Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 10 av 40
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Elin skrev:De scalarene dine blir penere og penere Maria. Men jeg ser at du trenger mine feite svære SAEr. Hadde fisket dem opp og kommet med engang om det ikke var for kronisk latskap og det faktum at bolivianerene har wigglers i det karet Første gang de har lagt egg og greier. Er jo ikke lenge siden jeg byttet til meg den bolivianske sommerfuglciklide hoa.
Roy Fredrik du kan låne hunden min? Han kan jage katta. Trist med oppspist koi altså.
No shit.. Jeg sa jo at det har grodd litt.. :p Pelsen på røttene ser egentlig litt kult ut da.. Men de legger seg jo på glasset og..
Og ja, scalarene har blitt virkelig flotte.. Angrer ikke på at jeg kjøpte dem for å si det sånn..
Roy Fredrik: Du kan låne bua mi;) det er lydløst så du slipper og tenke på klager
I dag har jeg begyndt på truck lappen, fy faderen å kjedelig det er med teori altså... bah!! glad det bare er to dager igjen ja...
I dag har jeg begyndt på truck lappen, fy faderen å kjedelig det er med teori altså... bah!! glad det bare er to dager igjen ja...
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Nå er plattingen ferdig, dvs, vi har ikke fått opp levegger, for de sier på Monter at de vi har set på har lett for å klappe sammen dersom det blåser kraftig? Problemet er at vi ikke har noen vegg å feste de i, men bare skulle feste dem rett i plattingen. Vi får se hva det blir til.
Roy - leieboeren din synes sikkert bare det er deilig med en liten dusj
Gry - levegger som ikke tåler vind??? Høres kjekt ut. Gratulerer med nesten helt ferdig platting, da:)
Anette
Gry - levegger som ikke tåler vind??? Høres kjekt ut. Gratulerer med nesten helt ferdig platting, da:)
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
hehe, ja, skal si monter selger kvalitet
ser hvertfall veldig bra ut til nå da Gry blir gøy og se den med levegger som tåler vind åsså
ser hvertfall veldig bra ut til nå da Gry blir gøy og se den med levegger som tåler vind åsså
-
Hehe, de leveggene koster i underkant av 400 kr stk, og vi skulle hatt tre stk. Det er klart de heller vil selge oss tre stk à 1700 kr,-
ja det er klart, men da blir det jo en del rimeligere å snekkre opp noen selv ville jeg tro...
-
I dag kunne det virkelig vært bruk for le vegger fra morgenen av. Heldigvis løyet det jo etterhvert.
Noen som har lyst til å kjøre Ole på jobb i fire tiden i natt?
Anette
Noen som har lyst til å kjøre Ole på jobb i fire tiden i natt?
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Johan skrev:Roy Fredrik: Du kan låne bua mi;) det er lydløst så du slipper og tenke på klager
Fristende med den bua.
Må man ha egen truck lapp når man har bil lappen ? Jeg kjører stadig vekk truck her på jobben, men har ikke noe sertifikat på det.
AnetteM skrev:Roy - leieboeren din synes sikkert bare det er deilig med en liten dusj
Anette
Han er jo sjømann og burde tåle litt kaldt vann...
Gry skrev:Hehe, de leveggene koster i underkant av 400 kr stk, og vi skulle hatt tre stk. Det er klart de heller vil selge oss tre stk à 1700 kr,-
Hvor er det dere skal ha de tre leveggene da ? En mot naboen og to mot veien eller ? Kan jo forsterke de med litt to toms fire som man forankrer i 45 graders vinkel ned til bakken. Rett ut fra veggen hvis dere skjønner.
hehe, kjekkt med noe som man tar knekken på "skadedyr" lydløst med..
Ja, man må ha egen truck lapp selv om man har bil lappen ja... teorien vi gikk gjennom i dag var stort sett kun HMS egentlig... tror det er mest om det, og så om forskjellige regler for bruk av truck og slike ting....
Ja, man må ha egen truck lapp selv om man har bil lappen ja... teorien vi gikk gjennom i dag var stort sett kun HMS egentlig... tror det er mest om det, og så om forskjellige regler for bruk av truck og slike ting....
-
Nå skal jeg på jobb folkens! Hehe, jeg skal jobbe litt som ryddehjelp på rema, og lønningen er en wii.
Åååh, håper bare detta været fortsetter til i morra! Tenk å jobbe bort et sånt vær a du!
Åååh, håper bare detta været fortsetter til i morra! Tenk å jobbe bort et sånt vær a du!
hehe, ja du klager for at du må jobbe en dag OE?? hehe:P tenk på oss som skal jobbe hver dag i hele sommer!!
-
Roy Fredrik, nå begynner du å henge etter på det elektroniske! Wii er en Nintendo Wii, den nye spillmaskinen til Nintendo altså Vi har den, Anette har den, Espen får den snart, så da kan vil spille online mot hverandre alle sammen
hehe, har faktisk vurder wii her å... men jeg spiller aldri på det annet enn den første uke... så har funnet ut at dte ikke er noen vits og bruke penger på for min del...
-
OK da skjønner jeg. Men jeg har aldri hatt spille maksiner. Har alltid brukt pc/laptop til og spille med.
Har akkurat klart og komme meg til finalen i dekksgolf ombord. Dekksgolf er som golf, men man bruker en puck i stedenfor en golfball. Det er fem som kommer til finalen av 31 spillere. Så gjorde det bra i dag, etter såvidt klarte og komme meg til semifinalen.
Har akkurat klart og komme meg til finalen i dekksgolf ombord. Dekksgolf er som golf, men man bruker en puck i stedenfor en golfball. Det er fem som kommer til finalen av 31 spillere. Så gjorde det bra i dag, etter såvidt klarte og komme meg til semifinalen.
Både søstra mi og broren min har kjøpt en wii og nå, så nå kan vi låne spill av hverandre.
Jeg kjørte Ole på flyet i natt, og så klarte jeg å sovne på parkeringa til flyplassen. Var ikke helt i form i går, hadde litt feber og sånn, så da jeg måtte opp i firetida for å kjøre han på flypassen, var kroppen litt sliten, tror jeg . Sovna i bilen og sov i ett par timer. Våknet av at det var noe inni hampen varmt i bilen, og at folk slamra med bildører og snakket høyt. Ærlig talt, de må da kunne ta litt mer hensyn på en offentlig parkeringsplass, folk ligger jo og sover . Var ganske forvirret i topplokket en times tid etter den luren der
Anette
Jeg kjørte Ole på flyet i natt, og så klarte jeg å sovne på parkeringa til flyplassen. Var ikke helt i form i går, hadde litt feber og sånn, så da jeg måtte opp i firetida for å kjøre han på flypassen, var kroppen litt sliten, tror jeg . Sovna i bilen og sov i ett par timer. Våknet av at det var noe inni hampen varmt i bilen, og at folk slamra med bildører og snakket høyt. Ærlig talt, de må da kunne ta litt mer hensyn på en offentlig parkeringsplass, folk ligger jo og sover . Var ganske forvirret i topplokket en times tid etter den luren der
Anette
-
Var bare været jeg "kalga" overJohan skrev:hehe, ja du klager for at du må jobbe en dag OE?? hehe:P tenk på oss som skal jobbe hver dag i hele sommer!!
Jeg skal jo jobbe noen ganger til, men jeg bare går og rydder i hyllene og sånn, så det blir fint! Hehe... Også går jeg ikke i Remaklær, siden jeg hater når folk spør meg om ting, og jeg ikke kan svare I dag spurte noen etter salaten, siden jeg stod rett ved frukten og sånn, og jeg sa "eeeh" og kikket rundt, også snudde jeg meg og så at salaten var jo rett bak meg! Litt flaut da, selv om han mannen burde ha sett det sjøl, når det tross alt var jeg som stod med ryggen mot salaten!
Men gleder meg til jeg får meg wii ja! Får den kanskje i morra...
Haha, hvordan klarte du det? Bare satt du deg i bilen og så sovna du i det døra spalt igjen? Eller satt du og venta på noe?AnetteM skrev:Jeg kjørte Ole på flyet i natt, og så klarte jeg å sovne på parkeringa til flyplassen. Var ikke helt i form i går, hadde litt feber og sånn, så da jeg måtte opp i firetida for å kjøre han på flypassen, var kroppen litt sliten, tror jeg . Sovna i bilen og sov i ett par timer. Våknet av at det var noe inni hampen varmt i bilen, og at folk slamra med bildører og snakket høyt. Ærlig talt, de må da kunne ta litt mer hensyn på en offentlig parkeringsplass, folk ligger jo og sover
AnetteM skrev:Både søstra mi og broren min har kjøpt en wii og nå, så nå kan vi låne spill av hverandre.
Anette
Godt du sovnet mens du stod parkert da. Hadde ikke vært noe særlig og sovnet når du kjørte.
Jeg sovnet fordi jeg var så trøtt, og tenkte jeg skulle slappe av i noen minutter og lese avisa før jeg kjørte hjem. Var litt flaut å våkne midt på parkeringsplassen med fullt av folk rundt, jeg var jo aleine da jeg sovnet.
Hadde nok stoppet om jeg hadde vært nære på å sovne når jeg kjørte, det har jeg måttet gjøre før. Måtte stoppe ved sørlandsporten, for da var det ikke forsvarlig å kjøre lenger. Sov der i en halvtime med to små unger i bilen før jeg klarte å kjøre hjem . Men da jeg kom hjem hadde jeg over 39 i feber, så var kanskje ikke så rart jeg var litt trøtt
Hadde nok stoppet om jeg hadde vært nære på å sovne når jeg kjørte, det har jeg måttet gjøre før. Måtte stoppe ved sørlandsporten, for da var det ikke forsvarlig å kjøre lenger. Sov der i en halvtime med to små unger i bilen før jeg klarte å kjøre hjem . Men da jeg kom hjem hadde jeg over 39 i feber, så var kanskje ikke så rart jeg var litt trøtt
-
Sove i bilen er ikke noe godt når man våkner og sola steiker. Sovna engang i en bil med sorte skinseter. Jeg hadde skjorts på meg. Var like før jeg måtte opereres ut av den bilen ja.
I dag håper jeg at jeg får reker. Bestilte blå tiger og blue pearl av Micha for en stund tilbake og han skulle sende denne uka Alt er klart til innrykk.
Noen som vet hvorfor det står at Klokken er: Tor Jul 10, 2008 10:15 am på toppen her? Klokka er jo 12.16 Er det noe jeg kan stille på?
I dag håper jeg at jeg får reker. Bestilte blå tiger og blue pearl av Micha for en stund tilbake og han skulle sende denne uka Alt er klart til innrykk.
Noen som vet hvorfor det står at Klokken er: Tor Jul 10, 2008 10:15 am på toppen her? Klokka er jo 12.16 Er det noe jeg kan stille på?
Side 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Side 10 av 40