Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 23 av 40
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Grattis Anette
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Takk!
Jo det er gøy - spesielt fordi jeg har overlatt moren til naturlig adferd i karet, ikke fisket opp og oppforet "kunstig" - jeg kommer nok til å gjøre det og men har litt tro på at de som vokser opp i selskapskaret lærer litt mer om yngelpleie til når de selv blir voksne. Det yngste kullet er forresten over 6 uker, og i dag startet de voksne å riste for hverandre igjen. Dama er knall gul hele tiden og utrolig fin. Deilig at det ene karet funker, nå som det andre bare er ett teit drittkar:)
Anette
Jo det er gøy - spesielt fordi jeg har overlatt moren til naturlig adferd i karet, ikke fisket opp og oppforet "kunstig" - jeg kommer nok til å gjøre det og men har litt tro på at de som vokser opp i selskapskaret lærer litt mer om yngelpleie til når de selv blir voksne. Det yngste kullet er forresten over 6 uker, og i dag startet de voksne å riste for hverandre igjen. Dama er knall gul hele tiden og utrolig fin. Deilig at det ene karet funker, nå som det andre bare er ett teit drittkar:)
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Grattis Anette!
Jeg ble vettskremt i stad når jeg satt å leste nyheter på Nrk.no, så var det helt stille helt til en stemme plutselig sa "Hørte du noe?"! Jeg skvatt så jeg trodde hjertet mitt skulle hoppe ut! Jeg hadde ørepropper i ørene, så jeg hørte den liksom ikke med "datalyd" heller! Det tok litt tid før jeg fant ut at det var en "snorke-spray" reklame Når man tok musa over den, så skulle man høre resultet, altså stillhet, så etter 3sek sa en stemme "Hørte du noe? Nemlig".... Haha
Jeg ble vettskremt i stad når jeg satt å leste nyheter på Nrk.no, så var det helt stille helt til en stemme plutselig sa "Hørte du noe?"! Jeg skvatt så jeg trodde hjertet mitt skulle hoppe ut! Jeg hadde ørepropper i ørene, så jeg hørte den liksom ikke med "datalyd" heller! Det tok litt tid før jeg fant ut at det var en "snorke-spray" reklame Når man tok musa over den, så skulle man høre resultet, altså stillhet, så etter 3sek sa en stemme "Hørte du noe? Nemlig".... Haha
Grattis med dagen Birger;)
-
Takk for det
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Takk for det. Ønsker meg bedre lunger. Hehe. Neida, ønsker meg ikke noe spesielt, lurer på å spandere meg en ekstern harddisk til meg selv.
Ellers er det noen skjeldne coryer som jeg får
Ellers er det noen skjeldne coryer som jeg får
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Gratulerer med dagen Birger!
Jeg skal i dyreparken nå gleder meg som en unge. Blir bare meg og min søster så vi skal kose oss glugg i hjel hi hi. Skal hilse på kalkunene! Elsker å høre på kalkuner, de har en ubeskrivelig morsom lyd. Noen dyr jeg skal hilse fra dere? Og nei jeg går ikke nære lamaer. De spytta på meg når jeg var liten og grein fordi jeg hadde mistet iskremen min. En traumatisk opplevelse
Eller kanskje det ikke var lama? Gulp nå husker jeg ikke hvem dyr som spytter, dette kan gå galt *fnis* Tar med kleneex!
Jeg skal i dyreparken nå gleder meg som en unge. Blir bare meg og min søster så vi skal kose oss glugg i hjel hi hi. Skal hilse på kalkunene! Elsker å høre på kalkuner, de har en ubeskrivelig morsom lyd. Noen dyr jeg skal hilse fra dere? Og nei jeg går ikke nære lamaer. De spytta på meg når jeg var liten og grein fordi jeg hadde mistet iskremen min. En traumatisk opplevelse
Eller kanskje det ikke var lama? Gulp nå husker jeg ikke hvem dyr som spytter, dette kan gå galt *fnis* Tar med kleneex!
Sist endret av Elin den Tor 12 Jun - 1:08, endret 1 gang (Reason for editing : viktig tilleggsopplysning om lamas spytteevne)
Gratulerer med dagen Birger!
Det var nok det som gjorde at vi fikk flaks akkurat! INGEN kom opp i muntlig!!!! I 1.klasse hvertfall!
Oj, Birger! Du burde ha bursdag flere dager! Nå fikk jeg igjen matteprøven, med en 5'er! Jeg pleier jo ikke få mer enn 4!
Og, nå fikk jeg fri i morra!
Og, nå fikk jeg fri i morra!
Det er noen som har det Odd Espen! Jeg har ikke fått anna enn dritt fra nav i dag :@ hurmf.... å så må jeg reise avgårde for og skru å nå..... hat! hat! hat! hehe
-
Ja, nå er det bare at jeg har fri resten av dagen... Men jeg må selvfølgelig vente på 2bussen! Skal til Tv.strand og Arendal i dag...
Skal si du har dagen i dag, Espen! Så godt med slike dager, alle fortjener det inni mellom, også så bra du har gjort det på den prøven da! Det må være stas å komme hjem med. Kos deg i parken Elin. Om du vil høre kalkunlyder litt oftere, er det bare å ta turen hit. James lager stadig den lyden hihi.
Jeg vil og til Dyreparken! Det er skikkelig koselig å gå rundt der Men det er egentlig ganske dyrt for å komme inn da 300kr for en voksen?Elin skrev:Jeg skal i dyreparken nå gleder meg som en unge. Blir bare meg og min søster så vi skal kose oss glugg i hjel hi hi. Skal hilse på kalkunene! Elsker å høre på kalkuner, de har en ubeskrivelig morsom lyd. Noen dyr jeg skal hilse fra dere? Og nei jeg går ikke nære lamaer. De spytta på meg når jeg var liten og grein fordi jeg hadde mistet iskremen min. En traumatisk opplevelse
Tror det er lavsessong et par dager til i alle fall, så da er det ikke så dyrt. Problemet er jo at det kun gjelder i ukedagene, og hvem ka ta både ungene ut av skolen, og ta seg fri fra jobb for å komme seg i dyreparken da
Jeg Haha...
Du kan jo bare ringe skolen, og si at ungene dine må få "studiedag" pga forskning på dyr
Du kan jo bare ringe skolen, og si at ungene dine må få "studiedag" pga forskning på dyr
Kansje vi skulle tatt en tur med klubben?
Koster 150kr for de over 14 år, frem til 20 juni, bortsett fra lørdag og søndag, da er det 200kr..
Koster 150kr for de over 14 år, frem til 20 juni, bortsett fra lørdag og søndag, da er det 200kr..
Men tror du det nytter å si på jobb? Kan si at det er sterke forbindelser mellom den menneskelige anatomi, og apenes, og at det er det jeg skal underslke litt nærmere.
Og 20 juni slutter skolen, så tilfeldig...Maria skrev:Kansje vi skulle tatt en tur med klubben?
Jeg har fri mandag og tirsdag, men kan ikke akkurat reise dit uten jentene. De har jo akkurat hatt fri pga at de var i syden (det store landet syden).
Smart Gry, si du skal dra til dyreparken og drepe aperGry skrev:Men tror du det nytter å si på jobb? Kan si at det er sterke forbindelser mellom den menneskelige anatomi, og apenes, og at det er det jeg skal underslke litt nærmere.
På mandag og tirsdag skal vi bare tulle på skolen, vet ikke hva vi skal enda, men blir nok noe tur-greier Men hadde vært morro å dra til dyreparken med klubben da! Hvis vi hadde vist hvor mange som hadde blitt med(som vi aldri vet i denna klubben), så hadde det nok vært mulig med gruppe-rabatt? Sånn som sikkert evnt skoleklasser får?
Det hadde jo vært grei sommeravslutning! Så tar vi med en engans-grill for de som hadde lyst på grill-avslutning! Hehe
Tror ikke de har noen gruppe rabatt.. Og vist noen prøver å tenne en engangsgrill i dyreparken, da blir det bråk.. For det første så er det ikke lov.. For det andre, tenk om noe hadde tatt fyr og hele parken brant ned?!
Men tror det er slike griller i noen området hvor man kan evt. grille.. Vet ikke om de er tent nå da, pga. brannfaren, tviler på det..
Men tror det er slike griller i noen området hvor man kan evt. grille.. Vet ikke om de er tent nå da, pga. brannfaren, tviler på det..
Jo da de har rabatt for grupper, husker ikke helt hvor stor rabatt det er, men noe er det. Dessuten kunne jo klubben sponset med noen kroner synes jeg
Grille i skogen nå, ja det frister NOT
Grille i skogen nå, ja det frister NOT
Grillinga var bare tull da hehe...
Ja, for klubben har jo litt penger, ikke sant?
Dessuten blir vi nok ikke så mange uansett
Ja, for klubben har jo litt penger, ikke sant?
Dessuten blir vi nok ikke så mange uansett
Vi har et fint overskudd ja, og skal bare ha nok til å dekke treffet til vinteren, så det bør gå bra.
Side 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Side 23 av 40