Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 13 av 40
Side 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Hvor skal spabadet ligge? Er ikke det greit å ha nærmest akvarierommet? Sluk i gulvet
Har du sett wii-fitt bloggen min, Anette? Du bare må få deg det spillet. Det er genialt!
Helsikkes, spaen har jeg helt glemt. Da er det avgjort, naboen må ut.Elin skrev:Hvor skal spabadet ligge? Er ikke det greit å ha nærmest akvarierommet? Sluk i gulvet
Har ikke sett den, Gry. Jeg må få meg det, ja. Må bare få meg litt mer penger på konto først, det koster å ha ferie, og å innrede nytt akvarie til sønnen med PYNT i (sorry for store bokstaver, men det er så vidt jeg klarer å si det, så må liksom spytte det ut:)).
Om du kaster naboen ut, samt bygger på, så kanskje du får plass. Om ikke får du kjøpe huset over gata og bruke det som spa og velvære avdeling
Anette
Om du kaster naboen ut, samt bygger på, så kanskje du får plass. Om ikke får du kjøpe huset over gata og bruke det som spa og velvære avdeling
Anette
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Dere må være flinke til å følge med på menyen som ruller på siden her. Der er alltid de 10 siste innleggene (temaene) listet. De ruller og ruller og vil bare at noen skal trykke på seg
Ja slik akvariePYNT er virkelig noe for seg altså....
Husker karene til jentene, de ville ha turkis og rosa grus i bunnen, og slik ble det. Vakkert var det ikke, og særlig ikke etter tre uker når grusen var dekket av fin, mørkegrønt algebelegg
Ja slik akvariePYNT er virkelig noe for seg altså....
Husker karene til jentene, de ville ha turkis og rosa grus i bunnen, og slik ble det. Vakkert var det ikke, og særlig ikke etter tre uker når grusen var dekket av fin, mørkegrønt algebelegg
Anette røtter ? Lange tynne røde ? Hmm jeg ser for meg Anette, lang, tynn og lettere solbrent....
Ja, ho er kjempe lang! Tynn ja, solbrent tja, lang nei
Det er ikke alltid lengden det kommer ann på har jeg hørt....
Og så må jeg ha sånn knekk i ryggen og i hoftene som noen av de faste beboerne på Karl Johan har - det har nemlig disse røttene.
Da blir jeg peeen.
Anette
Da blir jeg peeen.
Anette
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Får vaaaakre bilder i hodet mitt her
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Ingen dum ide og kjøpe ut nabon Gry, mine foreldre gjorde det, tror jeg var en 3-4 år gammel da, men husker pappa kom med motorsaga i stua og sa "her skal vi ha dør!" å begyndte å kutte hull i veggen, hehe:P huset ble en del større da ja...
Nå sitter jeg og venter på å gå på jobb, jobb fra 14-22 i dag, så har jeg friskift i morra:D d skal bli digg:D
Nå sitter jeg og venter på å gå på jobb, jobb fra 14-22 i dag, så har jeg friskift i morra:D d skal bli digg:D
Johan- Viderekommen pjatter
-
Antall Innlegg : 296
Registration date : 03.02.2008
Jaja, nå sitter jeg på jobb og har egentlig ikke mye mer fornufftig og gjøre, men må jo være her til klokka 22 uansett... tenkte og finne meg en truck snart og råne litt rundt på verket her, kanskje kjøre en tur bort til morell trærne og se om det er noe spiselig der...
-
Hehe, synes jeg ser deg på trucken, nesten i toppen av et tre. Går det ann å miste truck-lappen
Nei, truck lappen kan man ikke misste, men man kan få kjørenekt av arbeidsgiver, eller av politi hvis man misster bil lappen for f.eks råkjøring eller fyllekjøring...
-
Også mister du automatisk vanlig bil-sertifikatet dersom du fyllekjører med truck vet jeg. Hehe, det hadde vært en god historie å fortelle barnebarna.
Hehe:P ja man gjør det, hehe... men nå pleier jeg stort sett holde meg edru på jobb heldigvis:P hehe... Men morellene var gode i dag å hehe... snadder med slike goder på jobb
Nå er det bare 3,5 time igjen så er det hjem:) men nå får jeg ta turen inn i pusterommet og ta en kopp kaffe tenker jeg
Nå er det bare 3,5 time igjen så er det hjem:) men nå får jeg ta turen inn i pusterommet og ta en kopp kaffe tenker jeg
-
Nå har jeg netopp lest litt aviser på nett og fått med meg at Henki Kolstad er død... R.I.P vår alles kjære skomaker...
-
Ja, lagde en liten tråd om det på "nyhets tråden" her inne. Kjempe trist, selv om han var en gammel mann.
Ja, men det er sannelig ikke mange som blir 93, så det er ikke værst bare det...
Nå er jeg ferdig på jobb og kan nyte det at jeg har fri i morgen:) det skal igrunn bli veldig godt
Nå er jeg ferdig på jobb og kan nyte det at jeg har fri i morgen:) det skal igrunn bli veldig godt
-
Moreller er så utrolig godt!
Jeg kjøpte meg wii i dag, Gry. Men har fått et lite kink i nakken, så tør ikke å utfolde meg for mye. Det kinket har kommet og gått i en måned nå, tror jeg skal en tur til legen og få en henvisning nå, så jeg kan starte og wiie:)
Anette
Jeg kjøpte meg wii i dag, Gry. Men har fått et lite kink i nakken, så tør ikke å utfolde meg for mye. Det kinket har kommet og gått i en måned nå, tror jeg skal en tur til legen og få en henvisning nå, så jeg kan starte og wiie:)
Anette
-
Du mere en "Fit" hehe, wii er konsollen. Måtte bare rette på deg slik at alle ser hvor inne jeg er i dette
Få deg en henvisning. Du kan ikke ha on and off kink altså.
Få deg en henvisning. Du kan ikke ha on and off kink altså.
Det datt visst ut et "fit" det ja:)
Anette
Anette
-
Enda en wii anette? jkøpte ikke du netopp en?
Jeg satt og lette litt rundt etter en plass med norske sanger med grep til gitar på nett, og fant en genial side:) den er virkelig og anbefale til alle som spiller gitar! www.nortabs.net den er helt genial:) Om noen foresten skulle ha en gitar forsterker så er det bare og si ifra:) I need one;)
Over til litt akvarie snakk, jeg fant ut noe kjempe morro i stad, i ett kar som har stått på kjøkkengulvet med sand oppi har selvfølgelig en av kattene drete å pissa i i dag, fyttikatta å d stinka...! fikk skyldt karet og har fyllt det opp med vann og en halv liter klor for dessinfisering, hehe...
Jeg satt og lette litt rundt etter en plass med norske sanger med grep til gitar på nett, og fant en genial side:) den er virkelig og anbefale til alle som spiller gitar! www.nortabs.net den er helt genial:) Om noen foresten skulle ha en gitar forsterker så er det bare og si ifra:) I need one;)
Over til litt akvarie snakk, jeg fant ut noe kjempe morro i stad, i ett kar som har stått på kjøkkengulvet med sand oppi har selvfølgelig en av kattene drete å pissa i i dag, fyttikatta å d stinka...! fikk skyldt karet og har fyllt det opp med vann og en halv liter klor for dessinfisering, hehe...
-
Å fyttigrisen, det tenker jeg luktet ja. Men så greit at den brukte det som do i grunn, for da fikk du jo vasket karet Akkurat slik er det når jeg vet jeg får folk, da får jeg ryddet huset
hehe, så sant så sant Gry:) åsså hvertfall bedre oppi der enn på gulvet syns nå jeg da...
-
Side 13 av 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Side 13 av 40