Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 9 av 40
Side 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Håper ikke Arne ble stående ute i det regnet som drøsset ned i dag og lage platting - håper dere fikk det unna før det ble for ille.
Jeg var og sikla på wii fit i dag, frister litt ja. Wii en min funker helt glitrende nå som jeg fikk en scart. Farger og greier!
Anette
Jeg var og sikla på wii fit i dag, frister litt ja. Wii en min funker helt glitrende nå som jeg fikk en scart. Farger og greier!
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
AnetteM skrev:Håper ikke Arne ble stående ute i det regnet som drøsset ned i dag og lage platting - håper dere fikk det unna før det ble for ille.
Anette
Jo han var ute å laget ferdig Plattingen i dag, mangler bare å sage vekk noen ender å sette opp noen levegger men det får jeg ta når været er bedre en i dag.
Flinke Arne. Håper Gry gir deg en belønning:)
Anette
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Hva, belønning? Den fikk han i dag tidlig! Skal han ha to belønninger i døgnet Ok da.
Det er jo ferie!
-
Ja, du har helt rett. Dårlig vær er det ogAnetteM skrev:Det er jo ferie!
Gry skrev:Ja, du har helt rett.
Dette skal jeg skrive ut på plakat og henge på veggen - ett hjemme og ett på kontoret
-
Da må jeg gjøre det enda bedre:
Jøss, Anette Mostad, du har søren meg nesten rett bestandig du! Deg lønner det seg å høre på!
Jøss, Anette Mostad, du har søren meg nesten rett bestandig du! Deg lønner det seg å høre på!
Dere kan pjatte dere
Jeg koser meg nå etter å ha gjort yogaen min. Lurer på om jeg endelig har funnet trim jeg kan drive med uten å bli sur? Jeg blir nemlig fort sur når jeg ikke får til å komme meg igang med "sporten". Har treningsstudio fobi og løpesperre så det holder. Pleide å drive med masse aktiviteter som fotball, ridning, judo og elsket å være i aktivitet. Nå som jeg er kommet såvidt over tenårene blir jeg bare latere og latere.... Men så har jeg nå prøvd yoga i stillhet i mitt eget selskap og liker det. Vel hundene ser meg og jeg er helt sikker på at de ler godt! Er ikke lett å kave seg inn i alle disse merkelige stillingene, men veldig tilfredstillende når man får litt til Lurer på å prøve pilates og men vil ikke legge lista for høyt for da blir yogamatta fort satt inn i skapet sammen med rollerblad'sene. Noen som trenger de? Er størrelse 38 og gule og svarte, meget lite brukt!
Jeg koser meg nå etter å ha gjort yogaen min. Lurer på om jeg endelig har funnet trim jeg kan drive med uten å bli sur? Jeg blir nemlig fort sur når jeg ikke får til å komme meg igang med "sporten". Har treningsstudio fobi og løpesperre så det holder. Pleide å drive med masse aktiviteter som fotball, ridning, judo og elsket å være i aktivitet. Nå som jeg er kommet såvidt over tenårene blir jeg bare latere og latere.... Men så har jeg nå prøvd yoga i stillhet i mitt eget selskap og liker det. Vel hundene ser meg og jeg er helt sikker på at de ler godt! Er ikke lett å kave seg inn i alle disse merkelige stillingene, men veldig tilfredstillende når man får litt til Lurer på å prøve pilates og men vil ikke legge lista for høyt for da blir yogamatta fort satt inn i skapet sammen med rollerblad'sene. Noen som trenger de? Er størrelse 38 og gule og svarte, meget lite brukt!
Så flink du er da Elin!Yoga er ikke noe for meg, jeg liker ikke ting som går sakte, men pilates var faktisk ganske gøy alikevel. Det viktige er å finne noe som passer for seg selv, og drite i hva alle andre gjør. Keep up the good work!
Nå har Åge forlatt oss på jobb..
Vi trodde han skulle være der ut denne uken, men eierene dukket opp i dag.. mannen sleit for å få Åge ut av buret, han ville nemlig ikke ut.. hehe..
Men om jeg kjenner sjefen rett så tipper jeg det blir å komme en type ara i butikken om ikke så lenge.. :p Hun har forelsket seg helt i Åge..
Itillegg er jeg veldig fornøyd med meg selv, har klart å opparbeidet kontakt med en papegøyeleke leverandør, og det ser ut til at vi får noen fine leker i butikken etterhvert.. Venter på at dem skal sende katalog og prisliste.. Så får vi se hva som dukker opp.. Men tror nok vi blir nødt til å utvide fugleavdelingen.. :p
Ellers så har jeg begynt å revurdere mine hobbyer.. Hadde det ikke vært for mine fine scalarer så hadde jeg ant. kvittet meg med storkarret.. Men scalarene er virkelig praktfulle og jeg har ikke lyst å kvitte meg med dem.. Dilemma..
Vi trodde han skulle være der ut denne uken, men eierene dukket opp i dag.. mannen sleit for å få Åge ut av buret, han ville nemlig ikke ut.. hehe..
Men om jeg kjenner sjefen rett så tipper jeg det blir å komme en type ara i butikken om ikke så lenge.. :p Hun har forelsket seg helt i Åge..
Itillegg er jeg veldig fornøyd med meg selv, har klart å opparbeidet kontakt med en papegøyeleke leverandør, og det ser ut til at vi får noen fine leker i butikken etterhvert.. Venter på at dem skal sende katalog og prisliste.. Så får vi se hva som dukker opp.. Men tror nok vi blir nødt til å utvide fugleavdelingen.. :p
Ellers så har jeg begynt å revurdere mine hobbyer.. Hadde det ikke vært for mine fine scalarer så hadde jeg ant. kvittet meg med storkarret.. Men scalarene er virkelig praktfulle og jeg har ikke lyst å kvitte meg med dem.. Dilemma..
Gry skrev:Da må jeg gjøre det enda bedre:
-
Maria - scalarer er flotte - bilder?
Anette
Anette
-
AnetteM skrev:Maria - scalarer er flotte - bilder?
Anette
Ja.. Disse jeg har er F1, og de er utrolig flotte.. Skal se om jeg ikke kan få tatt noen bilder av dem..
På ønske fra Anette så skal jeg spamme litt med scalare bilder, den som har litt bøyd underfinne tok jeg med hjem på mandag. Alle disse 6 kommer fra et og samme kull på 176 unger, tror det var det. Jeg kjøpte 4 stk i mars, og 2 nå forje mandag.. Mine 4 har fått vokst noe voldsomt iforhold til søsknene, men det er normalt da de andre har gått sammen så mange..
Som dere kansje ser så er disse runde i formen, de er trutmunn, laaaange hvite "finner" under, flotte halefilamenter OG et rødskjær i seg.. De er så fine..
Som dere kansje ser så er disse runde i formen, de er trutmunn, laaaange hvite "finner" under, flotte halefilamenter OG et rødskjær i seg.. De er så fine..
Veldig fine! Hvor stort er karet ditt? Du kan vel ikke kvitte deg med noe så flott, vel?
Anette
Anette
-
Karret er 375l.. Står egentlig veldig fint der det står da.. Mest lyst på et som er høyere da.. Er redd dette blir for lavt for dem etterhvert..
Og nei, jeg har overhodet ikke lyst å kvitte meg med dem..
Og nei, jeg har overhodet ikke lyst å kvitte meg med dem..
Nydelige scalarer!
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Kan noen låne meg en hagle ? En av kattene i nabolaget har tatt en koi hos meg.
Oi - hørtes ut som dyyyyyr kattemat
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
De scalarene dine blir penere og penere Maria. Men jeg ser at du trenger mine feite svære SAEr. Hadde fisket dem opp og kommet med engang om det ikke var for kronisk latskap og det faktum at bolivianerene har wigglers i det karet Første gang de har lagt egg og greier. Er jo ikke lenge siden jeg byttet til meg den bolivianske sommerfuglciklide hoa.
Roy Fredrik du kan låne hunden min? Han kan jage katta. Trist med oppspist koi altså.
Roy Fredrik du kan låne hunden min? Han kan jage katta. Trist med oppspist koi altså.
Ja jeg må få skremt den katta så mye at den aldri kommer tilbake. Hvis jeg tar og sprayer den med hårlakk og tenner på, for deretter og hive den i iskaldt vann og la en haug bikkjer jage den av gårde... Litt mye kansje ?
Jeg sprayer alle katter som kommer i nærheten med hageslange, de pleier å holde seg unna en stund da. Men er jo kanskje litt vanskelig for deg å få det til fra plattformen:).
Anette
Anette
-
Jeg får bygge en automatisk vannkanon. Bare litt synd hvis den tar feil av katten og leieboeren...
Side 9 av 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Side 9 av 40