Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 25 av 40
Side 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Skal hilse fra Johan som er på sykehuset etter en liten kirurgisk opplevelse. Den kan han fortelle om selv jeg bare hilser
Det der var helt unødvendig!!! Nå får jeg ikke sove fordi jeg er nysgjerrig.
Gry skrev:Det der var helt unødvendig!!! Nå får jeg ikke sove fordi jeg er nysgjerrig.
Fnis!
Velkommen Nina-Kristin!
Phu, i dag var siste dagen min på Rema 1000! Og de kan bare glemme at jeg skal jobbe der igjen Jeg skal hvertfall ikke bli butikk-folk når jeg skal bli noe! Den pantemaskinen der er til å bli gal av, piper og piper og piper! De må jo vaske den nesten hver dag for at den skal funke, og da mener jeg vaske inni og over alt! Og den boks-mose-posen(altså de posene som boksene samles i etter de er most) har jeg skifta 2 ganger i dag, og de er ganske store de posene! Også er det så typisk når man akkurat er ferdig med å tømme alt av flasker der inne, så kommer det en med søppelsekker og skal pante! Nei, huff, jeg skal få meg en jobb uten pantemaskin!
Phu, i dag var siste dagen min på Rema 1000! Og de kan bare glemme at jeg skal jobbe der igjen Jeg skal hvertfall ikke bli butikk-folk når jeg skal bli noe! Den pantemaskinen der er til å bli gal av, piper og piper og piper! De må jo vaske den nesten hver dag for at den skal funke, og da mener jeg vaske inni og over alt! Og den boks-mose-posen(altså de posene som boksene samles i etter de er most) har jeg skifta 2 ganger i dag, og de er ganske store de posene! Også er det så typisk når man akkurat er ferdig med å tømme alt av flasker der inne, så kommer det en med søppelsekker og skal pante! Nei, huff, jeg skal få meg en jobb uten pantemaskin!
Forresten så tenkte jeg plutselig på deg når jeg rydda i kattesanda i dag, Elin!
Odd Espen skrev:Forresten så tenkte jeg plutselig på deg når jeg rydda i kattesanda i dag, Elin!
Det var da hyggelig
Ja, men så kom ordene bæsj og klumper opp, og jeg fikk latterkrampe midt i butikken når jeg så for meg Elin med klumper og babypulverbæsje-lukt
Hei hei folkens! da var jeg tilbake!
skjedd noe spennendes her da?
skjedd noe spennendes her da?
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Nå er det du som skal fortelle hva som har skjedd med deg!
Maria skrev:Vist du mener den nysete atraksjonen dems, så er det en varan..
Nysete? Den nøys ikke en eneste gang da jeg var der
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
hehe, vel, jeg har gått i 14 dagen med en værk i venstre armhule som bare har blitt værre og værre, og det var en byll som ble større og større og til slutt klarte jeg ikke bevege armen noe fordi det gjorde for vondt. så jeg gikk på legevakta etter jobb på mandag, han sendte meg videre til fastlegen, så var jeg på legekontoret der dagen etter, og han dro ut noe guffe og sendte meg opp til poliklinikken på sykehuset, der begyndte de å kutte uten noen bedøvelse eller neonting!! :O det var dritvondt, men de fant da ut at den byllen (tror de kallte det en asbess) satt mye dypere enn de trodde, og at det var best og legge meg inn og ta den med narkose, for det nytter visst ikke og bedøve de med vanlig lokal bedøvelse. Så da var det inn der og få full narkose (noe som var utrolig kult og prøve!) og bli opperert. de fant da ut at den satt 3 cm inn, så jeg hadde til sammen 4 cm innenfra og ut med betennelse, selve byllen var 5-6 cm bred, så der var mye betennelse ja... så nå er det antibiotika på meg... hehe.
-
Au. Det der hørtes vondt ut. Har du fått plantene i kara dine, da?
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Asbess eller abcess kansje..
God bedring Johan Du har min ubegrensede medfølelse..
Jeg har og hatt en sånn abcess, den var stor som en tennisball og ble fjernet med lokalbedøvelse og håndkraft.. snitt, snitt ,klem ut verk, auuuu Skulle egentlig ønske jeg hadde slått til den kirurgen likevel.. Jeg får fortsatt vondt i puppen bare jeg tenker på det.. Betennelse er noe dritt, uansett hvor på kroppen det er.
Jeg har og hatt en sånn abcess, den var stor som en tennisball og ble fjernet med lokalbedøvelse og håndkraft.. snitt, snitt ,klem ut verk, auuuu Skulle egentlig ønske jeg hadde slått til den kirurgen likevel.. Jeg får fortsatt vondt i puppen bare jeg tenker på det.. Betennelse er noe dritt, uansett hvor på kroppen det er.
Nina-Kristin- Nybegynner
-
Antall Innlegg : 29
Jobb/hobbier : Assistent
Humor : Helt syk..
Registration date : 05.08.2008
abcess høres nok mer riktig ut ja:) hehe... Det var vondere før deoppererte enn det det er nå, nå er det bare sårt og ømt, men ikke noe store smerter heldigvis:) men såret er pip åpent da, noe som gjør at jeg må holde meg borte fra jobb sannsynligvis neste uke åsså noe jeg har lite lyst til, men vil ikke risikere noe mer tull med det heller...
Har ikke fått plantene i karet enda Anette, jeg har ikke sjekka postkassa denna uka:S så mulig de ligger på posten og er daue, så jeg må få sjekka i morra... venter på litt andre ting åsså... men nå har jeg jo funnet ut at jeg skal flytte, så får ikke satt opp karet enda, så om de er i live, så regner jeg med de selges igjen, så da er det bare og si ifra om du vil ha dem anette:)
Har foresten yngel på shi shitaene og i samme karet har pokker ta meg de bolivianske ciklidene jeg ikke vet hva heter åsså yngla! så der blir det nok krig:S så der må noe gjøres, men det er noe vanskelig med en arm:P hehe...
Har ikke fått plantene i karet enda Anette, jeg har ikke sjekka postkassa denna uka:S så mulig de ligger på posten og er daue, så jeg må få sjekka i morra... venter på litt andre ting åsså... men nå har jeg jo funnet ut at jeg skal flytte, så får ikke satt opp karet enda, så om de er i live, så regner jeg med de selges igjen, så da er det bare og si ifra om du vil ha dem anette:)
Har foresten yngel på shi shitaene og i samme karet har pokker ta meg de bolivianske ciklidene jeg ikke vet hva heter åsså yngla! så der blir det nok krig:S så der må noe gjøres, men det er noe vanskelig med en arm:P hehe...
-
*griiin!*
Hatt to bekymringsfulle dager..
Onsdag: Fant en klump på Solo, skulle sjekke om det var flått, plutselig kom det gugge ut.. Jeg vasket gugge til krampa tok meg.. I går skulle jeg skjekke dette, og det som ant. var en betemt byll av noe slag, hadde tømt seg, og etterlatt et HULL i pusen min!! Hullet er stort.. til å være på halsen til pusen min..
Igår fant jeg også første flåtten på Chira, ever, hun er 3.5år gammel og ALDRI hatt flått.. Hva med å fjerne den tenker dere isteden for å syte over den?! Nemlig.. DEN SITTER PÅ ØYELOKKET!! Chira ble helt mongo da jeg prøvde, bet etter flåttpennen og meg..
*sukk*
Hatt to bekymringsfulle dager..
Onsdag: Fant en klump på Solo, skulle sjekke om det var flått, plutselig kom det gugge ut.. Jeg vasket gugge til krampa tok meg.. I går skulle jeg skjekke dette, og det som ant. var en betemt byll av noe slag, hadde tømt seg, og etterlatt et HULL i pusen min!! Hullet er stort.. til å være på halsen til pusen min..
Igår fant jeg også første flåtten på Chira, ever, hun er 3.5år gammel og ALDRI hatt flått.. Hva med å fjerne den tenker dere isteden for å syte over den?! Nemlig.. DEN SITTER PÅ ØYELOKKET!! Chira ble helt mongo da jeg prøvde, bet etter flåttpennen og meg..
*sukk*
Off da Maria det der høres ikke morro ut i det hele tatt. Når det gjelder katten har jeg hørt at de kan få slikt om de har blitt bitt av en annen katt pga. at katter har en del gørr i munnen, men det hjelper kanskje ikke så mye å vite. Skulle ønske jeg kunne hjulpet deg istedet for å bare pjatte altså!
Si meg en ting dere som kjenner meg pleier jeg å henge meg opp i bagateller?
Si meg en ting dere som kjenner meg pleier jeg å henge meg opp i bagateller?
Ser fint ut det hullet til solo nå som det er tømt da.. Nå må jeg bare vaske det hver dag..
Skal til vetrinær med chira i ettermidag.. Må jo selvsagt helt til Grimstad, siden min vet. her i byen har ferie..
Ang. deg og bagateller, så nei tror ikke det?
Skal til vetrinær med chira i ettermidag.. Må jo selvsagt helt til Grimstad, siden min vet. her i byen har ferie..
Ang. deg og bagateller, så nei tror ikke det?
Dyrlegen på Bergmoen er jo flinke
Jeg bare spurte om dette med bagateller fordi jeg fikk høre at jeg gjorde det. Har jo ikke lyst til å være den trangsynte, pirkete kjærringa med 100 katter. Enda
Jeg bare spurte om dette med bagateller fordi jeg fikk høre at jeg gjorde det. Har jo ikke lyst til å være den trangsynte, pirkete kjærringa med 100 katter. Enda
Elin skrev:Dyrlegen på Bergmoen er jo flinke
På bergmoen jobber det en viss vet. jeg ikke liker.. Men skal til han på bie.. Pleier å være greit der og..
Hvordan gikk det med NAV Maria, har de klart å utbetale enda?
Ja, endelig.. De kom nå i dag..
stod på hue å vaska bjørkepinner til buret til Alex i badekarret nå.. I varmt vann selvsagt.. plutselig går brannalarmen!
Jeg blir litt satt ut av slike høye teite lyder så jeg fikk panikk, løp for å finne boksen som peip, fant den, ble stående et minutt, litt sånn paralysert.. Og tenkte hva søren gjør jeg nå? løp å fant et kosteskaft, siden jeg er født med kronisk korte bein, delja denne teite alarmen i gulvet og røska ut batteriet.. tar meg et par minutter før jeg kommer til meg selv..
Gikk tilbake til vaskinen og par minutter etter på går det tomt for varmt vann..
Jeg har på følelsen at det ikke helt er min dag i dag..
stod på hue å vaska bjørkepinner til buret til Alex i badekarret nå.. I varmt vann selvsagt.. plutselig går brannalarmen!
Jeg blir litt satt ut av slike høye teite lyder så jeg fikk panikk, løp for å finne boksen som peip, fant den, ble stående et minutt, litt sånn paralysert.. Og tenkte hva søren gjør jeg nå? løp å fant et kosteskaft, siden jeg er født med kronisk korte bein, delja denne teite alarmen i gulvet og røska ut batteriet.. tar meg et par minutter før jeg kommer til meg selv..
Gikk tilbake til vaskinen og par minutter etter på går det tomt for varmt vann..
Jeg har på følelsen at det ikke helt er min dag i dag..
Høhø.. skjekk statusen min nå da!
Jeg har ærlig fortjent V.I.P status!
Jeg har ærlig fortjent V.I.P status!
1001 innlegg Maria! Stå på hehe gratulerer med statusen
Sitter her og sikler på dette http://www.zoorud.no/tl-450.html
Er det det Gry har tro?
Sitter her og sikler på dette http://www.zoorud.no/tl-450.html
Er det det Gry har tro?
Side 25 av 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Side 25 av 40