Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 26 av 40
Side 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Grattis Maria! Bare fortsett, når du når 2000 innlegg skal du få U.I.P.(unbelievable important person) status! Hehe
Det er vel ikke noen som har en liten flatskjerm de vil kvitte seg med før tirsdag? Jeg har 100kr jeg kan gi for den! Fikk akkurat vite at det ikke er Tv på rommet der nede! Hva skal jeg gjøre med Wii'en da!?
Elin skrev:1001 innlegg Maria! Stå på hehe gratulerer med statusen
Sitter her og sikler på dette http://www.zoorud.no/tl-450.html
Er det det Gry har tro?
Ja, tror det er det Gry har..
[quote="Maria"]*griiin!*
Onsdag: Fant en klump på Solo, skulle sjekke om det var flått, plutselig kom det gugge ut.. Jeg vasket gugge til krampa tok meg.. I går skulle jeg skjekke dette, og det som ant. var en betemt byll av noe slag, hadde tømt seg, og etterlatt et HULL i pusen min!! Hullet er stort.. til å være på halsen til pusen min..
quote]
Det er sikkert Johan som har bitt katta...
Onsdag: Fant en klump på Solo, skulle sjekke om det var flått, plutselig kom det gugge ut.. Jeg vasket gugge til krampa tok meg.. I går skulle jeg skjekke dette, og det som ant. var en betemt byll av noe slag, hadde tømt seg, og etterlatt et HULL i pusen min!! Hullet er stort.. til å være på halsen til pusen min..
quote]
Det er sikkert Johan som har bitt katta...
hehe..
Skulle kunne tro det.. :p
Vet hun har vært å lekt med huggorm da.. Og hun er veldig tøff, så andre katter får litt bank, kan se ut som hun har fått igjen og.. Men uansett, så ser hullet fint ut, vel, så fint som det kan se ut.. Nå må jeg bare få lurt henne til å få lov å klippe pelsen rundt såret.. :p Det kan jo bli.. utfordrende..
Skulle kunne tro det.. :p
Vet hun har vært å lekt med huggorm da.. Og hun er veldig tøff, så andre katter får litt bank, kan se ut som hun har fått igjen og.. Men uansett, så ser hullet fint ut, vel, så fint som det kan se ut.. Nå må jeg bare få lurt henne til å få lov å klippe pelsen rundt såret.. :p Det kan jo bli.. utfordrende..
Maria: det høres ikke helt ut om du har din beste dag nei..... Du har i alle fall min fulle sympati - og vit at du ikke er aleine!
Så langt i dag har jeg vasket en vaskemaskin og latt vaskepulveret stå igjen på hylla utenfor maskina...
....og glemt at jeg holdt på med påfylling av 480-literen..... Takk og lov at karet står bittelitt skjevt, for da var det bare halve stua som drukna - (og lysarmaturet i karet, da...)
Tør ikke begynne med noe viktig i dag, nei!
Så langt i dag har jeg vasket en vaskemaskin og latt vaskepulveret stå igjen på hylla utenfor maskina...
....og glemt at jeg holdt på med påfylling av 480-literen..... Takk og lov at karet står bittelitt skjevt, for da var det bare halve stua som drukna - (og lysarmaturet i karet, da...)
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Hirr, hirrRoy Fredrik skrev:Det er sikkert Johan som har bitt katta...
Johan - kan du sende meg en pm om hva slags planter det er?
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Mitt er likt, men har ikke de grusomme røde knappene Mitt er mest sannsynlig til salgs nå. Komplett med levendesten, to sexy-shrimp, grus, en pistolreke, sjøstjerner, turbosnegler, diverse anemoner og en sjøplante. Karet inneholder uv-filter, sirkulasjonspumper, biologisk-filter, moonlight, proteinskummer, kolbe og T5 lys . En fisk eller to kan sikkert skaffes også. Har tenkt med rundt 3 500 for det.
Det var ett innholdsrikt kar, ja:) - skal du selge det og altså? Vet du hva du skal stu inn i stua istedenfor nå da?
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Karet står på badet, så det blir ikke bedre plass i stua av den grunn, men nå som fuglene er i samme bur, så kan vi selge det første vi kjøpte, så da blir det plass til et kar oppe også Vi har ikke helt bestemt oss for hvor stort det skal være enda.
Hjelper dere til med frakt og å sette det opp og Gry? Da vil jeg gjerne ha det, så får du adressen og romnr til internatet når jeg finner ut hvor jeg skal bo!
Har du(RAK-adressen) fått mailen jeg sendte tidligere i dag, Gry?
Har du(RAK-adressen) fått mailen jeg sendte tidligere i dag, Gry?
Du er vittig du, Espen.
Jeg har fått mailen, tusen takk for at du svarte. Jeg begynte å lure på om ikke mailen fungerte jeg.
Jeg har fått mailen, tusen takk for at du svarte. Jeg begynte å lure på om ikke mailen fungerte jeg.
Ja, det var derfor jeg måtte spør om du fikk den og, for den er visst ikke helt til å stole på den mailen
Nei du, vi kan ikke legge ut alt det jeg skreiv om deg sånn ut på åpent nett!
Var bare en mail til styret, så du har ikke gått glipp av noe spennende, Elin.
Godt for jeg hater å gå glipp av det som er spennende hehe
Liz H skrev:
Ja kjenner igjen den der. Det tar tid og fylle opp store kar. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fyllt over på 2700 literen, men det er ikke få. Jeg finner som regel ut av det nå strømmen går. Vannet renner over og ned på en av skøyteledningene, og dermed tar jordfeilbryteren og slår av strømmen.
Auda, Roy! Den der var atskillig drøyere enn den lille 480-literen vår, sånn i sammenligning altså
Ta ett par mopper på beina, så får du vasket gulvet i samme slengen:).
Vi var på nytelsesfestivalen i dag - masse deilig mat!!! Jeg spiste bl.a. sushi og franske pannekaker med ferske bringebær. Jummy! Det blåste en del, og tallerkener fløy overalt. Det endte med at eggeglasset med soyasaus blåste overende i fanget mitt, og over minstemann. Skjønner ikke at ett lite glass kan spre seg så mye - silkekjole, linbluse, alt var fullt! Og hele meg. Måtte få lagt klærne i bløtt og kjøpt oss nye så flekkene ikke skulle være umulig å fjerne - fikk shorts til Trygg til 30kr, og kjole til meg for 99kr, var jo en grei måte å få nytt tøy på. Hadde rogn over hele meg og . Gjennom kjolen var jeg brunspettet - soyasaus er jammen drøye greier. Fikk jo ikke tatt en dusj akkurat, så gikk rundt og stinka som en bit sushi resten av Grimstad dagen.
Vi så ikke noe av det andre på nytelsesfestivalen, men maten var konge! Mye forskjellig, og mye spennende. Vi tar turen neste år og - hvem skal være med?
Vi var på nytelsesfestivalen i dag - masse deilig mat!!! Jeg spiste bl.a. sushi og franske pannekaker med ferske bringebær. Jummy! Det blåste en del, og tallerkener fløy overalt. Det endte med at eggeglasset med soyasaus blåste overende i fanget mitt, og over minstemann. Skjønner ikke at ett lite glass kan spre seg så mye - silkekjole, linbluse, alt var fullt! Og hele meg. Måtte få lagt klærne i bløtt og kjøpt oss nye så flekkene ikke skulle være umulig å fjerne - fikk shorts til Trygg til 30kr, og kjole til meg for 99kr, var jo en grei måte å få nytt tøy på. Hadde rogn over hele meg og . Gjennom kjolen var jeg brunspettet - soyasaus er jammen drøye greier. Fikk jo ikke tatt en dusj akkurat, så gikk rundt og stinka som en bit sushi resten av Grimstad dagen.
Vi så ikke noe av det andre på nytelsesfestivalen, men maten var konge! Mye forskjellig, og mye spennende. Vi tar turen neste år og - hvem skal være med?
-
Bortsett fra den bioten med "soyasaus som spruta overalt" så hørtes festivalen midt i blinken ut. Blir med om jeg er på de trakter, jeg
Dæsken, dyrt å handle gøyeleker.. Også så raske alle sammen er å trekker penger fra konton!
På tida du skrev det innlegget Odd Espen, satt jeg sikkert og så på stargate...
Fikk du sove til slutt da?
Fikk du sove til slutt da?
Ja, sovna etterhvert
Nå prøver jeg å få med meg alt jeg har igjen som skal ned i kofferten. Håper virkelig at jeg ikke glemmer noe!
Nå prøver jeg å få med meg alt jeg har igjen som skal ned i kofferten. Håper virkelig at jeg ikke glemmer noe!
Side 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Side 26 av 40