Pjatten
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters

Side 31 av 40 Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Next

Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 31 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Maria Lør 21 Jun - 8:38

Jeg er naboungenes mareritt.. Tok dem i å sitte å få fyr i noe tørt løv med forstørrelse glass!! DER går pokker meg grensa hos meg altså.. De så meg ikke, for jeg satt å skrudde bein på uteburet, sa jeg satt liksom gjemt.. og når de sa, "Se nå, nå brenner det snart!" med lav stemme så klikka jeg.. Mamma kom ut, og de så henne, så han ene tok forstørrelseglasset og gjemte seg.. De var en 8-9 unger som satt i en ring på asfalten..
Jeg, sint og med brannen i froland i bakhue, reiser meg opp, tramper smått ned trappa og ut.. Gikk bort til ungen som gjemte seg, tok fra han forstørrelseglasset og ringte på hos foreldrene.. Evil or Very Mad
Kjæfta faren litt ut.. Som forøvrig er helt teit.. Og tar ingenting seriøst.. Jeg sier at det der kan de ikke godta, de må passe bedre på.. Forstår at det kansje ikke er like lett å tenke på alt og at unger ofte klarer å snike med seg ting ut, om man ikke går i beina på dem hele tiden.. Men denne familien har 3 ung gutter, han eldste er han som nesten satt fyr på huset vårt for noen år siden.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Så nå er det da han mellomste som har satt i gang..

Disse foreldrene går med tankene om at ingen av deres barn gjør noe galt!! Når jeg sa at det var han i orange jeg tok forstørrelseglasset fra, ble han nesten litt overrasket.. Åhh.. gud jeg vil bort fra denne plassen!!! Skal jo bare en liten glo til før ting tar fyr nå.. Selvom det har regnet de siste dagene.. Så er gress knalltørt fordi det har blitt overstekt av solen vi hadde for noen uker siden.. Det er super sol her nå, og lett vind.. jeg ser for meg hva en liten krattbrann kan gjøre.. No

Ahhrg.. Skulle vært sånn søknadsprosses man måtte gjennom før man kunne få barn.. Og foreldre kurs!!
Maria
Maria
Pjatten overlever ikke uten meg.

Female
Antall Innlegg : 1637
Registration date : 03.02.2008

http://mariaszoo.page.tl/

Til Toppen Go down

Her er stedet å diskutere alt og ingenting. - Page 31 Empty Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.

Poste by Gry Lør 21 Jun - 8:42

Fy søren, da hadde jeg og blitt skikkelig sint altså!! Greit at ikke unger forstår alt som kan være farlig, men om ikke engang foreldrene reagerer, ja da tenner jeg. Gjør mine barn noen galt så hadde jeg vært så utrolig takknemmelig om noen hadde tatt dem for seg, og gitt meg beskjed også.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female
Antall Innlegg : 3587
Jobb/hobbier : Sykepleier som liker Akvarier, fotografering, data.
Humor : Ironisk, tørr, totalt håpløs
Registration date : 02.02.2008

https://pjatten.forumakers.com

Til Toppen Go down

Poste by Johan Lør 21 Jun - 9:03

hehehe, jeg må le litt, bare fordi jeg husker selv når jeg var liten hvor stas det var og gå å brenne hull i løv og sånn når jeg var liten:P hehe... men nå har jo jeg vært en liten jævel unge å da:P hehe....

Det er klart det er skumelt med brann nå, men nå har det regna en del da, hvertfall her, så så farlig hadde det vel ikke vært nå, men hadde det vært tørrere hadde det jo ikke vært noe stas... men foreldrene bør jo si ifra til ungene da, om de ikke kjeffter de ut så hvertfall snakke til de når de gjør sånn... Jeg fikk mye kjefft som liten jeg Razz selv om det ikke hjalp så veldig, hehe... Men nå har jeg jo lært da:P

I kveld blir det grilling på meg, ferske burgere,ostepølser, potetsalat+++

Grilla i går å, å den potetsalaten jeg fikk der den var god!! proffe grillfolk som stod for maten! nam nam Smile
Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 296

Til Toppen Go down

Poste by Maria Lør 21 Jun - 10:07

NÅ er jeg ferdig med uteburet til alex!!!!!! cheers Eneste som mangler er en voksduk på bunnen som jeg enkelt kan ta ut å vaske.. For det var midlt sagt STRESS å få inn den skuffen.. Som sagt, jeg er ikke så godt på øyemål.. Og mamma er veldig flink til å gjøre det motsatte av hva jeg ber henne om.. Så når jeg sier, "Ikke dytt!" Så dytter hun gjerne så buret holder på å kolapse, med meg under... Rolling Eyes Men det gikk no bra tilslutt.. men skuffen, har ikke noe særlig skuffefunksjon.. Laughing
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Lør 21 Jun - 10:37

Nå, skal du bevilge oss et bilde av herligheten?
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Lør 21 Jun - 10:51

Gry skrev:Nå, skal du bevilge oss et bilde av herligheten?

I tråden til Alex.. Wink
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Liz H Lør 21 Jun - 11:01

Hmm... grillvær hos dere altså? Det er det så absolutt ikke her i alle fall...
Jaja Chicken Tikka Masala er nå ganske godt det også heldigvis! Very Happy Bør vel snaker komme meg ut på kjøkkenet og begynne å skjære opp og steike kylling antar jeg. Dessuten skal en god del frukt deles opp og lages til fruktsalat - namm! Smile

Men før jeg kan begynne på det, MÅ jeg få tak i den siste smykketetraen som blånekter å bli fanga. De er nemlig på flyttefot. Til Uka kommer det reker som skal bo der, og jeg vil ikke at de skal dras i stykker av lekne smykketetraer ( har sett dem gjøre det på kirsebærreker før nemlig...) affraid

Har bestilt Gulw kirsebærreker, Neocaridia cf zanghaijensis "neon blue" og Røde krystallreker fra Michael Niesar - og gleder meg rett og slett som en liten unge bounce
Liz H
Liz H
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008

Til Toppen Go down

Poste by Gry Lør 21 Jun - 13:57

Åh, Micha har flotte reker! Han er verden koseligeste mann. Hilse han fra meg ved en anledning da.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Liz H Lør 21 Jun - 14:26

Skal prøve å huske det jeg Gry Smile (Å hilse altså)

Synd at fjorder og fjell gjør at vi bor så langt fra hverandre, selv om vi i følge kartet bor i samme landsdel og greier.....

Er lettere for meg å kjøre til Oslo enn det er å kjøre til Micha.... så blir å få rekene levert per post.... Micha mente det burde gå greit, så da prøver vi på det Smile

Rekegalskapen har nå ført til at jeg sitter og staver meg gjennom lange artikler om reker på tysk! Surprised På en lørdag kveld... himmel og hav... kan noen ringe den gule bilen? Suspect
Liz H
Liz H
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008

Til Toppen Go down

Poste by Gry Lør 21 Jun - 14:37

Haha, ja, jeg fikk link til Tyske reke-sider jeg og, og kavet meg gjennom noen sider, men jeg har ikke tort å si det til noen før nå Embarassed Razz
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Lør 21 Jun - 14:38

Vi har og hatt grillkveld med gode venner. Krysser fingrene for bedre vær til uka, nå har det jo kommet en del regn, så nå må det vel være lov å håpe på sommer igjen???

Var en tur hos Birger i går, skulle ønske jeg hadde hatt bedre tid. Mye fint å titte på der!

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008

Til Toppen Go down

Poste by Gry Lør 21 Jun - 14:43

Hei hopp, Anette Very Happy Høres nå ut som om dere har hatt en kos kveld tross litt kald vind da?

Jeg og Jeanette har vært på "Sex and the city" filmen. den var veldig god, og for første gang i mitt liv, sitter jeg her og har lyst på en designer-veske! affraid Jeg, som ikke bryr meg om moter over hodet!! Stikker inn på qxl og finn og ser hva som finnes der jeg.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Lør 21 Jun - 15:09

Gry skrev:Hei hopp, Anette Very Happy Høres nå ut som om dere har hatt en kos kveld tross litt kald vind da?

Jeg og Jeanette har vært på "Sex and the city" filmen. den var veldig god, og for første gang i mitt liv, sitter jeg her og har lyst på en designer-veske! affraid Jeg, som ikke bryr meg om moter over hodet!! Stikker inn på qxl og finn og ser hva som finnes der jeg.

Laughing Minner meg litt om meg selv.. :p Men jeg har ikke sett filmen.. men jeg SKAL ha en friis veske..
bare venter på at den riktige dukker opp, er innom butikker som fører dem regelmessig.. Og håper en sånn som jeg vil ha dukker opp snaaart.. Dukker jo opp nye modeller hele tiden.. Liker så designen på de veskene..
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Lør 21 Jun - 15:11

Vi kapitulerte og satt oss inn:).

Var du på Sex and the city filmen i Risør?

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.

Til Toppen Go down

Poste by Maria Lør 21 Jun - 15:28

Herrejesus jeg kløøøøøøør!! Gikk en tur i skogen med bikkjene i stad, og nå klør jeg OVERALT!!
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Lør 21 Jun - 15:38

AnetteM skrev:Vi kapitulerte og satt oss inn:).

Var du på Sex and the city filmen i Risør?

Anette
ja, var her i byen. Har gått en stund tror jeg, så den går i den lille salen nå.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Lør 21 Jun - 15:43

Jeg har falt for denne.... http://www.louisvuitton.com/web/flash/index.jsp;jsessionid=DS012MGCVTINMCRBXUXFAHYKEG4RAUPU?buy=1&langue=en_GB&direct1=ebou_menu_gb ikke akkurat friis-pris på den når man kan gange pundet med ca 10.... sukk, får bli med drømmen om en ekte LV veske, om det ikke dukker opp en godt brukt en på qxl en gang. Det er lov å håpe.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Søn 22 Jun - 5:00

Se etter brukt på e-bay, større sjans der. Jeg tror jeg skal se den filmen jeg og, men tviler på at det blir før den kommer på video.

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Gry Søn 22 Jun - 5:08

Har funnet en kjempe søt Couch-veske der, og den var billig. Får med ekthetsbevis og greier. LV-veskene er dyre der og, finnes nesten ikke brukte på markedet desverre.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by AnetteM Søn 22 Jun - 5:36

Tror nok LV veskene blir omtrent umulig å få tak i en stund framover, nå som filmen går over hele verden. Du får se om du finner noen andre vesker som kan konkurrere med dem.. Dyyyrt!

Anette
AnetteM
AnetteM
Steingal pjattoman.
Steingal pjattoman.

Female

Til Toppen Go down

Poste by Elin Søn 22 Jun - 5:41

Veske? Sånt skjønner jeg meg ikke på. Tror ikke jeg tør å se filmen.. skal egentlig se den i kveld sammen med søstra mi. Ho er sånn sko og veske jente.. Gangen hennes er full av sko! Jeg føler meg drit kul fordi jeg har 5! par. Har aldri hatt så mange sko før hehe.

Jeg bør rense opp i 540 literen min, men har ikke ork. Vil heller bare sitte på datan eller ned å glo på bittesmå nyklekte corydoras black. Tror snart det blir til det siste Very Happy Må jo nyte synet mens de er så rare og små. Egghodene What a Face
Elin
Elin
Moderator
Moderator

Female
Antall Innlegg : 1985
Humor : Ja noen ganger bobler det til og med over

http://www.elinszoo.com

Til Toppen Go down

Poste by Maria Søn 22 Jun - 5:58

Jeg er så sær på vesker og lommebøker, helt utrolig.. :p Så jeg har funnet ut at jeg skal sy meg en lommebok selv.. Den jeg har begynner å bli litt slakk i låsen.. mister jeg den i bakken spretter den opp og alle resepter og kort flakser av sted.. Rolling Eyes
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Johan Søn 22 Jun - 6:17

Av alle sanger har jeg fått denne her på hue!!!! pokker ta asså....

Johan
Johan
Viderekommen pjatter
Viderekommen pjatter

Male
Antall Innlegg : 296

Til Toppen Go down

Poste by Gry Søn 22 Jun - 6:31

Jeg har aldri brydd meg katta om vesker eller sko jeg heller, men i det siste har jeg jobber endel sammen med ei som er veldig glad i vesker, og hun har vist meg, og snakket masse om de forskjellige merkene, og jeg må jo innrøme at jeg både kjenner og ser forskjell i kvaliteten på mine vesker og hennes Very Happy Hadde vært gøy å hatt bare et par ordentlige vesker, men det blir selvfølgelig ikke i LV klassen, de er jo helt sinsyke. Kanskje jeg skal hengi meg til en kopi, kun for å skremme vettet av henne? Hihi, hadde vært artig. Det finnes "replica" som blir laget av samme fabrikken, men som ikke er den originale. Skumle priser på de og, men de er nå i alle fall i en prisklasse som gjør det mulig å skaffe seg en. Sko, nei det har jeg ingen interesse av, og kommer jeg opp i fem par så er jeg og veldig stolt.
Gry
Gry
Administrator
Administrator

Female

Til Toppen Go down

Poste by Maria Søn 22 Jun - 6:39

hjelpes tid hvor innvikla det går ann å gjøre det når normale dødlige med standar kunnskap skal bestille bilder som er litt større enn normalt.. Jeg har til nå klart da å laste ned et program som jeg må bestille gjennom for å få de størrelsene jeg vil ha.. Har lagt bilder i handekurven og klart å lukke programmet fordi jeg trykker noe galt 4 ganger.. Er det bare jeg som er kløne eller?
Maria
Maria

Female

Til Toppen Go down

Poste by Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 31 av 40 Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Next

Til Toppen

- Similar topics