Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 8 av 40
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Stakkar, den som sikkert følte seg ganske innovativ i klesveien, så er det tilbake til samlebåndet og være kledd som alle andre:)
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Men det er bare to, og de er ikke helt like
Nå skal de ha drink-party her Så jeg tror jeg holder meg til pc'n og rommet mitt
Nå skal de ha drink-party her Så jeg tror jeg holder meg til pc'n og rommet mitt
AnetteM skrev:Men alt er i svart hvitt og uten lyd, vet ikke helt hvorfor
Anette
Det kan være som Gry sier, men det kan og være at du er inne på en av side kanalene på TVen. Og da mener jeg ikke de vanlige TV kanalene, men de forskjellige AV1, AV2, S video osv. Jeg har samme problemet på mitt TV innimellom når jeg skal se DVD. Fungerer litt forskjellig på forskjellige TVer. På mitt TV har jeg fire knapper med farger. De har de forskjellige kanalene. På andre TVer har man kun en knapp det står AV på. Finner du den er det bare og trykke til man finner den rette, med farger og lyd. Kan være flere andre uten farger og lyd.
Jeg har prøvd alle AV-kanalene, og prøvd å koble om ledningene. Vi har hatt besøk som har forsøkt det samme. Nå har vi lyd, men ikke farge. Jeg lurer på om det kan mangle en kobling i boksen eller noe. Vi får se, den virker nå iallefall, om enn i svart hvitt:)
Anette
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
For en yngelpleie de to palettene mine har etter de kom hjem igjen! De fyker rundt og jager hverandre, mens ynglen svømmer rundt en og en! Hoa prøver å passe på, men ho er mest etter hannen og jager han. Teite fisk, sikker på at ingen vil ha de!?
Hehe - de er jo flotte fisk, gøye for nybegynnere. Men jeg har allerede hatt ett par, og sønnen sitt akvarium blir med dine flotte aeneus og ett par panduro:). Her går de fleste akvarier i SA, enn så lenge:)
Anette
Anette
-
Heeelt
Anette
Anette
-
Jeg fant ut av hva de dreiv på med, hannen driver å stjeler ynglen fra hoa, så nå har de "halvparten" av ynglen i hver sin hule Hannen plukket opp de ynglene som svømte rundt alene, mens hoa beholder de som var i hula hoses. Akkurat nå er det stille og fredelig oppi der, nå som de har fordelt ynglen, og har fått hver sin hule Det var bare en skilsmisse som skulle til!
Så nå har de delt foreldrerett. Da ble det jo en lykkelig løsning
Anette
Anette
-
Jøss, mora er skikkelig streng! Ho slipper jo ikke barna ut av hula en gang! Faren svømmer rundt med barna sine, mens mor svømmer rundt inni hula si og holder barna inne
Mora er vel redd for at han skal komme og kidnappe flere barn, han sin side av akvariet har kanskje ikke utleveringsavtale med hennes side:)
Anette
Anette
-
De har ikke to kull da? At hun har mindre unger i hula? Skulle ikke forundre meg om de har klart det. Paletter er jo værre enn kaniner.
Nei, alle er like store... Hosine svømmer rundt inni hula, bare ho slipper de ikke ut.
Skal dere ned og høre på Secret Garden, Gry? Jeg vet ikke om vi gadd, eller jeg gidder, men ikke alene Hehe, tror ikke de andre har så veldig lyst, er nesten bare jeg som ikke skal tidlig opp i morra så
Skal dere ned og høre på Secret Garden, Gry? Jeg vet ikke om vi gadd, eller jeg gidder, men ikke alene Hehe, tror ikke de andre har så veldig lyst, er nesten bare jeg som ikke skal tidlig opp i morra så
Jeg skal på jobb syv i morgen, og har en syk liten gutt med feber her hjemme, så blir nok ikke noe secret garden på meg - enda jeg hadde tenkt det. Men det er bare i morgen jeg har bundet arbeidstid. De andre dagene har jeg kontor, og siden jeg har godt over 100 t avspasering til gode, samt at jeg har jobbet litt denne uken jeg har ferie, så kan jeg flekse ganske mye. Men har jo endel jeg må ha ferdig før ferien. Blir det fint vær er jeg i skjære, dårlig vær er jeg på jobb . Dvs så lenge lillegutten er frisk da, Ole reiser på onsdag så er han syk lengre enn det må jeg være hjemme.
Aeneusene dine har det glitrende, Odd Espen - en stolt eier har matet dem med røde mygglarver to dager på rad, og de har startet å svømme litt opp og ned glasset. Akvariet jeg kjøpte fra deg, Gry, har vi ryddet plass til og det står der og venter på å fylles med vann. Men jeg er så tiltaksløs i dag...
Anette
Aeneusene dine har det glitrende, Odd Espen - en stolt eier har matet dem med røde mygglarver to dager på rad, og de har startet å svømme litt opp og ned glasset. Akvariet jeg kjøpte fra deg, Gry, har vi ryddet plass til og det står der og venter på å fylles med vann. Men jeg er så tiltaksløs i dag...
Anette
-
Det er bra de endelig har fått en god eier da! Hehe... Et par av de hadde jo det før de kom til meg og(Gry), men det er bare de som visste hvordan det var med stell, ikke de andre, så de har nok fått sjokk nå! Ikke rart om egga spruter snartAnetteM skrev:Aeneusene dine har det glitrende, Odd Espen - en stolt eier har matet dem med røde mygglarver to dager på rad, og de har startet å svømme litt opp og ned glasset.
"Bra" det ikke bare er meg som går glipp av Secret Garden da! Hehe... Vil ikke være heeelt uttafor heller!
Trym er iallefall en meget stolt eier. Han har ryddet plass til akvariet på rommet nesten helt selv, men til det er oppe og går bor de i reolen min. Må få fatt i litt sand til å ha i bunnen og litt røtter og planter.
Anette
Anette
-
Har du forresten sett det ligger ett bilde av aeneusene dine i "galleryet" mitt, Odd Espen?
Anette
Anette
-
Blir ikke secret her heller. Arne holder på med plattingen, han vil gjøre så mye som mulig, slik at den blir ferdig i morgen, for til onsdag reiser vi til dyreparken, og vi må jo ha en dag å sitte på den også
Venter på bilde av plattingen jeg da!
Forresten når jeg snakker om bilder, hvorfor er det ikke noen fuglebilder i galleriet!?
Forresten når jeg snakker om bilder, hvorfor er det ikke noen fuglebilder i galleriet!?
Odd Espen skrev:Ja, men panduroen kikker rart på de!
Hehe - du la merke til det du og ja? Jeg synes og det, og synes det var supervittig, men tenkte det sikkert bare var meg som var sånn rar og la merke til sånne ting og synes de var morsomme - godt vi er flere
Gry: Blir han ferdig med plattingen? Han jobba som en helt da vi var der, så ut til å bli kjempefint! Lurt å legge den der dere har lagt den, så dere blir minst mulig forstyrret av de som går forbi.
Anette
-
Han blir ferdig i morgen. Han har fått feil spiker/skruer, så han får muligens ikke lagt alle bordene i kveld, men i morgen kjøper vi de vi skulle hatt, også kjøper vi ferdige veggelementer, en stråleovn og en parasoll, og vips; vi er ferdige!
Så deilig. Vi ønsker oss en platting på en topp ved huset vårt og, men der er planene litt større, større platting, utekjøkken, tak - så det må vi nok ønske oss en stund før vi realiserer det:). Eller kanskje vi bare skal begynne med å kjøpe en og en plank etterhvert som vi får råd
Gratulere med ny platting!
Anette
Gratulere med ny platting!
Anette
-
Vi ble veldig overrasket over hvor billig det i grunn var med plankene. Alt av plank, søylesko og spiker kom på ca 5.500, det var ikke galt altså.
Synes dere skal kjøpe litt av gangen ja, da er det lettere å få realisert en drøm.
Synes dere skal kjøpe litt av gangen ja, da er det lettere å få realisert en drøm.
Side 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Side 8 av 40