Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+6
Liz H
Maria
Gry
Odd Espen
KP
Johan
10 posters
Side 34 av 40
Side 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Elin skrev:Ja, vi gale har det godt
Ser nesten med litt fantasi kjønnsforskjeller på bitaeniatan mine nå!
Maria skal du på jobb snart? Jeg må jo planlegge bruk av skattepenger. Har så lyst på flere pygmecoryer eller sild som Gry kaller dem Trenger dere ancistrus? Har 5 ganske store noen (ca. 4cm) bytte i pygmer?
Ja.. :p Begynte i går igjen.. Så nå jobber jeg som normalt igjen.. FRI i morgen da
Ancistrus har vi en del av.. Men jeg kan jo høre med sjefen.. + at vi bare har 1 pygme igjen.. :p Men går jo ann å bestille inn flere..
Elin - hvor store er bitaeniata yngelen din nå? Den største yngelen jeg har på hongsloien er blitt kjempestor, synes jeg:). Behøver ikke være redd for å blir spist av de andre nå lenger:).
Anette
Som førøvrig er heeelt normal, uten noooen rare tanker
Anette
Som førøvrig er heeelt normal, uten noooen rare tanker
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
For et par dager siden var vi forresten på vellykket kattejakt. Som jeg muligens har nevnt tidligere, hadde naboen flytta fra katta si
Og vi lokket og lurte noen dager for å få tak i den, men lyktes da i helga
Vi satte i gang med å se over den, og plukka usannsynlige mengder flått altså.... Noen folk...! ARGHH!
Katten er nå overlevert til noen vi tror er bedre skikket til å ta skikkelig vare på pusen.
Vi satte i gang med å se over den, og plukka usannsynlige mengder flått altså.... Noen folk...! ARGHH!
Katten er nå overlevert til noen vi tror er bedre skikket til å ta skikkelig vare på pusen.
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Liz H skrev:For et par dager siden var vi forresten på vellykket kattejakt. Som jeg muligens har nevnt tidligere, hadde naboen flytta fra katta si
Fytti, flått er nasty...
Så snilt av dere å ta dere av den og finne nytt hjem til den!! Good Job!
AnetteM skrev:Elin - hvor store er bitaeniata yngelen din nå? Den største yngelen jeg har på hongsloien er blitt kjempestor, synes jeg:). Behøver ikke være redd for å blir spist av de andre nå lenger:).
De er vel eh på størrelse med en halv hoe circa. De er store nok til at jeg kunne satt hannen i sammen med hoa og satset på nytt kull. Men det kommer jeg ikke til å gjøre for de er maaaange og jeg må jo finne hjem til alle 112
De er jo så utrolig flotte! Kan jo ikke være noe problem å selge dem til butikk eller privat.
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Spør han derre Arne på Myrene. Kanskje de vil ha noe? De er som regel interessert i ancistrus i hvertfall (som du jo vet).
Er sånn handlenes dag i byen i dag.. Lurer på å ta meg en tur.. Itellegg har vi lillesands da'ene.. (Ja de skriver faktisk da'ene) Litt boder og sånn.. Altid artig å se hvilke nye hobbyer jeg kan vurdere.. :p
Jeg tror de må ha tatt sommerferie på myrene. Så ingen spennende fisker der Føler meg litt kravstor nå altså! Skal ned der seinere i dag og kikke. Kunne ha bytta inn ancistrus, men jeg vil jo ha pygmer og det har jeg aaaldri sett hos han derre Arne. Jeg trenger Sae forresten, mine feite beist i 160 nytter det ikke å flytte over for å ete alger. De eter bare all maten alle andre. De er hysterisk store. Jeg må få lagt ut bilder av dem å bevist det. Stikker ned å ser om de vil posere Nå. Hehehe.
Jeg tok en slik førekort greie test og strøyk med glans! Ganske skummelt, men satser på at jeg lærte av det.. Når jeg blir 45 skal jeg gi meg selv kjøretimer i bursdags gave noen som vil være med? hi hi
Jeg tok en slik førekort greie test og strøyk med glans! Ganske skummelt, men satser på at jeg lærte av det.. Når jeg blir 45 skal jeg gi meg selv kjøretimer i bursdags gave noen som vil være med? hi hi
Nei, det er vel ikke akkurat høysesong for de mest spennende fiskene nå, men bare mas på han. Han er ganske lydig SAE har jeg, i greie størrelser, altså ca. 5 cm +-
Ellers har de jo flere C.panda på Myrene da, men det vil du kanskje ikke ha flere av? det var deg som kjøpte det for en stund siden, var det ikke?
Ellers har de jo flere C.panda på Myrene da, men det vil du kanskje ikke ha flere av? det var deg som kjøpte det for en stund siden, var det ikke?
Vurderer selv å kjøpe meg noen SAE'er.. Pelsen på røttene i storkarret ser egentlig ganske bra ut.. Hadde de bare latt vær å gå på glasset..
Trenger vel noe algeetere neddi der og.. Har jo ingen ting bortsett fra sneglene.. Vurderer også flere scalarer.. de er så pene..
Trenger vel noe algeetere neddi der og.. Har jo ingen ting bortsett fra sneglene.. Vurderer også flere scalarer.. de er så pene..
Ja, scalarer er kjempe pene. Liker så godt de som ser ut som om de har skinn av krøllete sølvpapir. Glemmer alltid hva den typen heter.
Var meg som kjøpte panda ja.
Scarlarer er kjempe pene, morsomme å glo på og. De finner på så mye rart.
Scarlarer er kjempe pene, morsomme å glo på og. De finner på så mye rart.
Feit slabbedask SAE som jeg er litt glad i. Har fire svære og 3 mindre.. Inni hula er en corydoras weitzmani. Det er hula Odd Espen lagde
Fordi du ikke har fått den med på bildet? Nei siden du spør sånn, så regner jeg med at nesa var på bildet. Vet a søren hvorfor det ble beskjert sånn jeg? Rart.
Prærie ekorn? noe i den duren.. :p
Nesten litt synd det ikke er lov å holde ekorn i fangenskap i Norge.. De er jo bare super nydelige...
Nesten litt synd det ikke er lov å holde ekorn i fangenskap i Norge.. De er jo bare super nydelige...
Og hva slags dyr er egentlig dette her da?
For ett nydelig bilde! Det er en eeeh tyggepinnetrussel dyr?
Tyggepinnetrusseldyr =
Arielle
Bølla
Bøllefrøet
Bøllus Frøus
Bøllus Pissus (Kom-og-tørkus!)
Jenta til Mor
Grøftedyret
Floppis
Tiggerlusa
Kosetrollet
Matvraket
Fleecetrollet
Støvsuger'n
Gnelder-schnauzer
... osv
(Evt dvergpinschertispa vår, Arielle)
Som kjent: Kjært barn har mange navn - og dette har vi tatt på alvor!
Arielle
Bølla
Bøllefrøet
Bøllus Frøus
Bøllus Pissus (Kom-og-tørkus!)
Jenta til Mor
Grøftedyret
Floppis
Tiggerlusa
Kosetrollet
Matvraket
Fleecetrollet
Støvsuger'n
Gnelder-schnauzer
... osv
(Evt dvergpinschertispa vår, Arielle)
Som kjent: Kjært barn har mange navn - og dette har vi tatt på alvor!
Grøftedyret
Men over til noe annet; hvor i alle dager er Espen?! Har jeg gått glipp av at de er reist bort eller noe? Har forsøkt å sende en sms, men no answer?
Men over til noe annet; hvor i alle dager er Espen?! Har jeg gått glipp av at de er reist bort eller noe? Har forsøkt å sende en sms, men no answer?
Side 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Side 34 av 40