Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 28 av 40
Side 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Skal forsøke å få laget et klatretre til James i løpet av uka. Også skal jeg på få kjøpt kuler og dilldall på Panduro slik at vi kan ha "lage-James-leker-kveld" når jentene kommer hjem fra syden. Nå har vi tømt Myrene for papegøyeleker, så nå har vi mange som vi bytter om på med to-tre dagers mellomrom.
Akkurat nå henger han oppned å holder på å ta livet av et rep
Akkurat nå henger han oppned å holder på å ta livet av et rep
http://www.sloyd-detaljer.no/
Denne nettbutikken er billigere enn Panduro.. De har også bomullstau i 8,10 og 12mm.. Tror det er 202kr for 30m av det 8mm.. Jeg bestilte en hel haug kuler og hjul derfra.. Så nå har jeg et lite lager.. :p
Tau er virkelig morsomt ja.. Alex _elsker_ å knytte opp knuter.. Har en taustige som jeg kjøpte på myrene, og jeg er sikker på han har knyttet opp de 4 knutene minst 4-5 ganger hver.. Og jeg knytter til igjen.. Nå har han fått seg et eget tau, MED bare knuter!
Han er veldig glad i taustigen jeg har laget til han og.. Står å tygger på knutene..
Jeg har begynt å plystre "dyrene i afrika" sangen til han og han jomer med for full hals.. Prøver ut nye lyder.. Han kom med den prompe lyden i stad jeg holdt på å dåne..
Denne nettbutikken er billigere enn Panduro.. De har også bomullstau i 8,10 og 12mm.. Tror det er 202kr for 30m av det 8mm.. Jeg bestilte en hel haug kuler og hjul derfra.. Så nå har jeg et lite lager.. :p
Tau er virkelig morsomt ja.. Alex _elsker_ å knytte opp knuter.. Har en taustige som jeg kjøpte på myrene, og jeg er sikker på han har knyttet opp de 4 knutene minst 4-5 ganger hver.. Og jeg knytter til igjen.. Nå har han fått seg et eget tau, MED bare knuter!
Han er veldig glad i taustigen jeg har laget til han og.. Står å tygger på knutene..
Jeg har begynt å plystre "dyrene i afrika" sangen til han og han jomer med for full hals.. Prøver ut nye lyder.. Han kom med den prompe lyden i stad jeg holdt på å dåne..
Takk for link! Prompelyd ja, det er James også flink til, og å rape! Veldig lett å høre at han har vært mye sammen med en mann som slipper ut luft i både i den ene og den andre enden Usj, og jeg som er så nøye på at slike lyder lager vi ikke blant folk her i huset. Vel bare Arne og ungene hører, så får jeg vel holde ut fuglen og hunden.
Maria, jeg er jo i utgangspunktet blond.... Jeg finner altså ikke trekuler o.l. på de sidene Hva fant du det under?
Dreiegods ja.... trodde det var leireprodukter jeg. Hihi! Takk for hjelpen.
Endelig hjemme I det fine været i dag har jeg sittet i bilen, morro Vi var i konfirmasjon i dag, men vi ville ikke i kirken(vi vil forsåvidt aldri det), og siden vi bodde hos konfirmanten, så var vi der mens de var i kirken, og lagde ferdig koltbordet. Så var vi der og spiste mat, og bare var der i noen timer, og dro før kakene 6 timer hjem, sitter fortsatt i penklærne og lese gjennom skravlinga her, nå skal jeg sove
En av kusinene våre(konfirmanten) har akvarium, der var det en liten rot midt i, og tre råttene anubias som stod rundt i grusen, med 2 ancistrus og 2 neontetra Jeg sa ho måtte kjøpe fler planter og sette anubiasene oppå rota, men ho turte ikke ta i vannet! Det var ekkelt det visst, så det vkunen ho ikke gjøre! Haha...
En av kusinene våre(konfirmanten) har akvarium, der var det en liten rot midt i, og tre råttene anubias som stod rundt i grusen, med 2 ancistrus og 2 neontetra Jeg sa ho måtte kjøpe fler planter og sette anubiasene oppå rota, men ho turte ikke ta i vannet! Det var ekkelt det visst, så det vkunen ho ikke gjøre! Haha...
Velkommen hjem igjen Espen. Vi har hatt møte i dag, kjempe koselig. Vi var vel 10-11 stykker, så det var bra. Kom folk helt fra Skien, kjempe flott.
Gry skrev:Velkommen hjem igjen Espen. Vi har hatt møte i dag, kjempe koselig. Vi var vel 10-11 stykker, så det var bra. Kom folk helt fra Skien, kjempe flott.
Nå får jeg dårlig samvittighet for at ikke jeg kommer...
Håper du får pakkelapp i postkassa i morgen! :D
Du får komme når du har anledning vet du Ja, hadde vært stas med pakkelapp nå. Hadde håpet den kom i dag, men det gjorde den ikke. Har fri i morgen, så det er jo like greit om den kommer da. Da kan jeg jo ta en liten bytur i det fine været, hente pakke, drikke en kaffe, og kose meg litt.
jeg får også snart 2 pakkelapper En film fra cdon, og en fra aquamanias! enten i dag, eller i morra! Blir morro... haha...
Ja.. Det høres ut som en plan, Gry! Jeg sitter å håper at vi slipper toll.. :p
Sitter her å ler av Alex.. om 5 min ser dere hvorfor, i tråden hans... :p
Sitter her å ler av Alex.. om 5 min ser dere hvorfor, i tråden hans... :p
Ja de var jammen dyre nok som de var de sekkene, så tollen synes jeg vi kan slippe
hellooo!! (æsj, var jo ikke noe vinke smiley her jo!) *Vinke til Ano*
Hallo Ano!
Jeg viste ikke at jeg hadde bestilt den, men når jeg kom hjem i går så hadde jeg fått mail om at de hadde sent biefilmen til meg Men jeg har lyst til å se den, så kan godt være jeg har bestilt den for en stund siden
Gry skrev:Hvilken film har du bestilt?
Jeg viste ikke at jeg hadde bestilt den, men når jeg kom hjem i går så hadde jeg fått mail om at de hadde sent biefilmen til meg Men jeg har lyst til å se den, så kan godt være jeg har bestilt den for en stund siden
Biefilmen ser gøy ut, har tenkt å kjøpe den vi og. Du får legge inn en kommentar om hvordan den var når du har fått sett den.
Jeg lurer på en ting, hvordan i huleste har jeg fått en lilla eplesnegle på ertestørrelsen når jeg bare har hatt gule eplesnegler, og jeg aldri har hatt en eplesnegle i det karet!? Jeg satt akkurat å kikka på ancistrusungene, så plutselig snegla det seg en liten lilla snegle forbi, som ligner på en prikke med eplesnegler! Mystefiskisk
Velkommen hjem, Espen, og velkommen til Ano.
Da jeg kom hjem fra møtet i går, fant jeg tørrfisk på gulvet. Shisita hannen jeg kjøpte på auksjonen hadde klart å hoppe ut av hullet til formaskinen på karentene karet - det er vel ca tre cm i diameter. Han må ha siktet godt. Så nå har jeg bare to hunner igjen . Slik går det når vi sitter og diskuterer hvor mye disse fiskene egentlig tåler.
Anette
Da jeg kom hjem fra møtet i går, fant jeg tørrfisk på gulvet. Shisita hannen jeg kjøpte på auksjonen hadde klart å hoppe ut av hullet til formaskinen på karentene karet - det er vel ca tre cm i diameter. Han må ha siktet godt. Så nå har jeg bare to hunner igjen . Slik går det når vi sitter og diskuterer hvor mye disse fiskene egentlig tåler.
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Odd Espen skrev:Jeg lurer på en ting, hvordan i huleste har jeg fått en lilla eplesnegle på ertestørrelsen når jeg bare har hatt gule eplesnegler, og jeg aldri har hatt en eplesnegle i det karet!? Jeg satt akkurat å kikka på ancistrusungene, så plutselig snegla det seg en liten lilla snegle forbi, som ligner på en prikke med eplesnegler! Mystefiskisk
Eh kan den ha kommet med den lille biten med gibba? Har masse lilla eplesnegler der...
AnetteM skrev:Velkommen hjem, Espen, og velkommen til Ano.
Anette
Disse shishita hannene er litt sånn tror jeg nå! Min tok jo og selvmord. Eller så var det kona som jagde ham på dør. Får håpe din la igjen litt gørr på egg til deg slik som min da. Ellers kanskje noen av mine vokser opp og blir hanner. Da kan du sikker få en av dem.
Der var løsningen! Takk, har hatt lyst på lilla eplesnegler Hehe...Elin skrev:Odd Espen skrev:Jeg lurer på en ting, hvordan i huleste har jeg fått en lilla eplesnegle på ertestørrelsen når jeg bare har hatt gule eplesnegler, og jeg aldri har hatt en eplesnegle i det karet!? Jeg satt akkurat å kikka på ancistrusungene, så plutselig snegla det seg en liten lilla snegle forbi, som ligner på en prikke med eplesnegler! Mystefiskisk
Eh kan den ha kommet med den lille biten med gibba? Har masse lilla eplesnegler der...
Side 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Side 28 av 40