Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 19 av 40
Side 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Gratulere med første flyvetur, Alex!
Takk for hjelp med å få fram bildene i innlegget mitt, Gry. Skal forsøke måten du gjorde det på neste gang, og håpe jeg får det til. Og, ja - det er en rød kurvciklide. En skikkelig nysgjerrig en, som kommer fram når kameraet kommer fram:). Må bare smøre meg med litt tålamod, da, og vente og se hva slags kjønn de to l144 jeg har er. De er skikkelig gøyale fisk, veldig aktive og over alt. De ligger heeelt stille oppå fortabelettene mens coryene leter rundt - ikke redd for fowleriene heller. Så de får sleipa seg til en del mat som egentlig var ment for flere enn de:)
Anette
Takk for hjelp med å få fram bildene i innlegget mitt, Gry. Skal forsøke måten du gjorde det på neste gang, og håpe jeg får det til. Og, ja - det er en rød kurvciklide. En skikkelig nysgjerrig en, som kommer fram når kameraet kommer fram:). Må bare smøre meg med litt tålamod, da, og vente og se hva slags kjønn de to l144 jeg har er. De er skikkelig gøyale fisk, veldig aktive og over alt. De ligger heeelt stille oppå fortabelettene mens coryene leter rundt - ikke redd for fowleriene heller. Så de får sleipa seg til en del mat som egentlig var ment for flere enn de:)
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
nå er jeg ENDELIG ferdig med å sortere å henge opp halsbånd i butikken! My gooood!! 10 timer!! Og jeg er mildt sagt driiit lei halsbånd og lenker.. :p
Er veldig motiverende å bli ferdig med en ting.. Men når jeg snur meg rundt å ser de 250kvm som IKKE har fått opp varer enda, så blir det litt mindre motivasjon.. :p Meeen det kommer seg!
Gry skrev:Maria, kjøpte du Alex av "trondsen" i Arendal?
Ja.. hvordan det?
Trond Gundersen heter han..
Bare lurte på om det var han Hørt endel positivt om han.
Vel, jeg er iallefall fornøyd med Alex.. Dere (hele familien) er hjertelig velkommene til å komme på besøk her å treffe Alex, å se hvordan han er.. Han har jo bare vært her i 2 uker, og hadde Trond ikke gjort en god jobb med Alex som unge så ville nok ikke Alex vært som det han er i dag..
Er vi på de kantene så kommer vi en tur om det passer Hadde vært så kos å sett han "live".
Og ja Elin, du kan komme du og.. :p hehe
Så kan jeg stå for kaffe..
Maria skrev:Og ja Elin, du kan komme du og.. :p hehe
Yey Jeg bare sparer til bensin så kommer jeg vet du hi hi.
Ja, for du kan jo ikke sitte på med oss hehe, jeg ringer dersom vi skal bort en tur jegElin skrev:Maria skrev:Og ja Elin, du kan komme du og.. :p hehe
Fysj, her sitter jeg å har tentamen, så har de glemt å stenge internet!
Jeg bare er her i to sek for å si at jeg ikke kommer noe lengere! Skal tolke en novelle, og ho sa vi lett burde klare å skrive 3 sider, men jeg klarer ikke skrive tre sider om tolking av en novelle på to sider!? Jaja, nå skal jeg legge ned nett igjen, og forsøke å skrive mer, snakkes senere da
Jeg bare er her i to sek for å si at jeg ikke kommer noe lengere! Skal tolke en novelle, og ho sa vi lett burde klare å skrive 3 sider, men jeg klarer ikke skrive tre sider om tolking av en novelle på to sider!? Jaja, nå skal jeg legge ned nett igjen, og forsøke å skrive mer, snakkes senere da
Gry skrev:Ja, for du kan jo ikke sitte på med oss hehe, jeg ringer dersom vi skal bort en tur jegElin skrev:Maria skrev:Og ja Elin, du kan komme du og.. :p hehe
Hehe sist jeg satt på måtte jeg sitte bak i den hvite bilen.. det var en flott tur, men vet ikke om jeg orker det helt til Lillesand
Odd Espen skrev:Fysj, her sitter jeg å har tentamen, så har de glemt å stenge internet!
Håper du har fått skrivekløe og tolker i vei! Lat som det er en film du skal beskrive inngående
Hehe, jeg fikk faktisk et lite skrivekikk, så nå er jeg plutselig oppi 1 og en halv side! Men nå sa det stopp igjen, for nå har jeg gått igjennom novella ganske mange ganger! Nå tenkte jeg at jeg bare skulle kopiere hele teksten og bruke det som sitat og skrive "kjempe bra!", er det ikke sånn man gjør på forum? Da får jeg hvertfall to sider til!Elin skrev:Odd Espen skrev:Fysj, her sitter jeg å har tentamen, så har de glemt å stenge internet!
Håper du har fått skrivekløe og tolker i vei! Lat som det er en film du skal beskrive inngående
Slapp av, vi har fått ny bilElin skrev:Gry skrev:Ja, for du kan jo ikke sitte på med oss hehe, jeg ringer dersom vi skal bort en tur jegElin skrev:Maria skrev:Og ja Elin, du kan komme du og.. :p hehe
Hehe sist jeg satt på måtte jeg sitte bak i den hvite bilen.. det var en flott tur, men vet ikke om jeg orker det helt til Lillesand
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Oj, fine!
I dag har jeg nesten bestemt meg for å kutte ned på alle de små karene mine, og heller lage et selskapskar Har liksom gått litt lei den oppdrettsbiten, men skal spare et par 60 litere slik at jeg har sjansen dersom jeg finner en art jeg har lyst å forsøke meg på.
Ser for meg et kar med store, flotte planter, to store stimer med to arter coryer, og så kanskje to arter med rolige regnbuer.
Blir så mye jobb og styr med alle de små karene, og jeg mister nesten litt oversikten over alt jeg har i de nederste karene. Vi får se..... vingler litt i avgjørelsen.
I dag har jeg nesten bestemt meg for å kutte ned på alle de små karene mine, og heller lage et selskapskar Har liksom gått litt lei den oppdrettsbiten, men skal spare et par 60 litere slik at jeg har sjansen dersom jeg finner en art jeg har lyst å forsøke meg på.
Ser for meg et kar med store, flotte planter, to store stimer med to arter coryer, og så kanskje to arter med rolige regnbuer.
Blir så mye jobb og styr med alle de små karene, og jeg mister nesten litt oversikten over alt jeg har i de nederste karene. Vi får se..... vingler litt i avgjørelsen.
Er sånn "vingling" smittsomt der nede eller Men er man i full jobb, med familie og det hele, så er det begrenset hva man har tid å lyst til.Jeg blir bare verre og verre.
Håper å få igang "boden" da blir det kun ett karr inn på mellom 700 og 900L
Håper å få igang "boden" da blir det kun ett karr inn på mellom 700 og 900L
-
Jeg tar imot jeg Gry Hehe... Men jeg vil ikke betale altså!
Når du skildrer "det nye karet" sånn, så kan jeg forresten se det for meg Det var fint kar Gry, blir morsomt hvis du kjøper det
Når du skildrer "det nye karet" sånn, så kan jeg forresten se det for meg Det var fint kar Gry, blir morsomt hvis du kjøper det
Ja her på sørlandet er vingling helt vanlig. Hehe. Nei, det går mer på overskudd her i gården. I perioder har jeg så vondt i armer, skuldre og nakke og er så trøtt at jeg bar har lyst til å sove. Jeg har fibrositt. Men nok om det, poenget er at det er Arne som får all stellet med mine kar, og det blir helt feil i mine øyne. Han sier det er helt greit, men det er ikke det for meg. Derfor har jeg lyst på et stort kar, slik at det kan være både enkelt å stelle (en utvendig pumpe er lettere enn 11 innvendige), være til pynt, og ha plass til litt større fisk enn jeg har nå.
Drypper sikkert fisk på deg dersom du er interessertOdd Espen skrev:Jeg tar imot jeg Gry Hehe... Men jeg vil ikke betale altså!
Birger skrev:Lyst å kjøpe melgar paret mitt Anette Skal ha karret til A elisabethae, så vekk skal di Kom med bud......
Har lyst til det ja, men har ikke peiling på hva man gir for noe sånn. Kan du ikke sende meg PM, så blir vi sikkert enige. Da må jeg ha ett kar av deg da, Gry
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Gry skrev: Ja her på sørlandet er vingling helt vanlig. Hehe. Nei, det går mer på overskudd her i gården. I perioder har jeg så vondt i armer, skuldre og nakke og er så trøtt at jeg bar har lyst til å sove. Jeg har fibrositt. Men nok om det, poenget er at det er Arne som får all stellet med mine kar, og det blir helt feil i mine øyne. Han sier det er helt greit, men det er ikke det for meg. Derfor har jeg lyst på et stort kar, slik at det kan være både enkelt å stelle (en utvendig pumpe er lettere enn 11 innvendige), være til pynt, og ha plass til litt større fisk enn jeg har nå.
Skjønner hva du mener ja. ALLE coryer kommer til meg
-
Side 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Side 19 av 40