Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
+13
Selveste Preben
KP
Robbies
Birger
Roy Fredrik
Arne
Maria
Johan
Elin
AnetteM
Gry
Liz H
Odd Espen
17 posters
Side 33 av 40
Side 33 av 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Her er stedet å diskutere alt og ingenting.
Oj, Men i alle dager da Odd Espen, du var jo en skikkelig kjekkas på det nye avatar-bildet ditt! Du som liksom "bare" ser veldig søt og sjenert ut til vanlig
Du vokste liksom 10 år med de solbrillene og ny (?) sveis
Speedoene kan godt kuttes ut for min del også, jah :p
I dag har jeg "innedag"... dvs vaskin av et lass med tøy....igjen! Kan ikke skjønne hvor alt sammen kommer fra! Mot kvelden blir det helt sikkert mer båtpuss.... vi har nemlig den store båtrehabiliteringen i år, så da er det bare å stå på!
Sommerbildene herfra får komme når vi en vakker dag får båten på sjøen...
I dag har jeg "innedag"... dvs vaskin av et lass med tøy....igjen! Kan ikke skjønne hvor alt sammen kommer fra! Mot kvelden blir det helt sikkert mer båtpuss.... vi har nemlig den store båtrehabiliteringen i år, så da er det bare å stå på!
Sommerbildene herfra får komme når vi en vakker dag får båten på sjøen...
Liz H- Viderekommen pjatter
- Antall Innlegg : 268
Registration date : 03.03.2008
Hehe, takk! Klippa meg i går ja... Hos en spanjol, skikkelig skummelt! Det var ikke helt det samme som i Norge nei, kosta litt under 100kr!Gry skrev:Oj, Men i alle dager da Odd Espen, du var jo en skikkelig kjekkas på det nye avatar-bildet ditt! Du som liksom "bare" ser veldig søt og sjenert ut til vanlig
Under hundre kroner for hårklipp? Det var billig. Fin ble du hvertfall
Mine første cory egg - rabauti:). De går alene i en 180 liter - ta ut egga eller la dem være?
AnetteM- Steingal pjattoman.
-
Antall Innlegg : 617
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Humor : Ja
Registration date : 16.03.2008
Kult, Anette!
Tja.... føler du for egg-jakt og har klekketanken klar, tar du dem ut. Hvis ikke satser du på yngelsikring ac filteret der rabautiene er og håper på at foreldregruppen ikke liker å spise ferske egg
Tja.... føler du for egg-jakt og har klekketanken klar, tar du dem ut. Hvis ikke satser du på yngelsikring ac filteret der rabautiene er og håper på at foreldregruppen ikke liker å spise ferske egg
Ikke noen av alternativene er noe problem - har innkjørt 25 liter stående, men kan og sikre innsugene på pumpene i hovedkaret med noe blåsvamp. Vet det er litt forskjellig om coryene spiser egg/yngel eller ikke, men vet ikke hvordan det er med disse?
-
Jobb/hobbier : Eier/daglig leder i barnehage. Spiller innebandy. Sitter på hest en sjelden gang.
Vet ikke om disse spiser eggene sine eller ikke.
Gratulerer med egg. Har ikke hatt egg på rabauti så jeg vet rett og slett ikke om de eter jeg. Jeg pleier være litt slapp ved første egglegging på nye arter, og lar eggene være nettopp for å se om de blir spist eller er. Dersom du helst vil ha eggene bør du nok ta dem over i et klekke-kar, for de fleste arter er jo glad i egg.
Jeg har tatt ut noen og latt noen være igjen, så får vi se.
Elin så ut som sånn pen dame med perlekjede:)
Elin så ut som sånn pen dame med perlekjede:)
-
o kunne gått rett inn i en slik 60-talls tv-serie. Fin
Nå skal jeg ned å drikke et glass cola på kinaresturanten! Jeg skal bli med resten av folka ned når de skal spise, men jeg spiste for ikke så alt for lenge siden, så jeg tar meg bare et glass cola og sitter sammen med de!
I dag har jeg kjøpt Johan`s 128 liter Akvastabil, så nå må jeg til å bygge møbel igjen.
Bjørn skrev:I dag har jeg kjøpt Johan`s 128 liter Akvastabil, så nå må jeg til å bygge møbel igjen.
Flott kar. Håper du fikk med den fiiine hjemmelagede bakgrunnen. Laget av meg hi hi.
Jepp, bakgrunnen var med, men jeg har tatt den ut.... skulle jeg ikke ha gjort det?
Det lå vann i filteret også og det luktet noe helt jæ.... forferdelig.
Men rent ble det tilslutt.
Bjørn skrev:Jepp, bakgrunnen var med, men jeg har tatt den ut.... skulle jeg ikke ha gjort det?
Hehe var bare en spøk siden jeg har eid dette akvariet før og laget bakgrunnen. Skjønner godt at du fjernet den.
Har ikke sett hvordan den ser ut enda.. den er full av tørkede alger eller noe annet dritt.
Skulle kanskje gjøre den ren for å se hva du har gjort.
Bjørn skrev:Har ikke sett hvordan den ser ut enda.. den er full av tørkede alger eller noe annet dritt.
Den var ganske fæl på slutten, alger pga at karet ble brukt til sterbaioppdrett og da hadde jeg ingen algespisere i. Her kan du lese hvordan jeg gjorde det og se bilder: http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1053&thread_id=21246
Var lett å lage, så ville nok bare hivd den der og laget en ny om det skulle være ønskelig
Aha, er det den bakgrunnen. Jeg har lest det før. Skulle kanskje prøve meg på noe slikt, etter at jeg har laget ferdig møbelet.
Okay da, det ble litt mat på meg og!Odd Espen skrev:Nå skal jeg ned å drikke et glass cola på kinaresturanten! Jeg skal bli med resten av folka ned når de skal spise, men jeg spiste for ikke så alt for lenge siden, så jeg tar meg bare et glass cola og sitter sammen med de!
Bare for å advare folk;
Ikke tygg på ledningen til øreproppene! Jeg gjør det helt automatisk av en eller annen grunn, så plutselig sitter jeg der med den i munn, og nå er det "hull" på ledningen, altså gjennom den plasten som er rundt selve ledningene, så hvis jeg tygger på den nå får jeg sykt støt i tanna! Eller hvis ledningen kommer intil kinnet eller noe sånt er det nesten som noe stikker meg, det er ikke noe godt! Altså konklusjonen er at man ikke må tygge på øreproppene!
Ikke tygg på ledningen til øreproppene! Jeg gjør det helt automatisk av en eller annen grunn, så plutselig sitter jeg der med den i munn, og nå er det "hull" på ledningen, altså gjennom den plasten som er rundt selve ledningene, så hvis jeg tygger på den nå får jeg sykt støt i tanna! Eller hvis ledningen kommer intil kinnet eller noe sånt er det nesten som noe stikker meg, det er ikke noe godt! Altså konklusjonen er at man ikke må tygge på øreproppene!
Tygg på en skøte ledning istedenfor. Det er kick det hehe
Side 33 av 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Side 33 av 40