Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+11
Auar
Adi
Liz H
Roy Fredrik
KP
Elin
AnetteM
Odd Espen
Gry
Birger
Maria
15 posters
Side 23 av 40
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Husk at cory gjerne ikke blir kjønnsmodene før 6-7mnd alder, noen senere.. Ikke stress.. :p
Maria skrev:
Husk at cory gjerne ikke blir kjønnsmodene før 6-7mnd alder, noen senere.. Ikke stress.. :p
hmmm... hadde jeg bare visst hvor gamle de var da.....
jau jau, det kommer vel noe etter hver..
KP- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 268
Registration date : 22.02.2008
Noen som vet om denne er å få kjøpt noe sted? Den var ganske stilig! Den kan brukes som plantegjødsel når man blir lei av den og
Følte denne passet best på NA siden den er fiskerelatert, men det haster litt med svar så jeg slenger inn linken: http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?p=472448#post472448
Ett annet spørsmål, er det bare meg som er spent på resultatet av fotokonken på NA?
Ett annet spørsmål, er det bare meg som er spent på resultatet av fotokonken på NA?
Nei, flere her som er spent! Når på kvelden kommer resultatet?
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Godt spørsmål på Na det Elin! Prøvde å svare så godt jeg kunne
Jeg er og veldig spent! Lurer litt på den tiden jeg og, siden det står avstemningen slutter 23.24
Jeg er og veldig spent! Lurer litt på den tiden jeg og, siden det står avstemningen slutter 23.24
Odd Espen skrev:
Wæ??? Det er langt etter min sengetid...
Det var sent, ja. Jeg følger heller med på denne enn på Grand Prix:)
Fikk dere fatt i noe fint på Garthe i dag, Espen?
Anette
Fikk dere fatt i noe fint på Garthe i dag, Espen?
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
da får du sitte å halvsove helt til fotokonken er "ferdig"! Så bare sitter du med dyne og pute klar når du ser på resultatet, og detter rett ut etterpå
Hehe, ja, vi dro dit for mamma trengte gjødsel, men vi fant en fontene/pumpe til gullfisk-badekaret, og noen planter vi har satt rundt dammen Ble en litt dyr gjødsel, men men...AnetteM skrev:Fikk dere fatt i noe fint på Garthe i dag, Espen?
Anette
Og du da? Fant du noe?
JEG HAR KJØPT BUR TIL ALEX!!! :D:D Endelig!!!
Kom en bur til butikken og gjett om jeg var rask til å spørre sjefen om jeg kunne få kjøpe det.. :p
Så nå har Alex bur.. STOR bur.. 100x80x187cm... For å si det sånn, så preger det stua en del..
Kom en bur til butikken og gjett om jeg var rask til å spørre sjefen om jeg kunne få kjøpe det.. :p
Så nå har Alex bur.. STOR bur.. 100x80x187cm... For å si det sånn, så preger det stua en del..
Espen - så bra - man drar aldri på Garthe og kjøper bare det man har tenkt, gjør man?
Gratulere med nytt bur, Maria - bilder??
Anette
Gratulere med nytt bur, Maria - bilder??
Anette
-
Har litt, eller veldig mye trøbbel med internett.. sånn 3 min på så funker dt ikke igjen.. Litt arg.. Men nå er jeg bare glad jeg har fått bur til Alex..
Skal prøve å ta bilder, og legge ut om nettet vil være medgjørelig...
Skal prøve å ta bilder, og legge ut om nettet vil være medgjørelig...
Nå har jeg pakka baggen, så da er jeg klar til å dra i morra etter skolen Vi skal en liten tur til "Oslo", og på ikea Så skal vi være en helg hos kusina til mamma Jeg fant ut når jeg skulle pakke baggen nå, at jeg ikke hadde pakka ordentlig ut av den fra sist gang Jeg hadde bare tatt ut de klæra jeg hadde brukt, og de som ikke hadde vært brukt lå i baggen fortsatt, og jeg som lurte på hvor "alle" klæra mine har vært! Vel, nå fant jeg det ut! Hehe...
Nå skal jeg sitte litt lengere og vente på fotokonken, så skal jeg legge meg Snakkes til søndag da, og jeg håper det er masse pjatt og bilder av fugler og andre dyr når jeg kommer hjem igjen! Hvertfall av slamkaret til Gry, ikke sant!?
Nå skal jeg sitte litt lengere og vente på fotokonken, så skal jeg legge meg Snakkes til søndag da, og jeg håper det er masse pjatt og bilder av fugler og andre dyr når jeg kommer hjem igjen! Hvertfall av slamkaret til Gry, ikke sant!?
God tur! Gidder du å ta med ett bord fra Ikea for meg til barnehagen, det er ett par meter langt og brunt
Anette
Anette
-
Venter og venter her! Tror snart jeg må legge meg og heller få resultatet i morgen tidlig
Svaret er vel kommet i avstemningen? Eller - det står der hvor mange stemmer hver enkelt har fått. Men ikke hvem som har tatt vinnerbildet, og ikke hvem som vant av de som stemte i konkurransen.
Anette
Anette
-
Å hehe nå føler jeg meg litt blond. Klikket meg ikke inn og så på tråden, ventet på ett innlegg med presentasjon av vinnerbilde og vinneren. Da kan jeg sove rolig
Nei, tror du kan hente det sjøl jeg? Har visst ikke plass i bilen viAnetteM skrev:God tur! Gidder du å ta med ett bord fra Ikea for meg til barnehagen, det er ett par meter langt og brunt
Anette
Jeg fikk hele 3 stemmer på fotokonken!
okay, jeg fikk 3 med min egenElin skrev:Jeg og! 4 med min egen stemme hi hi.
Jeg syns vi var flinke jeg.... Neste gang lager jeg min egen fotokonkurranse med bare mine bilder som folk kan stemme på og da vinner jeg jo garantert! Premien er å gå å legge seg nå! Hurra. Godnatta
Nå er jeg drit sur og føler meg ganske dum!!!
Jeg kom meg ikke på skolen i dag, fordi jeg ikke rakk bussen! Og vet du hva!? Jeg trodde faktisk bussen var 5min tidligere i dag enn til vanelig, men når jeg kommer meg hjem nå, så ser jeg at det er klokka mi som er 5min seinere enn vanelig!!! Argh! Nå må jeg sende mail til læreren min, og forklare det, så jeg kanskje fortsatt kan få tysk-karakter, for jeg kan egentlig ikke være vekk fra tysken mer nå pga sykdom etter jul! Så nå skal jeg legge meg, selv om jeg vet jeg ikke får sove igjen, bare fordi jeg er sur på meg sjøl!
NATTA!
Jeg kom meg ikke på skolen i dag, fordi jeg ikke rakk bussen! Og vet du hva!? Jeg trodde faktisk bussen var 5min tidligere i dag enn til vanelig, men når jeg kommer meg hjem nå, så ser jeg at det er klokka mi som er 5min seinere enn vanelig!!! Argh! Nå må jeg sende mail til læreren min, og forklare det, så jeg kanskje fortsatt kan få tysk-karakter, for jeg kan egentlig ikke være vekk fra tysken mer nå pga sykdom etter jul! Så nå skal jeg legge meg, selv om jeg vet jeg ikke får sove igjen, bare fordi jeg er sur på meg sjøl!
NATTA!
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Side 23 av 40