Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters

Side 30 av 40 Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 30 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Tir 6 Mai - 8:27

Johan skrev:grattis gry! ikke bli sjuk førsta dagen i ny jobb sånn som meg da:P hehe
Ingen fare. Jeg har jo jobbet i den stillignen i et år nå, men har bare gått i et vikariat. Nu er den min!!
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 30 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Tore Tir 6 Mai - 8:40

Gry skrev:Både Johan og Tore på en gang, det var hyggelig!! Very Happy
He he, ja, men kan ikke garantere at jeg blir noen stor-pjatter.
Tore
Tore
Nybegynner
Nybegynner

Male
Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 6 Mai - 8:44

hehe, ja.... vår, sommer, pils, gitar, rægå! d e konge! blir nok noen grillfester å snart, alltid gøy det Smile Så i sommer skal jeg farte rundt på sjæra å sjekke damer, hehe.

jeg glemmer helt sikkert og komme inn her og pjatte i morra jeg, er ett evig surrehue uten sidestykke, så d skulle ikke forundre meg, men gud så deilig det er å slutte på jobb klokka 12:00 om dagene:) skal nyte sola hele uka:D

Men nå får jeg gå, skal innom en kompiss som holder på med huset(pusse opp alt) å se om jeg kan forstyrre han med en kaffe å røyk, d pleier å funke.

Så vi snakkes sikkert i kveld:)

Ha en fin kveld alle sammen! nyt sola!
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 6 Mai - 8:45

Tore skrev:
Gry skrev:Både Johan og Tore på en gang, det var hyggelig!! Very Happy
He he, ja, men kan ikke garantere at jeg blir noen stor-pjatter.
Hehe, nei jeg ser vel ikke for meg at jeg kommer til å bli utslitt av å lese innlegg fra deg Razz Uansett er det kjempe kos at du stikker innom. Arne er heller ikke den mest ivrige, men så regner vi med at det er noe veldig importent, velgjennomtenkt og interessant som kommer fra dere når dere førstens skriver noe da vet du Laughing
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 6 Mai - 9:13

Alt som skrives her på pjatten, til enhver tid, er imponerende, vel gjennomtenkt og interessant, Gry. Skal da ikke ha rykte på oss for noe annet What a Face

Satt ut barnehagebåten i dag, og så hadde festet til nedsettet røket, så nå må vi lage nytt. Ingen som har en gammel motorblokk eller annet vi kan bruke som nedsett liggende, vel???

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Poste by Elin Tir 6 Mai - 9:14

Jeg leste impotent, velgjennomtenkt og interessant istede for importent, velgjennomtenkt og interessant *ler godt for meg selv*

Siden jeg alltid har masse gjennomtenkt å si skal jeg nå spørre i stede. Hva i huleste betyr PWN? Fikk en melding av facebook at en venninne har PWN'ed you. Prøver å virke kul så jeg kan da ikke spørre henne. Hun er morsom hun, men er hun en god eller dårlig venninne nå hehehe?

Ett spørsmål til. Jeg var på butikken og der hadde de laksegrillpølse. Noen som har ett det? Og hva skjer a'? Laks kommer da ikke i pølseform? Shocked Har oppdrettsnæringa gått helt skjeis? Suspect tongue

Og så morro å høre fra både Tore og Johan hipp hipp.
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 6 Mai - 9:26

Glemte jo nesten: Gratulere Gry!!!

You go, GirlHer er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 30 1

What a Face

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 6 Mai - 10:08

Elin skrev:

Siden jeg alltid har masse gjennomtenkt å si skal jeg nå spørre i stede. Hva i huleste betyr PWN? Fikk en melding av facebook at en venninne har PWN'ed you. Prøver å virke kul så jeg kan da ikke spørre henne. Hun er morsom hun, men er hun en god eller dårlig venninne nå hehehe?

Dersom dere spiller et spill online, så er hun nå en dårlig venninne, for da betyr det at hun "eier" deg, eller har slått deg i noe. Ellers vet jeg ikke hva det menes med det.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 6 Mai - 10:18

Ett liiite fiskespørsmål bare?? ja??
Gry: det var paradisfisk du kjøpte på auksjonen? Jeg synes de du kjøpte seg mye finere ut enn de bildene som er lagt ut av paradisfisk. Har litt lyst på selskap til dverg-guramiene mine i 80 literen, og synes de du kjøpte var utrolig flotte. Så at en del hadde disse to fiskeartene sammen. Men om de ikke er like fine som de du kjøpte, vil jeg ikke ha What a Face. Er de aggresive? Det stod så mye forskjellig.

Er det noen planer om når vi skal på levendefor fangstur?

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 6 Mai - 10:26

Var paradisfisk ja, jeg kjøpte en hann og to hoer. Den ene hoen er stor, og etter at de er satt i karet er hun blitt like fin som de andre. De er overhode ikke agressive, og det går fint med en hann og flere hoer i samme karet. Lurer på om du kan få kjøpt mine, for jeg finner ikke helt utav hvor jeg skal ha dem, men da må du eventuelt ta alle tre altså. Skal tenke litt på det dersom du er interessert.

Vet ikke når vi skal fange for jeg, men synes ikke vi skal vente så veldig lenge, det er jo allerede kommet masse snadder i vannene, og dumt å vente til mygglarvene er blitt mygg liksom... Embarassed
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 6 Mai - 11:42

Skulle spurt om det litt før AnetteM for jeg heiv nettopp noen maskiner....:S

skjedd noe morro i kveld da? Jeg fikk solgt el gitaren i stad, det var himmla kjekkt:) ellers har jeg fått dratt hjem den svære 54 literen som L144 skal gå i, noen som har noen forslag til en annen fisk som lever litt lenger oppe jeg kan ha oppi? noe som jeg kanskje kunne klart å få dretta sammen med mallene... ikke guppy da, med anna om det er utstillingsguppy... har du det for salg foresten Gry?
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 6 Mai - 11:59

Jeg har en type som heter noe så flott som; Grey (3/4-black) white Her har jeg tjuvlånt et bilde fra nett.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 30 Btsvvit
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 6 Mai - 13:16

Ser ikke bildet ditt, Gry:=(. Men så mannen din, sammen med andre medlemmer av akvarieklubben i ferd med å fly modellfly på fotballbanen. Skal vi omdøpe akvarieklubben til "Risør fly og fisk" snart:)?

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tir 6 Mai - 13:29

Gry skrev:Jeg har en type som heter noe så flott som; Grey (3/4-black) white Her har jeg tjuvlånt et bilde fra nett.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 30 Btsvvit
Jeg ser heller ikke bildet ditt, men ser dere andre det nå? Smile
Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 30 Btsvvi10
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male
Antall Innlegg : 2059
Humor : Hmm...

https://pjatten.forumakers.com/

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 6 Mai - 13:37

AnetteM skrev:Ser ikke bildet ditt, Gry:=(. Men så mannen din, sammen med andre medlemmer av akvarieklubben i ferd med å fly modellfly på fotballbanen. Skal vi omdøpe akvarieklubben til "Risør fly og fisk" snart:)?

Anette
Greit at Roy Fredrik er høy, men han er da ikke "andre medlemmer" enda Razz Vet du hvem tvillingene som var der er? Arne husker ikke et navn, og jeg er nysgjerrig Cool
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tir 6 Mai - 13:37

I dag har vi fått oss 5 fine koi til dammen, og 4 gurami og noen neontetra til stua Smile Så har jeg fått meg viftereker!! Very Happy:D Brukte 1200kr på Myrene i dag, så jeg er glad mamma betalte, jeg skal bare betale for rekene jeg, haha Laughing Så har vi kjøpt planter på Buddy, og jeg har brukt 1000kr på klær...
Jeg gikk orientering i siste time på skolen i dag, så jeg er ganske utslitt i beina nå! Først gå rundt etter poster, så gå rundt i arendal, så bære ting ut av leiligheten til sølvi ut i bilen Neutral Er ikke bra å bruke beina så mye!
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 6 Mai - 13:44

1000 kroner på klær slo jeg i dag. Jeg brukte 2600 (Ops, så vist til Arne at det var 2000) Razz Glemte at jeg jo kjøpte et svindyrt belte, etter at jeg hadde betalt de første 2000 kronene.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tir 6 Mai - 13:46

Gry skrev:1000 kroner på klær slo jeg i dag. Jeg brukte 2600 (Ops, så vist til Arne at det var 2000) Razz Glemte at jeg jo kjøpte et svindyrt belte, etter at jeg hadde betalt de første 2000 kronene.
Aah, men jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe noe, hadde ikke med lommeboka en gang Very Happy
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Tir 6 Mai - 13:48

Gry skrev:
AnetteM skrev:Ser ikke bildet ditt, Gry:=(. Men så mannen din, sammen med andre medlemmer av akvarieklubben i ferd med å fly modellfly på fotballbanen. Skal vi omdøpe akvarieklubben til "Risør fly og fisk" snart:)?

Anette
Greit at Roy Fredrik er høy, men han er da ikke "andre medlemmer" enda Razz Vet du hvem tvillingene som var der er? Arne husker ikke et navn, og jeg er nysgjerrig Cool

Joda - høres mye gøyere ut å skrive "andre medlemmer" enn Roy. Da hørtes det liksom ut som det krydde der. Og det var jo meg, Arne og Roy - andre medlemmer What a Face . Tvillingene - husker ikke hva de heter, dessverre. Hyggelige, om det hjelper What a Face

Heldiggrisen, Odd Espen - jeg vil og ha en mamma som kjøper klær og fisk til meg Very Happy Og Gry - ikke fyr opp under bålet, nå vekker dere shoppelysten i meg og, men jeg må få lønn først:)

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 6 Mai - 13:58

Gry, jeg sier det bare, kvinnfolk å klær, hehe...

Jeg var så heldig at jeg gikk ned 10 kg når jeg var syk, så da passa jeg de 5 år gamle buksene igjen, veldig greit, da slapp jeg bruke masse penger på nye:P hehe...
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Gry Tir 6 Mai - 13:59

AnetteM skrev:
Joda - høres mye gøyere ut å skrive "andre medlemmer" enn Roy. Da hørtes det liksom ut som det krydde der.

Anette

Søren, det tenkte jeg ikke på Embarassed. Men da krydde det jo et øyeblikk da Cool
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 6 Mai - 14:00

fine guppyer det der Smile vurderer å skaffe meg ett par med utstillings guppy, men jeg får gå innom arne å kikke å, han hadde noen fine apistoer sist jeg var der, husker ikke helt hva de hette men, veldig fine hvertfall:)
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by Odd Espen Tir 6 Mai - 14:02

AnetteM skrev:Heldiggrisen, Odd Espen - jeg vil og ha en mamma som kjøper klær og fisk til meg Very Happy Og Gry - ikke fyr opp under bålet, nå vekker dere shoppelysten i meg og, men jeg må få lønn først:)
Neinei, ho trekker snart 1200kr fra kontoen minn serru Wink Fiskene var til ho da, det er ikke min stue! Haha... Det var det karet gullfiskene gikk i før vi tok de ut i dag, så mamma putta oppi en varmekolbe før ho dro til arendal, og når vi kom hjem med fisken var det 40-50grader oppi der Laughing Ble bytta littegranne vann før fiskene kom oppi ja! haha Wink
Odd Espen
Odd Espen
Moderator
Moderator

Male

Til Toppen Go down

Poste by Johan Tir 6 Mai - 14:05

odd espen, si til din mor at akvariebordet ikke er solgt enda, å jeg er åpen for bud;)
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male

Til Toppen Go down

Poste by KP Tir 6 Mai - 14:13

Noen som skal på KAK auksjonen i morgen??

KP
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 30 av 40 Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Next

Til Toppen

- Similar topics