Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 14 av 40
Side 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Bare innom og sier hei Vært vekk lenge nå
Birger- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 170
Jobb/hobbier : Akvarier ,biler og kvinnfolk :-)
Humor : Eier ikke humor.
Registration date : 03.02.2008
hei hei Birger
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Jo du, det har vi merket! Hyggelig at du svipper innom igjen
Til Elin, som har startet mytteritråd Jeg har nå som du ser forandret på bredden på forumet, og fått tilbake "portalen" Linken til Portalen ligger på menylinjen helt øverst på sidene her. På portalen finner dere rullemenyen med de ti siste innleggene, og bildene kommer nå i stor størrelse igjen. Fornøyd nå?
Til Elin, som har startet mytteritråd Jeg har nå som du ser forandret på bredden på forumet, og fått tilbake "portalen" Linken til Portalen ligger på menylinjen helt øverst på sidene her. På portalen finner dere rullemenyen med de ti siste innleggene, og bildene kommer nå i stor størrelse igjen. Fornøyd nå?
Elin blir skjeldent fornøyd Gry
hehehe:P bare tulla Elin...
hehehe:P bare tulla Elin...
-
Nå har jeg innstallert meg i sengen med datan. Må jo legge meg sammen med gubben (må er vel ikke helt rett, vil blir riktigere), og så lenge jeg fremdeles har fri, så har jeg anledning til å kunne være våken litt lenger enn han. Skal inn på en av mine favorit-sider; parrot24.com å kikke litt
Jeg må nok inn på goc og kikke litt tenker jeg... så om det er noe L260 og oppdrive som er litt str på... har ikke råd til og handle akk nå men... det er gratis og drømme hvertfall!
-
Hadde blitt sur hvis du hadde valgt dataen fremor meg Men sier ifra, har noe fugl på gang Psittacidae
-
Så du satser stort Birger? Hehe. Ja, det er nydelige fugler, men de må jo søren sprette ha skuddsikre bur for ikke å gnage seg ut
Litt over ett døgn til oppskytning av raketten. Den blir sendt opp 0721 onsdags morran norsk tid.
Hilsen Rocket Roy
Hilsen Rocket Roy
En god grunn til å stå opp tidlig i morgen:)
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg er egentlig ganske så fornøyd jeg Liker bare at andre jobber for at jeg skal bli enda mer fornøyd. Og de som kjenner meg skjønner at det var en spøk! Eller kanskje jeg skal bli slik primadonna? Hmm dette må tenkes på!
Godt at du er tilbake igjen Birger og jeg lover jeg skal ikke syte masse. Bare litt over at jeg satt inn en ørepluss istad for å øve meg til helga. Båtrace rett nedfor hagen min. Det BRÅKER, men i år sendte de ørepropper i posten til oss som bor så nærme hehe. Jeg klarte å kjyle den så langt inn at det var såvidt jeg ikke måtte belage meg på at den bodde der resten av livet! Gul svær dings i øret er ikke lekkert!
Forresten flott jobba Gry!
Godt at du er tilbake igjen Birger og jeg lover jeg skal ikke syte masse. Bare litt over at jeg satt inn en ørepluss istad for å øve meg til helga. Båtrace rett nedfor hagen min. Det BRÅKER, men i år sendte de ørepropper i posten til oss som bor så nærme hehe. Jeg klarte å kjyle den så langt inn at det var såvidt jeg ikke måtte belage meg på at den bodde der resten av livet! Gul svær dings i øret er ikke lekkert!
Forresten flott jobba Gry!
Gul dings permanent i øret.. Du kunne jo bare ha fortalt alle at du var ille plaget med ørevoks? Da hadde det vel vært greit?
Anette
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Jeg for min del synes det er en selvfølge at vi andre jobber for at du skal være fornøyd, Elin. Det var derfor jeg styre i gang med re-organisering av sidene med en gang du løftet på lillefingeren
Ser dere at alle tre fuglene nå er på plass i banneren min, og legg merke til at nå er den full
Ser dere at alle tre fuglene nå er på plass i banneren min, og legg merke til at nå er den full
full? det er bare å forminske den i midten (sorry, glemte å se etter hvem det var, tror det var max, hukommelse altså)...så er det plass til minst en til...
må innrømme at "småmisunnelses-følelsen" blir større og større..."alle" får seg jo plutselig flere jacoer...
må innrømme at "småmisunnelses-følelsen" blir større og større..."alle" får seg jo plutselig flere jacoer...
Hehe, ja her gikk det fort fra en til tre, men håper og tror at jeg vet hva jeg gjør (har gjort). Det florerer med Jacoer på nett nå, så det skal ikke være vanskelig å få prutet en fugl veldig godt ned i pris dersom du bestemmer deg for å skaffe deg en til, eller så er det jo også mulig å vente og håpe på at det klaffer med fruen og herren i huset her, og at det dukker opp små, grå nøster. Hun la fire egg til påske, og de synes de merker på henne at det er egg på vei igjen nå, men skal vi forsøke på oppdrett, ja da blir det ikke den første måneden for å si det sånn. De må jo få tid til å bli kjent James og Jacob, før det kan bli babyer av det
ja jeg har god tid... er jo i tenkeboksen hver dag enda.. så nettopp en på finn.no nå "papegøyer selges billig - fra 2000-6000"...
finn.no er en farlig side, hehe:P jeg ringte akuratt på en tempo corvette som stod i avisa i dag... sjesker felt her hjemme nå... hehe... det værste er at jeg nesten kan ta meg råd til åsså kjøpe den å... men jeg får prøve og styre meg...... hehe...
-
Birger skrev:Hadde blitt sur hvis du hadde valgt dataen fremor meg Men sier ifra, har noe fugl på gang Psittacidae
Er nok barer en drøm det desverre
-
Ja, ara får forbli en drøm her og. De krever stor plass, og gnager masse, og det blir nok gnaging som det er her nå tenker jeg.
Jeg skal ha en blågul ara når jeg får mitt stort ønsket småbruk.. Garantert..
Men foreløpig storkoser jeg meg med mine to grå..
Men foreløpig storkoser jeg meg med mine to grå..
Oppskytningen av raketten gikk perfekt !
Nå sitter jeg her og er litt små surrete av lite søvn og champagne. Champagne er tradisjon og drikke etter en vellykket oppskytning her ombord. Eneste plassen jeg har jobbet der jeg har fått ordre om og drikke hehe.
Ellers kommer jeg sannsyneligvis ikke hjem til Norge før i oktober. Kan få to uker ferie, men tror jeg velger og bli ombord. Hvis jeg reiser hjem treffer jeg ikke Trudy, men blir jeg her, treffer jeg ho ihvertfall to tre ganger før ho reiser hjem. Min bror gifter seg 30 august, men skyta skal seile ut igjen 25 august. Så det bryllupet for jeg ikke med meg. Det synes jeg er veldig kjipt, men det er en dal av livet til en sjømann. Så det blir en lang økt på meg denne gangen. Men nå er det en to ukers seilas uten stress, før vi er tilbake i Los Angeles.
Hilsen Rocket Roy
Nå sitter jeg her og er litt små surrete av lite søvn og champagne. Champagne er tradisjon og drikke etter en vellykket oppskytning her ombord. Eneste plassen jeg har jobbet der jeg har fått ordre om og drikke hehe.
Ellers kommer jeg sannsyneligvis ikke hjem til Norge før i oktober. Kan få to uker ferie, men tror jeg velger og bli ombord. Hvis jeg reiser hjem treffer jeg ikke Trudy, men blir jeg her, treffer jeg ho ihvertfall to tre ganger før ho reiser hjem. Min bror gifter seg 30 august, men skyta skal seile ut igjen 25 august. Så det bryllupet for jeg ikke med meg. Det synes jeg er veldig kjipt, men det er en dal av livet til en sjømann. Så det blir en lang økt på meg denne gangen. Men nå er det en to ukers seilas uten stress, før vi er tilbake i Los Angeles.
Hilsen Rocket Roy
Oj, det var i dag det ja.... huff. det hadde jeg helt fulstendig glemt. Godt det gikk bra i alle fall
Det var synde med bryllupet, men som du sier, slik er det å jobbe på sjøen. Ikke bare, bare å bytte en vakt der.
Forstår godt at du prioriterer Trydy fremfor å reise hjem ja. Det er et valg det ikke bør være vanskelig å ta. Vel, sees i oktober da
Det var synde med bryllupet, men som du sier, slik er det å jobbe på sjøen. Ikke bare, bare å bytte en vakt der.
Forstår godt at du prioriterer Trydy fremfor å reise hjem ja. Det er et valg det ikke bør være vanskelig å ta. Vel, sees i oktober da
Den rocket launch'en glemte jeg å... sov veldig godt under den tror jeg... hehe...
Så var det å sitte her og vente på å reise på jobb da... merker at jeg gjærne kunne hatt fri i dag åsså, i går kveld fikk jeg satt i gang en 110 liter og en 60 liter uti gangen:P så kunne godt ha pussla med de i dag, hehe... tenkte på å ha prinsesser i 110 literen, men har ikke helt fått bestemt meg enda:)
Så var det å sitte her og vente på å reise på jobb da... merker at jeg gjærne kunne hatt fri i dag åsså, i går kveld fikk jeg satt i gang en 110 liter og en 60 liter uti gangen:P så kunne godt ha pussla med de i dag, hehe... tenkte på å ha prinsesser i 110 literen, men har ikke helt fått bestemt meg enda:)
-
Mummimamma høres veldig kjent ut.. Fra gøye forumet? Velkommen!
Side 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Side 14 av 40