Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 29 av 40
Side 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Noen som kommer inn på NA?
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
Elin: Jeg falt jo for de shisitane hos deg, står jo på venteliste der. Men når det kom en fullvoksen trio til kjempepris på auksjonene, måtte jeg bare slå til. Den ene dama er i hula hele tiden, men vet ikke om det er noe mer enn hun der. Vi får se. Ta kontakt når du er "selgeklar" med yngelen, så ser jeg om jeg har fått tak i en voksen, eventuelt hva jeg får plass til. De er utrolig fine, synes jeg. Men er de hannene sånn, så får man jo ett ganske høyt forbruk av hanner etterhvert
Birger: Jeg kommer inn på NA, eller gjorde iallefall for 20 min siden.
Anette
Birger: Jeg kommer inn på NA, eller gjorde iallefall for 20 min siden.
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg satt å telte hvor lenge til det er sommerrferie, kan det stemme at det er 8uker? Tida går fort! Jeg bare håper jeg slipper eksamen jeg, spesielt muntlig! Det er jo ganske liten sjanse for at man blir trekt ut til eksamen i 1klasse, men en liten sjanse er jo en liten sjanse.
Maria skrev:Gry skrev:Maria, se hva som kom på døren nå da!
243 kroner i toll, så det var ikke så ille.
*danse lykkedans* hihi
mistet nettet og måtte på jobb tidligere.. men snakket jo med deg på sms..
Gleder meg til å se om Alex liker det, liker James det?
Kom akkurat hjem fra jobb, så jeg vet ikke om han har spist noe av dem. Har litt frøblanding i koppen hans også fremdeles. Vel, ser ikke ut som han har spist så mye mens jeg har vært vekk, for nå går han berserkegang i maten min
Gry skrev:Maria skrev:Gry skrev:Maria, se hva som kom på døren nå da!
243 kroner i toll, så det var ikke så ille.
*danse lykkedans* hihi
mistet nettet og måtte på jobb tidligere.. men snakket jo med deg på sms..
Gleder meg til å se om Alex liker det, liker James det?
Kom akkurat hjem fra jobb, så jeg vet ikke om han har spist noe av dem. Har litt frøblanding i koppen hans også fremdeles. Vel, ser ikke ut som han har spist så mye mens jeg har vært vekk, for nå går han berserkegang i maten min
Vet du forresten, jeg tror vi har fått engelske undulater på jobb.. Eller kansje noe blanding.. Men alle har litt sånn buster, mensen av dem ser skikkelig kul ut.. fjæra på hue og forran står rett ut innimellom.. Ser nesten ikke nebb eller øyne pga. fjæra..
Når åpner dere da Maria? Gleder meg veldig til å bort og kikke
Elin skrev:Når åpner dere da Maria? Gleder meg veldig til å bort og kikke
Til torsdag..
Er det en kjede-butikk? Blir spennende. Må bort å kikke vi også etterhvert.
Torsdag Kult! Tenkte i slutten av juni eller noe. Er blakk nå, men kanskje jeg kommer en tur fordi om
Desverre blir det nok ikke så mye i akvariene som dere vil finne spennende.. Men det kommer nok etterhvert..
Jeg har nok noe frykt enda for at det kommer til å være noe uferdig med prising og sånn.. Men det er no ikke krise.. Vi er jo der for å gjøre slike ting når vi har stille perioder.. Så litt prisspørsmål regner jeg med.. :p
Jeg har nok noe frykt enda for at det kommer til å være noe uferdig med prising og sånn.. Men det er no ikke krise.. Vi er jo der for å gjøre slike ting når vi har stille perioder.. Så litt prisspørsmål regner jeg med.. :p
Fisk? Jeg kommer ikke for å se på fisk jeg, jeg kommer kun for å sjekke ut kunnskapsnivået på de ansatte Nei da, men må jo se hvordan det ser ut der borte.
Gry skrev:Fisk? Jeg kommer ikke for å se på fisk jeg, jeg kommer kun for å sjekke ut kunnskapsnivået på de ansatte Nei da, men må jo se hvordan det ser ut der borte.
Ja, syntes no absolutt det er verd å ta en tur for å se hvordan det er.. Veldig pent.. Jeg skal prøve å lære de opp godt, på fiske info iallefall..
Men vi har en ganske glup løsning, med det at vi har internett på kassen, slik at om det er noe vi er usikkre på så er det et raskt søk, for å finne riktig info..
Gry skrev:Er det en kjede-butikk? Blir spennende. Må bort å kikke vi også etterhvert.
Så ikke det spm.. Men jo, det er vel en kjede ja.. Troooor det er zoo-1.. Litt usikker.. heh..
Vet at det hvertfall jobber en som kan mye der. Kasse med internett hørtes ikke dumt ut. Flere skulle hatt det.
Elin skrev:Vet at det hvertfall jobber en som kan mye der. Kasse med internett hørtes ikke dumt ut. Flere skulle hatt det.
Ja, det er veldig smart.. Fant det ikke ut før i dag da vi skulle sjekke om biltema hadde billige driller.. :p Vet dere hvor slit og stress det er å skru opp ørten akvariebord med skrujern?! Bah.. Jeg skrudde 3 stk på fredag og hadde vondt i høyre armen hele helga..
Du kommer til å få den madonna-høyrearmen, og en pinglete venstrearm, Maria . Det synes jeg hadde vært gøy å se på, så ikke kjøp drill
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
AnetteM skrev:Du kommer til å få den madonna-høyrearmen, og en pinglete venstrearm, Maria . Det synes jeg hadde vært gøy å se på, så ikke kjøp drill
Anette
Vi har kjøpt.. hihi.. :p
Gullfisk, dumme?
Hvem sa at gullfisk er dumme?
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/06/534517.html
En fengende Dagblad-nyhet for oss om interesserer oss for både idrett (eller "Sport, friidrett og svingstang" som en gammel klassekamerat sa da han ble spurt om å nevnte tre idrettsgrener...) og akvariefisk.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/06/534517.html
En fengende Dagblad-nyhet for oss om interesserer oss for både idrett (eller "Sport, friidrett og svingstang" som en gammel klassekamerat sa da han ble spurt om å nevnte tre idrettsgrener...) og akvariefisk.
Tore- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.04.2008
hei hei
Dag efter dag, trallalala, javell folkens! lenga sia sist!!! står te me folket? Tore, nå e d snart makkrøll fiske, pass på avataren din da!! haha, kjempevittie me, bare kjeder meg, hehe...
skjedd noe spennende med folkets fisk i d siste? her har d ikke skjedd en dritt av den enkle forklaringen at her er ingen kar i drift, men i dag skal jeg hente ett nytt kar åp HELE 54!! :O liter, hehe... det blir uvant å ha d i stua fremfor en 720 liter, men men... L144'ene kommer nok til å kose seg glugg oppi der(håper jeg).
Har tre kar som skal til Risør her å, så godt at jeg er frisk igjen sånn at jeg kan få de bort! så de som venter på de, dere venter ikke forgjeves, skal se om jeg kan ha tid i helga;)
skjedd noe spennende med folkets fisk i d siste? her har d ikke skjedd en dritt av den enkle forklaringen at her er ingen kar i drift, men i dag skal jeg hente ett nytt kar åp HELE 54!! :O liter, hehe... det blir uvant å ha d i stua fremfor en 720 liter, men men... L144'ene kommer nok til å kose seg glugg oppi der(håper jeg).
Har tre kar som skal til Risør her å, så godt at jeg er frisk igjen sånn at jeg kan få de bort! så de som venter på de, dere venter ikke forgjeves, skal se om jeg kan ha tid i helga;)
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Både Johan og Tore på en gang, det var hyggelig!!
Så bra at formen er tilbake Johan, og med den lysten til å starte opp et kar igjen. De mallen e vil ha det helt greit i det karet
Så bra at formen er tilbake Johan, og med den lysten til å starte opp et kar igjen. De mallen e vil ha det helt greit i det karet
I dag har det vært ansettelsemøte på den 75% stillingen jeg søkte på Den er lyst ut eksternt, så det var en haug om benet, men jeg fikk den!!!
Gjett om jeg er glad da! Lønnsøkning får jeg og, for de har til nå gitt meg feil ansienitet, så jeg går fra 6-10 år, så nå har jeg topp ansienitet som sykepleier. I dag er livet godt å leve gitt!!
Gjett om jeg er glad da! Lønnsøkning får jeg og, for de har til nå gitt meg feil ansienitet, så jeg går fra 6-10 år, så nå har jeg topp ansienitet som sykepleier. I dag er livet godt å leve gitt!!
Ja, lysten er der, men jeg må vente til en treg husvert har ordna så jeg kan få bytta gulvet som er ipll råttent, hehe. da kommer det ett par reoler i hus etterhvert... blir mye mer ryddig det og d skal bli digg!
Ja, formen begynner å komme seg nå, har begyndt og jobbe 50% skal gjøre det ett par uker:) siste tiden har vært preget av mye som har skjedd her i gåren hvertfall! det er helt sikkert... fra påske til nå, men nå ser det ut som hellet begynner å snu heldigvis, hehe...
Ja, formen begynner å komme seg nå, har begyndt og jobbe 50% skal gjøre det ett par uker:) siste tiden har vært preget av mye som har skjedd her i gåren hvertfall! det er helt sikkert... fra påske til nå, men nå ser det ut som hellet begynner å snu heldigvis, hehe...
-
grattis gry! ikke bli sjuk førsta dagen i ny jobb sånn som meg da:P hehe
-
Ja har hørt rykter om endel forandringer på hjemmebanen hos deg. Nå kommer våren og sommeren, så da blir alt så meget bedre
Side 29 av 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Side 29 av 40