, med 125l, noen delt og noen hele..
Så det er min hemmelige jobb..!
Butikken blir antagelig sørlandest største, med sine 500kvm. Akvarier blir det en del av.. en 15m lang reol, med 125l, noen delt og noen hele..
Gratulerer! Så gøy! Da må Arne nøye seg med å jobbe på sørlandets nest største dyrebutikk!
Maria skrev:NÅ SKAL JEG FORTELLE OM DEN NYE JOBBEN MIN!!!
Gleder meg så mye på dine vegne Maria!!!!
Odd Espen skrev:Fy deg Elin! Du må ikke kjøpe ting når du har innkjøpsstopp! lol!
Ingen komentar?
Odd Espen skrev:
Ja, nå håper jeg han får det bra! For jeg brukte evigheter på å fange den ene dama! Den første skjønte ho skulle få deg mann og svømte rett i håven, men ho andre tror jeg ikke ville ha noe mann! Endte med at alt innholdet i 180litern lå på benken, og jeg måtte ominnrede karet, alt dette i mørket! For som sagt har jeg kun skrivebordslampe som lys oppi der nå Men nå er alt på plass, og 180litern er ny innreda, selv om det står avleggere av javabregner og windeløv hulter til bilder i grusen Fikk satt en stor javabregne som stod i grusen opp på en rot, og bindt den fast, mens en knurremalle lå inni rota, jeg fikk han ikke ut, så jeg stod over akvariet med en rot, plante og malle og prøve å feste den Funka fint det...
Godt å høre at du har litt å gjøre og at mallemann fikk seg damer. Selv om han nå må jakte på dem i mørket hi hi
Gratulere med ny jobb!
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Takktakk!
Begynte i går, så nå er det vareplassering for alle penga.. Litt usikkert når det åpner enda.. har vært så mye forsinkelser at det tør ikke hun som skal ha den å si noe om.. :p
Så det er grunnen til at jeg har trappet litt ned på min egen akvariebeholdning, jeg kommer til å ha en del ansvar for akvariene i butikken..
Begynte i går, så nå er det vareplassering for alle penga.. Litt usikkert når det åpner enda.. har vært så mye forsinkelser at det tør ikke hun som skal ha den å si noe om.. :p
Så det er grunnen til at jeg har trappet litt ned på min egen akvariebeholdning, jeg kommer til å ha en del ansvar for akvariene i butikken..
Hehe, jeg tok damene ut av mørketElin skrev:Odd Espen skrev:
Ja, nå håper jeg han får det bra! For jeg brukte evigheter på å fange den ene dama! Den første skjønte ho skulle få deg mann og svømte rett i håven, men ho andre tror jeg ikke ville ha noe mann! Endte med at alt innholdet i 180litern lå på benken, og jeg måtte ominnrede karet, alt dette i mørket! For som sagt har jeg kun skrivebordslampe som lys oppi der nå Men nå er alt på plass, og 180litern er ny innreda, selv om det står avleggere av javabregner og windeløv hulter til bilder i grusen Fikk satt en stor javabregne som stod i grusen opp på en rot, og bindt den fast, mens en knurremalle lå inni rota, jeg fikk han ikke ut, så jeg stod over akvariet med en rot, plante og malle og prøve å feste den Funka fint det...
Godt å høre at du har litt å gjøre og at mallemann fikk seg damer. Selv om han nå må jakte på dem i mørket hi hi
MARIA; GRATULERER SÅ MASSE!!! Dette var gøy lesing, men at du har klart å holde det hemmelig da!!! Lykke til i ny jobb!
Gry skrev:MARIA; GRATULERER SÅ MASSE!!! Dette var gøy lesing, men at du har klart å holde det hemmelig da!!! Lykke til i ny jobb!
Ja, ikke vel.. Jeg skjønner heller ikke det.. Har hoppet av glede og hatt spasmer av å ville fortelle det til alle.. Nå fikk jeg endelig lov!
Har vært så mye forsinkelser så ting har gått veldig treigt.. Men nå har vi endelig kommet i gang med vareplassering.. Nå ramler det inn paller med varer, er kjempe gøy å åpne å se hva som kommer.. hehe..
Selv skal jeg jobbe mandag, tirsdag, torsdag og fredag fra 3 til 6.. Er jo en slik utprøvingsjobb dette her gjennom et slikt firma som jobber sammen med nav. MEN jeg har gradert meg med at når jeg er ferdig med dette med nav, så har jeg en jobb der..
Ja da krysser vi fingrer og tær for at du har helse til å jobbe og kose deg der i mange år fremover! Du er vel heldig!!!!
Gry skrev:Ja da krysser vi fingrer og tær for at du har helse til å jobbe og kose deg der i mange år fremover! Du er vel heldig!!!!
Håper det ja.. om ikke fult så litt..
Gleder meg så.. I dag begynte en å sette sammen akvariereolen.. Tenker at når jeg kommer innom på torsdag så står alt klart.. da er det bare x-antall varer å stable.. Men det blir riktig så bra og oversiktelig butikk.. Lokalet er vel 50m langt og 10m bredt.. sånn ca.. akvariene blir stående lengst nede i lokalet, så ser for meg at jeg får mye trim..
Jeg syns du skal spør om du kan få sånn liten elektrisk bil på jobb Hehe, eller sånn motor-sparkesykkel
kh92no sneik seg inn her i går kveld! Velkommen til deg og!
Jeg har fri i morra Så da skal jeg lage mallehule! Gleder meg litt, for det er ganske gøy! Håper bare det er fint vær, så jeg kan sitte ute
Yey! Håper og på fint vær sånn at jeg kan sitte inne og tenke at jeg burde vært ute. Vent.. Det er forresten det jeg gjør akkurat nå
Huff, vi har studietid, og folk bare stresser og øver til tentamener og lekser og sånn, jeg bare sitter her og "relax" Norsktentamen er vel ikke noe å øve på, man skal jo skrive en stil!! Og matte er jo enkelt, bare man tenker! Og engelsk hadde vi i går, så det er jo ikke noe å stresse med da? Og på onsdag neste uke får jeg fri, for å øve til jeg skal skrive stil på torsdag, nynorsk... Hehe
*Det var denne sangen jeg egentlig prøvde å finne...
*Det var denne sangen jeg egentlig prøvde å finne...
Blæ, orker ikke gå i engelsk timen Bare sitter her og prøver å reise meg 5min igjen...
Jeg har fått kink i nakken - kan ikke gå på trening i dag. Har fått time hos naprapaten min mandag, da går det nok bort. Og skal gå tur i kveld i steden for trening, om jeg orker. Men fikk bestilt MR til kneet med det samme jeg var hos legen, og det har jeg gått og skulle gjort i tre år, så det var jo greit å få gjort noe med:).
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Side 11 av 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Side 11 av 40